abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213510408
Wat een shitshow.

De jurypunten zijn al uitgedeeld. Kan niet anders dan dat dit behoorlijke gevolgen heeft voor de punten. Misschien positief voor NL maar zeer waarschijnlijk negatief. Veel juryleden zullen geen punten geven aan een artiest die geschorst is.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
pi_213510409
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:52 schreef Document1 het volgende:
Gaat de finale geannuleerd worden? Kan dat?
Normaal zou ik zeggen dat gaat niet gebeuren, maar ik sta nergens meer van te kijken.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213510417
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:32 schreef Deatheyee het volgende:

[..]
“The rest of the World”. Dus vrijwel alle landen die niet deelnemen aan het songfestival. Zij mochten vanaf 00:00 stemmen. Dit is tot op heden dus uitgesteld.
Oh ik wist niet dat dit gebeurde. :D
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:56:16 #279
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213510419
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:52 schreef FYazz het volgende:

[..]
Het statement is dat de politie onderzoek doet om vast te stellen of er een misdaad is gepleegd of niet, dat is wel een bevestiging dat er in ieder geval nog geen aangifte ligt.

Maar wat de beschuldigingen nu precies wel zijn wordt nog een paar uur speculeren denk ik :{
Je kan ook onderzoek doen nadat er aangifte is gedaan om te kijken of de aangifte rechtmatig is.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 11 mei 2024 @ 08:56:20 #280
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213510420
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:55 schreef vencodark het volgende:

[..]
Oh ik wist niet dat dit gebeurde. :D
Sinds vorig jaar ofzo dat de Rest of the World kan stemmen
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:57:00 #281
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_213510423
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:52 schreef Em31 het volgende:
De politie komt met een update in plaats van de EBU? :{
Misschien dat de politie de EBU een update gaat geven over hun bevindingen?
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:57:02 #282
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213510424
Je kan me zoeken in de kroeg, in de club
In de disco of de pub
Je kan me zoeken bij de bar
Want ik weet zelf niet waar ik ben zo fucking in de war
In de disco of de pub
Je kan me zoeken bij de bar, bij een bitch
Zelfs Joost weet niet waar de Klein nu is
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_213510427
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:51 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Jij wel Tarzan.
De enige echte.
pi_213510429
Ook bizar dat er vannacht totaal niks naar buiten is gekomen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:57:59 #285
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213510435
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef Arizona het volgende:

[..]
Misschien dat de politie de EBU een update gaat geven over hun bevindingen?
De politie arresteert de EBU voor wanbestuur.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213510437
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Wat een shitshow.

De jurypunten zijn al uitgedeeld. Kan niet anders dan dat dit behoorlijke gevolgen heeft voor de punten. Misschien positief voor NL maar zeer waarschijnlijk negatief. Veel juryleden zullen geen punten geven aan een artiest die geschorst is.
Juryleden moeten een top 26/25 inleveren. Ze moeten Nederland dus ergens plaatsen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:58:48 #287
130755 Kinga
versier hier
pi_213510440
We moeten zo'n countdown klokje hebben. Net zoals de amerikanen hadden voor iets laatst.. wat was dat ook weer ? Oh ja de tijd voordat iemand gered kon worden uit een grot ofzo iets?
pi_213510442
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef Document1 het volgende:
Ook bizar dat er vannacht totaal niks naar buiten is gekomen.
Ja nogal, honderden journalisten aanwezig in Malmö. Niemand die iets zegt _O-
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:59:15 #289
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_213510444
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:58 schreef Kinga het volgende:
We moeten zo'n countdown klokje hebben. Net zoals de amerikanen hadden voor iets laatst.. wat was dat ook weer ? Oh ja de tijd voordat iemand gered kon worden uit een grot ofzo iets?
Onderzeeër
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  zaterdag 11 mei 2024 @ 08:59:37 #290
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_213510451
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:57 schreef Fretwork het volgende:
In de disco of de pub
Je kan me zoeken bij de bar
Want ik weet zelf niet waar ik ben zo fucking in de war
In de disco of de pub
Je kan me zoeken bij de bar, bij een bitch
Zelfs Joost weet niet waar de Klein nu is
Hallo, hallo!
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_213510452
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 07:48 schreef dolfg het volgende:
Nu het zo lang duurt vrees ik wel voor de uitkomst.
Als je na een avond en nacht nog steeds niet helder hebt wat er gebeurd is lopen de verklaringen heel erg uiteen of het is te ernstig.
In ieder geval gaat het niet om een scheldpartij ofzo.
Denk ik.
En de EBU is niet gebaat bij dit hele gedoe en zeker niet de onduidelijkheid.
Ik gok dat ze het team van het terrein af hebben voor de bekendmaking.

