Nee hoor, je gaat je gang maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:29 schreef Dave het volgende:
24 uur geleden baalden we van de Producer’s choice.
Still too soon @:Cyan9 ?
Was waarschijnlijk een ingeplande tweetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Greys het volgende: De voting tweet van Eurovision is verwijderd.
Dat boeroepen is ook maar kansloos. Israël is een land met een walgelijke regering, maar reageer dan gewoon lekker niet ipv dat harde joelen en fluiten en roepen.quote:
Ik weet niet of Joost zélf nog wel wil. Misschien moeten ze hem wel overtuigen, niet de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.
Exactquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zélf nog wel wil. Misschien moeten ze hem wel overtuigen, niet de EBU.
We leren wel om te relativeren dit ESF seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:32 schreef CityPigeon het volgende:
Was die 5e startpositie nog maar onze grootste zorg!
Zou hij te overtuigen zijn met een leuke bon van morocconoil?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zélf nog wel wil. Misschien moeten ze hem wel overtuigen, niet de EBU.
Bij rest of the world voting staat Europapa nog wel in deze lijst.quote:While you are here, enjoy all the great songs from this year’s performers on Apple Music. Subscribe now and get your first month free! *
Maar Joost heeft hier toch gewoon een account? Dan kunnen wij dat doen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Apple Musicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij rest of the world voting staat Europapa nog wel in deze lijst.
Haha, was dat maar zo. Als ik iets geleerd heb ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We leren wel om te relativeren dit ESF seizoen.
Wellicht zou de NL-club wat harder moeten zijn. Joost eruit? Prima, maar dan was dit onze laatste deelname aan het ESFquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen want winkeltje. Cornald en co krijgen gewoon betaald natuurlijk en dat valt dan weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht zou de NL-club wat harder moeten zijn. Joost eruit? Prima, maar dan was dit onze laatste deelname aan het ESF![]()
Ja, dat wordt wel een dingetje lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef TLC het volgende:
De zaal is morgen te klein als Joost niet mee mag doen
Precies zo denk ik er dus ook over. Ik denk alleen dat er een hoop spaghettislierten werken bij de avrotros die wel buiten voor het grote ebuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht zou de NL-club wat harder moeten zijn. Joost eruit? Prima, maar dan was dit onze laatste deelname aan het ESF![]()
Als Israël wint idem dito. Stoelen gooien genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel een dingetje lijkt me.
De Avrotros onderscheidt zich doorgaans niet door enorme ballen, dus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen cojonesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Avrotros onderscheidt zich doorgaans niet door enorme ballen, dus dat betwijfel ik.
Ik heb m'n ophef paintje al klaar staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Israël wint idem dito. Stoelen gooien genot
Lekker ouwe smikkelbeerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n ophef paintje al klaar staan.
Ja het valt wel mee, maar de communicatie eromheen en zo dat is gewoon bagger. En ik hou gewoon van drama. Hele ESF kan mij gestolen worden, maar nu er drama is, ben ik erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar zou het een ramp zijn als Nederland niet meer mee zou doen aan het SF? Persoonlijk vind ik dat wel meevallen.
Mogen we een sneakpeak?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n ophef paintje al klaar staan.
Nee na het Mia en Dion debacle schoten ze ook volledig in de verdedigingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Avrotros onderscheidt zich doorgaans niet door enorme ballen, dus dat betwijfel ik.
Winkeltjeeeeeequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Nee na het Mia en Dion debacle schoten ze ook volledig in de verdediging
Een ramp? Nee, natuurlijk niet. Jammer? Ja, natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar zou het een ramp zijn als Nederland niet meer mee zou doen aan het SF? Persoonlijk vind ik dat wel meevallen.
Dat doet Johnny de Mol bij SBS6 inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Natuurlijk ramp. Vijf dagen nationale rouw lijkt mij gepastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een ramp? Nee, natuurlijk niet. Jammer? Ja, natuurlijk wel.
Nee, ook niet jammer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En elk jaar een herdenking met 5 minuten stilte en er wordt een molen ritueel geofferdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk ramp. Vijf dagen nationale rouw lijkt mij gepast
En voor de extra pijn zullen Mia en Dion live hun nummer nogmaals ten gehore brengenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk ramp. Vijf dagen nationale rouw lijkt mij gepast
Dat mag je vindenquote:
Even los van de emotie, rationeel is het beter als het SF gewoon maar verdwijnt als het zich zo politiek wil opstellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja het valt wel mee, maar de communicatie eromheen en zo dat is gewoon bagger. En ik hou gewoon van drama. Hele ESF kan mij gestolen worden, maar nu er drama is, ben ik erbij.
Ramptoerist_John in da building.
Ik las mof ritueel geofferd. Dat stond er niet, jammerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef CarloV het volgende:
[..]
En elk jaar een herdenking met 5 minuten stilte en er wordt een molen ritueel geofferd
Da's zielig, die vindt nooit de weg terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef CarloV het volgende:
De komende drie jaar sturen we Famke Louise en dan zoeken ze het maar lekker uit bij de EBU
Helaas het is niet altijd feestquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik las mof ritueel geofferd. Dat stond er niet, jammer
Er is volgens mij geen aangifte, ze doen “gewoon” onderzoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef Za het volgende:
Wat is dat met die politie en die aangifte? Sjonge Jonge.
Kom knuffelen bruurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
Ik zou het wel jammer vinden.
Krijgen betaald van AvroTros zelf ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen want winkeltje. Cornald en co krijgen gewoon betaald natuurlijk en dat valt dan weg.
Eens, maar ik kijk nooit ESF. Ik ben er alleen maar omdat er drama is, als er geen drama was, zou ik hier niet eens zijn. Hoe of wat boeit mij niet zo, maar als iets in de fik staat ga ik kijken. Zo ben ik gewoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Even los van de emotie, rationeel is het beter als het SF gewoon maar verdwijnt als het zich zo politiek wil opstellen.
Om nog maar te zwijgen over een Israëlische zegequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef TLC het volgende:
De zaal is morgen te klein als Joost niet mee mag doen
Politie is mokertraagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen aangifte, ze doen “gewoon” onderzoek.
Ik zou de kwaad kijkende emoji nog puntschouders geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stukje kleinkunst op de late avond moet kunnen.
[ afbeelding ]
Hoe zou het in het verleden gegaan zijn als de VPRO het regelde? Spinvis ofzo sturen ipv Sieneke?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het een probleem dat ik onder een dekentje lig met mijn Hello Kitty Crocs? Geen kleding btwquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
Ik zou het wel jammer vinden.
Het is niet zo dat hij vanavond best had mogen meedoen maar zelf niet meer wilde, dat bleek uit het statement van EBU natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zeker niet, ik wens je een uiterst prettige avond/nacht!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het een probleem dat ik onder een dekentje lig met mijn Hello Kitty Crocs? Geen kleding btw
Zie je zo lieverdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker niet, ik wens je een uiterst prettige avond/nacht!
Iets normaals kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Als ESF mod en echte fan zou ik het natuurlijk dramatisch vinden als we niet meer mee zouden doen in komende jaren.
Wat moet ik dan met m'n leven?
Bij San Marino zoeken ze nog fansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Als ESF mod en echte fan zou ik het natuurlijk dramatisch vinden als we niet meer mee zouden doen in komende jaren.
Wat moet ik dan met m'n leven?
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij vanavond best had mogen meedoen maar zelf niet meer wilde, dat bleek uit het statement van EBU natuurlijk.
Mocht ie morgen ineens wél mogen meedoen dan is het idd nog maar de vraag of ze Joost nog moeten overtuigen, maar de EBU hoeft dan niet meer overtuigd.
Conclusie is er allang denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?
Van fysiek geweld (lees: klap in het gezicht) kun je ook aangifte doen. Waarom het dan zo lang moet duren is een tweede..quote:
Niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:45 schreef mrkos het volgende:
[..]
Van fysiek geweld (lees: klap in het gezicht) kun je ook aangifte doen. Waarom het dan zo lang moet duren is een tweede..
Ook zonder de ophef vind ik het alsnog bizar dat hij zo laag staat bij de bookmakers. Verreweg de populairste song van alle deelnemers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Op ESCtracker gaat het ook lekker, het blijft doodzonde al deze ophef
quote:
Als het meer dan een tikje was dan hadden ze toch gewoon meteen openlijk joost eruit gegooid? Misschien was het een beetje duwen, en is het wikken en wegen of juist israel niet ook gestraft moet worden, en misschien de extra lading dat andere landen achter joost zijn gaan staanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:43 schreef einzeinz het volgende:
Het feit dat het allemaal zo lang duurt voor er een bericht naar buiten gestuurd wordt, wil toch ergens zeggen dat de EBU alles wikt en weegt?
Ik denk niet dat het zomaar een tikje tegen iemands gezicht was!
Ja en nee, veel meer mensen horen nu over Joost Klein dan anders het geval was geweest...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Op ESCtracker gaat het ook lekker, het blijft doodzonde al deze ophef
Tukkertje Sterrequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef CarloV het volgende:
De komende drie jaar sturen we Famke Louise en dan zoeken ze het maar lekker uit bij de EBU
Misschien zegt de politie in Zweden net zoals hier we hebben geen tijd. Kom over vier weken maar terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar zin in.