Dat zou vannacht al gebeurd kunnen zijn.

Als het allemaal goed zou zijn was het gelijk bekend gemaakt denk ik.
Dus dit is geen goed teken. En wat er precies gebeurd is lijkt ernstiger dan ‘zomaar een aanvaring’.

Hoe dan ook: het blijft speculeren en gissen.
Uit alle informatie die er is, lijkt het me inderdaad ook dat het om iets ernstigs gaat. Joost mocht al niet meedoen aan de repetitie voor de juryleden. De Nederlandse vlaggen zijn weggehaald. En de politie doet onderzoek.

Een land schrappen is niet zomaar wat, dat heeft natuurlijk ook commerciële en juridische gevolgen, vandaar dat het allemaal zo lang duurt voordat er gecommuniceerd wordt.

Zelf denk ik ook dat het iets ernstigs is, inderdaad geen scheldpartij. Ik denk dat er een gewelddadig incident geweest is, en dat Joost hierbij als dader betrokken was. Vanmiddag zal er dan een persconferentie komen, en dan zal Joost definitief geschrapt worden.

Just my two cents.
pi_213510458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:58 schreef aarontje112 het volgende:

[..]
Ja nogal, honderden journalisten aanwezig in Malmö. Niemand die iets zegt _O-
Eurovisiejournalisten zijn niet de creme de la creme van het gilde, maar het is wel bijzonder dat er inderdaad he-le-maal niemand iets lijkt te weten.
pi_213510462
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 08:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Uit alle informatie die er is, lijkt het me inderdaad ook dat het om iets ernstigs gaat. Joost mocht al niet meedoen aan de repetitie voor de juryleden. De Nederlandse vlaggen zijn weggehaald. En de politie doet onderzoek.

Een land schrappen is niet zomaar wat, dat heeft natuurlijk ook commerciële en juridische gevolgen, vandaar dat het allemaal zo lang duurt voordat er gecommuniceerd wordt.

Zelf denk ik ook dat het iets ernstigs is, inderdaad geen scheldpartij. Ik denk dat er een gewelddadig incident geweest is, en dat Joost hierbij als dader betrokken was. Vanmiddag zal er dan een persconferentie komen, en dan zal Joost definitief geschrapt worden.

Just my two cents.
Of niet.
pi_213510468
quote:

[..]

Just my two cents.
Volgend jaar maar weer een beschaafd iemand sturen zonder mentale problemen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:01:57 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213510470
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Volgend jaar maar weer een beschaafd iemand sturen zonder mentale problemen.
Kan jij een beetje zingen?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213510472
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:00 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Eurovisiejournalisten zijn niet de creme de la creme van het gilde, maar het is wel bijzonder dat er inderdaad he-le-maal niemand iets lijkt te weten.
True, maar landelijke pers van elk land is er ook. Al zijn dat natuurlijk ook de snoepreisjes voor de Aran Bades van deze wereld :P
  zaterdag 11 mei 2024 @ 09:02:24 #297
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_213510473
quote:

[..]

Just my two cents.
De verdenking is in ieder geval dat het iets ernstigs is. De politie kan je in Zweden vermoedelijk niet zo maar voor je karretje spannen, dus dan gaat het om iets ernstigs.

De vraag is of er echt iets gebeurd is, want je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Het kan ook om een beschuldiging gaan
Laffe huichelaar
pi_213510474
Welkom in Europa
Nog trager dan mijn opa
Europapa europapa
Nooit meer naar Zweden
Zelfs niet met een reden
Europapa Europapa
pi_213510476
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:00 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Maakt het ook voor de politie en EBU lastig als niemand iets weet ;)
pi_213510477
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 09:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Kan jij een beetje zingen?
Hij zei zonder mentale problemen ;-).

Dus op FOK hoef je het niet te vragen ;-).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')