Of het zijn gewoon allemaal boa'squote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien zegt de politie in Zweden net zoals hier we hebben geen tijd. Kom over vier weken maar terug
Dat zegt wiwiblogs ook. Er is niks extreems gebeurt anders was hij er allang uitgegooidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Als het meer dan een tikje was dan hadden ze toch gewoon meteen openlijk joost eruit gegooid? Misschien was het een beetje duwen, en is het wikken en wegen of juist israel niet ook gestraft moet worden, en misschien de extra lading dat andere landen achter joost zijn gaan staan
Dat is mijn speculatie en daar moet u het mee doen, gr
Ik stel voor dat jij leider wordt van de ebu. Harde hand genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat we vandaag gewoon niet meer horen wat er aan de hand is.
Of NL weet niet wat er aan de hand is, of ze mogen het niet zeggen (en zich dus niet verdedigen in de publieke opinie)
Echt extreem slecht, getuigd van slecht leiderschap van de organisatie.
Gekoloniseerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:50 schreef TLC het volgende:
Als Joost mag starten weet ik na vandaag zeker dat hij gaat winnen, en daarna eennaar de EBU
De dag is nog geen uur oudquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat we vandaag gewoon niet meer horen wat er aan de hand is.
Of NL weet niet wat er aan de hand is, of ze mogen het niet zeggen (en zich dus niet verdedigen in de publieke opinie)
Ja het meest gestreamd toch ook? Al komt het live wel heel anders over.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook zonder de ophef vind ik het alsnog bizar dat hij zo laag staat bij de bookmakers. Verreweg de populairste song van alle deelnemers.
Jazekersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja het meest gestreamd toch ook? Al komt het live wel heel anders over.
Na de eerste keer krijgen we al een levenslange banquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef CarloV het volgende:
Mja, je kunt het denk ik pas beoordelen als er wat meer feiten bekend zijn. Tot op heden niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Moeilijk om conclusies te trekken over wat de leiding had moeten toen terwijl we het verhaal zelf niet wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Wat valt er te beoordelen? Deze maatregelen nemen ze niet zomaar. De conclusie zal hoe dan ook negatief zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, je kunt het denk ik pas beoordelen als er wat meer feiten bekend zijn. Tot op heden niks.
Zouden ze bang zijn dat als later blijkt dat het verhaal net iets anders was dat dit ongekende gebogen heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
De user waar ik op reageerde had het over hoe de EBU erover communiceert en het gebrek aan leiderschap. Ik denk dat je daar beter over kunt oordelen als er meer feiten bekend zijn, in plaats van zoals nu .... niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:54 schreef europapa het volgende:
[..]
Wat valt er te beoordelen? Deze maatregelen nemen ze niet zomaar. De conclusie zal hoe dan ook negatief zijn.
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?
Ze zullen wel de repetitie eerst willen afrondenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.
Of de EBU is er uit, maar ze kunnen het Martin Österdahl nog niet vertellen want die zit vast in een juryshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.
Dat is toch al lang klaar inmiddels?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Of de EBU is er uit, maar ze kunnen het Martin Österdahl nog niet vertellen want die zit vast in een juryshow
Nee volgens mij zijn de fakevotes nog bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch al lang klaar inmiddels?
Echt letterlijk netquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nep winnaar is net bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als iemand mogelijk psychische problemen heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat de huidige manier van mental breakdown van een celebrity is iedereen ontvolgen op Instagram.
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat de huidige manier van mental breakdown van een celebrity is iedereen ontvolgen op Instagram.
Morgen een kale doorgesnoven Joost! Voor het echte gabbereffect!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.
Dat kan ook zo weer voorbij zijn als het wel ernstig blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja en nee, veel meer mensen horen nu over Joost Klein dan anders het geval was geweest...
Hij heeft sinds vanmiddag ook zo'n 150.000 volgers erbij op Instagram.
die eikel komt provoceren met camera aan zogenaamd geïnteresseerd lopen doen waar Joost is.quote:
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als iemand mogelijk psychische problemen heeft
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.
ok, ik ga naar buiten. Jullie hebben me overtuigdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:01 schreef Tinkepink het volgende:
Kan niet slapen tot ik de uitkomst weet. Grote voordeel: het noorderlicht was prachtig
Ja, ben ik het mee eens. Ik denk ook dat hij kan winnen of verliezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
Het kan denk ik maar twee kanten opgaan, of deze man wordt een enorme held tijdens de finale of hij wordt internationaal kop van jut.
Dalijk komt zn plan nog uit ook als hij wint. Lach me kapotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
Het kan denk ik maar twee kanten opgaan, of deze man wordt een enorme held tijdens de finale of hij wordt internationaal kop van jut.
Zijn er nog meer laplandenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef ikbenrond het volgende:
Het is gewoon bewolkt in rotterdam, maar gelukkig heb ik het noorderlicht vorig jaar al gezien in het finse lapland
Dan was ie allang wegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan ook zo weer voorbij zijn als het wel ernstig blijkt te zijn.
Dat kan ook, meerdere landen geven dit aan. Ik heb nooit geweten dat ze hoofdsponsor waren met Moroccan Oil, en er waren gewoon heel veel mensen tegen hun deelname, waardoor zij zich misschien aanvallend opstellen ter verdediging, en kwaad op hem die niet met Golan willen poseren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:50 schreef suzebol75 het volgende:
Ik speculeert ook even mee... Wat als het niet meer alleen om Joost gaat, maar ze toe moeten geven dat de Israëlische delegatie zo aan het fucken is?
En dat ze nu zo veel tijd nodig hebben om uit te zoeken in hoeverre het onder bedreiging valt?
quote:https://www.avrotros.nl/a(...)ie-songfestival~517/
Houd er rekening mee dat de ESC stem-operator uw bank- of betaalkaartgegevens niet opslaat, en deze uitsluitend worden verwerkt door de aangewezen betalingsproviders als onafhankelijke controleur. Betalingsproviders kunnen de ESC stem-operator echter toegang geven tot uw betalingsgegevens (zoals hierboven vermeld) om ons in staat te stellen om frauduleuze stemmen of stemmen die niet in aanmerking komen op te sporen of een verzoek om terugbetaling te verifiëren.
Dat zou dan wel héél erg goed uitgedacht zijn als ze zelfs het EBU erbij weten te betrekken.,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dalijk komt zn plan nog uit ook als hij wint. Lach me kapot
Waar doet me dat ook alweer aan denken.... owjaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is niet slim, getuigt eerder van slecht leiderschap en gebrekkige communicatieve vaardigheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:05 schreef ikbenrond het volgende:
Ze moeten voor die rest of the world voting al weten of ze joost mee laten stemmen of niet? Dat moet dus ook technisch worden veranderd, wss dat ze het daarom twee uur hebben verplaatst? Midden in de nacht zo’n statement uitbrengen is ook “slim”: meer controle over het narratief voordat het het grote publiek bereikt, en dan bereikt het het grote publiek vroeg in de ochtend, en dan hopen ze dat 's avonds het stof weer een beetje is gedaald.
Kortom: Joost ligt eruit
No no Martin this is so not right!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Waar doet me dat ook alweer aan denken.... owja
Lewis Hamilton unfollows EVERYBODY on Instagram amid retirement speculation after his controversial F1 title defeat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij is het een uitgestrekte regio, en heb je ook het zweedse lapland en noorse laplandquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou dan wel héél erg goed uitgedacht zijn als ze zelfs het EBU erbij weten te betrekken.,
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou dit het onderdeel van de act zijn waarvan de Zweedse productie zo onder de indruk was?
Delegatie NL: "We willen een incident in scene zetten en dan niet meedoen aan de juryshow maar alleen een video laten tonen, alles voor de clicks en de ophef jeweetwel. Wel belangrijk dat de EBU een beetje geloofwaardig mee kan spelen, als ze dat niet denken te kunnen moeten ze maar gewoon niks zeggen of zo."
Goeiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, ben ik het mee eens. Ik denk ook dat hij kan winnen of verliezen.
Ik weet niet eens of hij er nog in wil zitten.quote:
Waarom zou Israël dan wel mogen optreden (ervan uitgaande dat zij dreigden)?quote:
Winkeltje hoofdsponsorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Waarom zou Israël dan wel mogen optreden (ervan uitgaande dat zij dreigden)?
Israël mag alles want Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Precies, even snel typen. Geen tijd om na te lezen, niemand vindt het erg als je per ongeluk Israël diskwalificeert ipv Nederland omdat je de spelchecker niet aan had staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
Hup EBU, tijd voor een statement. Chop chop!
[ x ]
Omdat Israël een heeeeeeeeele grote vinger in de pap heeft? Is dat niet net zoiets als werknemer tegen baas Philips oid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dan moet je die post ook laten zien!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij er nog in wil zitten.
Maar mentaal is dit voor hem mogelijk heel erg lastig bol te werken, ik heb een keer een heel lang artikel over hem gepost dat dit duidelijk maakt. Ik vind het veel belangrijker dat hij zijn leven weer goed oppakt dan dat hij in dat f"cking Malmö staat morgen.
Misschien geintimideerd en daarna boos geklaagd bij de tv-producente en misschien tegen haar zijn uitgevallen omdat het al de hele week gebeurt?quote:
Daarom snap ik ook niet dat mensen er alsnog op willen stemmen. Kijk verder mensen dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:11 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Omdat Israël een heeeeeeeeele grote vinger in de pap heeft? Is dat niet net zoiets als werknemer tegen baas Philips oid?
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien geintimideerd en daarna boos geklaagd bij de tv-producente en misschien tegen haar zijn uitgevallen omdat het al de hele week gebeurt?
Te laat want ze zijn al uitgeroepen tot winnaarquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:12 schreef CarloV het volgende:
Wat nou als Ierland of Nederland wint, en ze staan daar met de beker en ze mogen iets zeggen en doen dan een statement tegen Israel, mogen ze dan nog gediskwalificeert worden? Of is het dan al te laat?
Ja maar het maakt het eurovisie wel politiekquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Te laat want ze zijn al uitgeroepen tot winnaar
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Ik blijf maar denken dat Joost juist het slachtoffer is in deze.
Het zal nog wel duidelijk worden, maar vooralsnog blijf ik achter hem staan.
Omdat niet zij zich misdragen hebben maar de Israëlische pers?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar nogmaals, dan mocht Israël gewoon optreden, terwijl zij zo deden?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Misschien geintimideerd en daarna boos geklaagd bij de tv-producente en misschien tegen haar zijn uitgevallen omdat het al de hele week gebeurt?
Joost Klein viel in een diep dal en raakte verstrikt in een kruistocht door de GGZ. Nu is hij terug met een hyperpersoonlijk, bloedstollend én soms hilarisch album waarin hij zijn levensverhaal vertelt. ‘Ik dacht: what the fuck! Hoe heb ik dit kunnen vangen?’quote:
Hier is (was 15 minuten geleden) richting het oosten. Met het oog moeilijk te zien. Telefoon op sluitertijd 3 seconden en je ziet je paarse verikale strepen (de rest is lichtvervuiling)quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Nattekat het volgende:
Zie het niet, zal wel een betere kijk op het noorden nodig hebben.
Jawel hunzelf ook maar het is Israëlquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat niet zij zich misdragen hebben maar de Israëlische pers?
Dat weet ik zo niet, maar die insta story van die Israëlische met haar ‘we gaan ervoor zorgen dat jullie niet in onze buurt komen’ is wel behoorlijk bizar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Israël heeft special treatmentquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar nogmaals, dan mocht Israël gewoon optreden, terwijl zij zo deden?
Focus voor de finale is hoe dan ook helemaal weg. Wat een kutsituatie..quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:13 schreef LaCatastrophe het volgende:
Het is wellicht wensdenken, maar om 2:00 opent de prevote. Het zou raar zijn als er dan nog geen duidelijkheid is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Denken jullie dat we om 2 uur wat horen? Dan blijf ik wakker.
Ik vind het echt kut met peren dit. Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo. Eurovisie ligt me nauw aan het hart, het maakte me vrolijk in tijden waarin ik niks had om naar uit te kijken en de hele wereld zwart en eng leek.. Ik ben waarschijnlijk naïef maar het gaf me een gevoel van verbondenheid tussen mensen van verschillende afkomst, landen en culturen. Dit jaar met dat hele Israël gezeik proefde ik al een nare smaak in mn bek. En dit gedoe maakt me oprecht sad.
Enge mensen serieus. Die willen helemaal niet verbinden etcquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat weet ik zo niet, maar die insta story van die Israëlische met haar ‘we gaan ervoor zorgen dat jullie niet in onze buurt komen’ is wel behoorlijk bizar.
Misschien juist wel goed, lekker freestylen morgen! Vandaag!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Focus voor de finale is hoe dan ook helemaal weg. Wat een kutsituatie..
Ja want anders word je beticht van antisemitismequote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar nogmaals, dan mocht Israël gewoon optreden, terwijl zij zo deden?
Nog x uitstellen genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is wellicht wensdenken, maar om 2:00 opent de prevote. Het zou raar zijn als er dan nog geen duidelijkheid is.
Die Keren Peles, schrijfster van het Israëlische liedje, loopt constant te zuigen naar andere kandidaten op Instagram. Is gewoon officieel lid van de Israëlische delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat niet zij zich misdragen hebben maar de Israëlische pers?
Wie lijkt dat te vinden dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo.
Ja, dan zal lichtvervuiling me wel parten spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier is (was 15 minuten geleden) richting het oosten. Met het oog moeilijk te zien. Telefoon op sluitertijd 3 seconden en je ziet je paarse verikale strepen (de rest is lichtvervuiling)
met je camera op maximale sluitertijd kijken natte anders zie je het inderdaad nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Nattekat het volgende:
Zie het niet, zal wel een betere kijk op het noorden nodig hebben.
Ja die kaart wordt snel, getrokken als je wat over Israël zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja want anders word je beticht van antisemitisme
Hier nu ook even niks te zien. Misschien zo weer. Houd hoop Nattekat, geef het niet op, houd hooooopquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan zal lichtvervuiling me wel parten spelen.
Ik heb een kilometer aan bebouwd gebied tussen mij en het eerste weiland in. De enige gloed die ik zie is die van de lichtvervuiling en de latarenpaal net buiten mijn raam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met je camera op maximale sluitertijd kijken natte anders zie je het inderdaad niet
Ik vermoed dat je niet tussen de regels leest. We vinden het allemaal kut/sad/zorgelijk. Etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Ik vind het echt kut met peren dit. Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo. Eurovisie ligt me nauw aan het hart, het maakte me vrolijk in tijden waarin ik niks had om naar uit te kijken en de hele wereld zwart en eng leek.. Ik ben waarschijnlijk naïef maar het gaf me een gevoel van verbondenheid tussen mensen van verschillende afkomst, landen en culturen. Dit jaar met dat hele Israël gezeik proefde ik al een nare smaak in mn bek. En dit gedoe maakt me oprecht sad.
Ergens heb je gelijk. Het verbind, het is een mooi iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
ai dat is jammer!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een kilometer aan bebouwd gebied tussen mij en het eerste weiland in. De enige gloed die ik zie is die van de lichtvervuiling en de latarenpaal net buiten mijn raam.
Las hier letterlijk van een user dat hij normaal gesproken geen songfestival keek maar er nu als de kippen bij is want drama. En verder krijg ik gewoon van dit topic nogal sensatievibes. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai dat is jammer!
nee dan zul je het bij jou niet zo zien![]()
mooie plek voor naaktlakken en zo![]()
![]()
Lui zoals ik lijkt me en terecht.quote:
Dit is voor de Nederlander vervelendquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lui zoals ik lijkt me en terecht.
Het ligt wel iets genuanceerder, ik vond het echt een leuk liedje en Joost een interessante malloot. Ik had hem echt graag zien optreden. Ik vind het hele gebeuren voor de echte echte ESF mensen echt vervelend
Sowieso moet men eens stoppen om iedere vorm van kritiek richting Israël onder huilie huilie antisemietkaart te stoppen. Lekker makkelijk, mag nooit kritiek hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Catalunya. het volgende:
De grootste hoop dat ik heb is dit ophef ervoor zorgt dat iedereen die ten onrechte veel te snel de antisemietkaart trekt gewoon gecanceld wordt of als clown wordt gezien.
Joost een antisemiet![]()
Klopt Willem van Oranje klonk ontroertquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is voor de Nederlander vervelend
Ik denk dat het aan jou ligt. En natuurlijk is er reuring, wat had je verwacht in deze situatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:23 schreef Cosima het volgende:
[..]
Las hier letterlijk van een user dat hij normaal gesproken geen songfestival keek maar er nu als de kippen bij is want drama. En verder krijg ik gewoon van dit topic nogal sensatievibes. Maar misschien ligt dat aan mij.
Geen freeze gem dingus? Neeeeejquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
Door die shitshow helemaal vergeten m'n Duolingoles te doen. EBU fuckers hebben me een streak freeze gekost. DAT KON ER OOK NOG WEL BIJ.
Gelukkig.quote:
Dit nummer is ook eens eentje welke generaties overstijgt, ik ken een aantal kinderen die zaterdag zouden mogen opblijven om Joost te zien omdat ze het allemaal zo geweldig vinden net als hun ouders die zelf opgegroeid zijn in de gabbertijd. Het ESF is door deze inzending populairder dan ooit in Nederland. Zo zonde dat dat feestje er niet lijkt te gaan komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
De SC is in dit soort situaties wat toegankelijker (ook tijdens liveshows), dus daar kun je altijd even heengaan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:23 schreef Cosima het volgende:
[..]
Las hier letterlijk van een user dat hij normaal gesproken geen songfestival keek maar er nu als de kippen bij is want drama. En verder krijg ik gewoon van dit topic nogal sensatievibes. Maar misschien ligt dat aan mij.
Frans!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen freeze gem dingus? Neeeeej
Was je Zweeds aan het leren?
Ja idem hier, dat is echter geen 'leuk drama'. Noem het eerder een ramptoerist.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het ligt wel iets genuanceerder, ik vond het echt een leuk liedje en Joost een interessante malloot. Ik had hem echt graag zien optreden. Ik vind het hele gebeuren voor de echte echte ESF mensen echt vervelend
Oooh pizzaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Frans!
Dat is na een jaar Italiaans behoorlijk lastig trouwens want ik haal het nu elke keer door elkaar.
Dat geldt voor beide kanten dan, het gebeurt vaak genoeg dat het CIDI er bovenop duikt als het eigenlijk over Israël gaat en niet over welk geloof dan ook.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:26 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Sowieso moet men eens stoppen om iedere vorm van kritiek richting Israël onder huilie huilie antisemietkaart te stoppen. Lekker makkelijk, mag nooit kritiek hebben.
Ca Va?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Frans!
Dat is na een jaar Italiaans behoorlijk lastig trouwens want ik haal het nu elke keer door elkaar.
Geen idee. Ik zou zeggen van ga lekker slapen, want je hebt er toch geen invloed op.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Uiteindelijk zal dit nummer de zenit van de menselijke beschaving zijn. En dan overdrijf ik niet.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:29 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Dit nummer is ook eens eentje welke generaties overstijgt, ik ken een aantal kinderen die zaterdag zouden mogen opblijven om Joost te zien omdat ze het allemaal zo geweldig vinden net als hun ouders die zelf opgegroeid zijn in de gabbertijd. Het ESF is door deze inzending populairder dan ooit in Nederland. Zo zonde dat dat feestje er niet lijkt te gaan komen.
Duowattes?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
Door die shitshow helemaal vergeten m'n Duolingoles te doen. EBU fuckers hebben me een streak freeze gekost. DAT KON ER OOK NOG WEL BIJ.
Dan kunnen we ook beter niet meer opblijven voor de F1 ofzo...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou zeggen van ga lekker slapen, want je hebt er toch geen invloed op.
Het zenit.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:31 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal dit nummer de zenit van de menselijke beschaving zijn. En dan overdrijf ik niet.
Mee eensquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef Evangelion het volgende:
Nouja als je 12 uur lang loopt te refreshen op een obscuur internetforum vanwege een rel op een liedjesfestival moet je er ook wel de humor van kunnen inzien imo
Lijkt me ook zeer verstandig. Gewoon lekker 's ochtends terugkijken met een kop koffie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook beter niet meer opblijven voor de F1 ofzo...
Dat vindt ik echt een hele goede correctie van je.quote:
God... het kwartje rondom deze emoticon valt nu pas. Vroeg me al de hele tijd af wat dat blauw ding wasquote:
Op vrijdag WAN show van Linus Tech Tips... moet om 2 uur beginnenmaar is altijd laatquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan kunnen we ook beter niet meer opblijven voor de F1 ofzo...
Aw dat vind ik liefquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
God... het kwartje rondom deze emoticon valt nu pas. Vroeg me al de hele tijd af wat dat blauw ding was
De mouw van een trui?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
God... het kwartje rondom deze emoticon valt nu pas. Vroeg me al de hele tijd af wat dat blauw ding was
Ja i know, dat is ook zo.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:32 schreef Evangelion het volgende:
Nouja als je 12 uur lang loopt te refreshen op een obscuur internetforum vanwege een rel op een liedjesfestival moet je er ook wel de humor van kunnen inzien imo
Je had het nog niet aan de ogen gezien?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, het staat anders vrij stom.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:34 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dat vindt ik echt een hele goede correctie van je.
Wat dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:41 schreef CarloV het volgende:
Je zou maar buitenlandse simkaartjes hebben gekocht, speciaal om op Joost te stemmen
Je hebt dit gedaan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:41 schreef CarloV het volgende:
Je zou maar buitenlandse simkaartjes hebben gekocht, speciaal om op Joost te stemmen
Die horen niet blauw te zijn!quote:
Maar dan ‘ik vindt’ missen….quote:
Dat is nog niet niet bekend.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:43 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja en dan kun je niet op hem stemmen straks
Nehhh, ik geloof er niks van dat je dat zou doen. Hooguit een massale op het illegaal grenzende operatie.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:44 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van het zwartste scenario!
Ja okee, je hebt me doorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:44 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nehhh, ik geloof er niks van dat je dat zou doen. Hooguit een massale op het illegaal grenzende operatie.
Niet gewoon een VPN hebbenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:41 schreef CarloV het volgende:
Goed gedaan, je bent geslaagd voor het examenquote:
Bedankt voor het oude nieuws.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:46 schreef Za het volgende:
Joost Klein:
Politieonderzoek naar het incident rond de ESC-vertegenwoordiger van Nederland
Het ‘incident’, dat niet in detail is toegelicht en er toe leidde dat de Nederlandse ESC-deelnemer Joost Klein van gisteren niet mocht deelnemen aan de juryfinaleshow van het Eurovisie Songfestival 2024 , blijft voorpaginanieuws halen.
Nederlandse en Zweedse media melden unaniem dat de Zweedse politie er nu bij betrokken is. “We ondervragen de betrokken personen”, citeerde de Nederlandse nieuwssite AD een Zweedse politiewoordvoerder .
De nieuwssite meldde vrijdag op zaterdag kort na middernacht in een actueel bericht dat de politie in Malmö een vooronderzoek was gestart met als doel vast te stellen of er sprake was van een gerechtelijk dossier. Vrijdagavond zijn de onderzoeken begonnen.
“De Zweedse politie komt van het plein in Malmö aan de andere kant van het incident rond zanger Joost Klein op het Eurovisie Songfestival. Hij heeft nog geen formele melding van binnen gekregen, het beleid is gebaseerd op ‘de betrokkenen’ en het incident is bij hem gemeld. Dit meldt de politiek op deze site.” aldus het updatebericht op AD, de toonaangevende nieuwsmedia publiceert en publiceert in Nederland, België en ook Denemarken.
De woordvoerster van de Zweedse politie, die naamloos bleef, gaf geen informatie over welke of hoeveel mensen werden ondervraagd. Bekend is dat dit mensen zijn die betrokken waren bij het incident dat leidde tot de tijdelijke live schorsing van Joost uit de juryfinale .
Er is geen nieuwe verklaring van de EBU anders dan wat we al hebben gemeld , dat er open discussies plaatsvinden tussen de EBU en de verantwoordelijke Nederlandse tv-zender AVROTROS .
Het is niet bevestigd, maar het lijkt waarschijnlijk dat de productie het onderzoek heeft gestart. AD meldt verder dat “een fysieke confrontatie” (“fysieke confrontatie”) aanleiding gaf tot de interviews en noemt zowel SVT als Aftonbladet als bronnen .
In een actueel rapport citeert SVT de politiewoordvoerder van de “Syd-regio”, Rickard Lundkvist : “We zijn ter plaatse en voeren onderzoeksmaatregelen uit om te zien wat er is gebeurd.” Het is te vroeg om een verdere verklaring af te leggen.
Ondertussen deden bezoekers van de juryfinale verslag
ESC-spindoctor Tobbe Ek van de tabloid Aftonbladet plaatste ook een videoclip op
Door de escalatie van een “incident” dat nog steeds niet transparant is, weten de journalisten ter plaatse steeds minder hoe de EBU het proces in de komende twaalf tot veertien uur wil vastleggen, zodat de finale zonder enige vorm van toezicht kan plaatsvinden. ontregeling.
Beter dan de fake nieuws waar ze ook wel eens mee komt.quote:
Het nieuws is:quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Beter dan de fake nieuws waar ze ook wel eens mee komt.
Joost is misschien nog wel wakker, wie weet heeft hij nog nieuws!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:49 schreef RipCity het volgende:
Geloof niet dat ze daar in zweden nog echt wakker zijn en met nieuws komen.
We horen 't morgen wel.
n00bquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:48 schreef TLC het volgende:
[..]en volgend jaar mijn 20 jarig jubileum op fok
Bedankt voor de bedanktquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:52 schreef Za het volgende:
[..]
Bedankt voor het quoten van het oude nieuws.
Nog 7 minutenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:52 schreef CarloV het volgende:
[..]
Joost is misschien nog wel wakker, wie weet heeft hij nog nieuws!
Je computer kan ook elk moment ontploffen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:44 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik ga altijd uit van het zwartste scenario!
Ik gok dat de politie in Malmö bezig met een vooronderzoek is met als doel vast te stellen of er sprake was van een gerechtelijk dossier.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:54 schreef Za het volgende:
De politie is na middernacht in Malmö een vooronderzoek gestart met als doel vast te stellen of er sprake was van een gerechtelijk dossier.
Kan iemand dit duiden mbt de verdenkingen?
Ja daarom gebruik ik altijd de laptop van het werkquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:55 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je computer kan ook elk moment ontploffen.
idem.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:56 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja daarom gebruik ik altijd de laptop van het werk
En wat is dan het zwartste scenario?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:56 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ja daarom gebruik ik altijd de laptop van het werk
Ik vind het nu eigenlijk wel normaler dan vanmiddagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:59 schreef APK het volgende:
Jeetje, deze reeks is inmiddels rond dit tijdstip ook wel een beetje een verzameltopic van de rampidioten van FoK! geworden.
Lees al sinds vanmiddag mee, maar het wordt er niet fraaier op.
*Present overigens*
Noorderlicht is te zien in Nederland kennelijk.quote:
Leuk dat je je met ons wil vereenzelvigen deze nachtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:59 schreef APK het volgende:
Jeetje, deze reeks is inmiddels rond dit tijdstip ook wel een beetje een verzameltopic van de rampidioten van FoK! geworden.
Lees al sinds vanmiddag mee, maar het wordt er niet fraaier op.
*Present overigens*
Boem?quote:
Ah OK thanks, dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:56 schreef Catalunya. het volgende:
Ik gok dat de politie in Malmö bezig met een vooronderzoek is met als doel vast te stellen of er sprake was van een gerechtelijk dossier.
Mwah, denk dat de thuiskijker niet zo meegesleept wordt als de ter plaatse persoon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |