De user waar ik op reageerde had het over hoe de EBU erover communiceert en het gebrek aan leiderschap. Ik denk dat je daar beter over kunt oordelen als er meer feiten bekend zijn, in plaats van zoals nu .... niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:54 schreef europapa het volgende:
[..]
Wat valt er te beoordelen? Deze maatregelen nemen ze niet zomaar. De conclusie zal hoe dan ook negatief zijn.
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?
Ze zullen wel de repetitie eerst willen afrondenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.
Of de EBU is er uit, maar ze kunnen het Martin Österdahl nog niet vertellen want die zit vast in een juryshowquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh zo bedoel je. Dat ze er inmiddels bij de EBU wél uit zijn. Hm ja ik had dan meteen al wel weer een statement verwacht van einde onderzoek, want zolang ze dat niet doen valt de hele community hen aan en kan de EBU daarna tenminste lekker Joost zelf de schuld geven van dat er nog geen duidelijkheid is.
Dat is toch al lang klaar inmiddels?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef CarloV het volgende:
[..]
Of de EBU is er uit, maar ze kunnen het Martin Österdahl nog niet vertellen want die zit vast in een juryshow
Nee volgens mij zijn de fakevotes nog bezigquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is toch al lang klaar inmiddels?
Echt letterlijk netquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nep winnaar is net bekend gemaakt.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als iemand mogelijk psychische problemen heeftquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat de huidige manier van mental breakdown van een celebrity is iedereen ontvolgen op Instagram.
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel leuk dat de huidige manier van mental breakdown van een celebrity is iedereen ontvolgen op Instagram.
Morgen een kale doorgesnoven Joost! Voor het echte gabbereffect!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.
Dat kan ook zo weer voorbij zijn als het wel ernstig blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja en nee, veel meer mensen horen nu over Joost Klein dan anders het geval was geweest...
Hij heeft sinds vanmiddag ook zo'n 150.000 volgers erbij op Instagram.
die eikel komt provoceren met camera aan zogenaamd geïnteresseerd lopen doen waar Joost is.quote:
Dat zeg ik nergens.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, altijd leuk als iemand mogelijk psychische problemen heeft
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waar is die goeie ouwe tijd waar artisten zichzelf gewoon kaal schoren onder invloed van cocaïne als het even tegen zat.
ok, ik ga naar buiten. Jullie hebben me overtuigdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:01 schreef Tinkepink het volgende:
Kan niet slapen tot ik de uitkomst weet. Grote voordeel: het noorderlicht was prachtig
Ja, ben ik het mee eens. Ik denk ook dat hij kan winnen of verliezen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
Het kan denk ik maar twee kanten opgaan, of deze man wordt een enorme held tijdens de finale of hij wordt internationaal kop van jut.
Dalijk komt zn plan nog uit ook als hij wint. Lach me kapotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:03 schreef Vis1980 het volgende:
Het kan denk ik maar twee kanten opgaan, of deze man wordt een enorme held tijdens de finale of hij wordt internationaal kop van jut.
Zijn er nog meer laplandenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef ikbenrond het volgende:
Het is gewoon bewolkt in rotterdam, maar gelukkig heb ik het noorderlicht vorig jaar al gezien in het finse lapland
Dan was ie allang wegquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat kan ook zo weer voorbij zijn als het wel ernstig blijkt te zijn.
Dat kan ook, meerdere landen geven dit aan. Ik heb nooit geweten dat ze hoofdsponsor waren met Moroccan Oil, en er waren gewoon heel veel mensen tegen hun deelname, waardoor zij zich misschien aanvallend opstellen ter verdediging, en kwaad op hem die niet met Golan willen poseren.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:50 schreef suzebol75 het volgende:
Ik speculeert ook even mee... Wat als het niet meer alleen om Joost gaat, maar ze toe moeten geven dat de Israëlische delegatie zo aan het fucken is?
En dat ze nu zo veel tijd nodig hebben om uit te zoeken in hoeverre het onder bedreiging valt?
quote:https://www.avrotros.nl/a(...)ie-songfestival~517/
Houd er rekening mee dat de ESC stem-operator uw bank- of betaalkaartgegevens niet opslaat, en deze uitsluitend worden verwerkt door de aangewezen betalingsproviders als onafhankelijke controleur. Betalingsproviders kunnen de ESC stem-operator echter toegang geven tot uw betalingsgegevens (zoals hierboven vermeld) om ons in staat te stellen om frauduleuze stemmen of stemmen die niet in aanmerking komen op te sporen of een verzoek om terugbetaling te verifiëren.
Dat zou dan wel héél erg goed uitgedacht zijn als ze zelfs het EBU erbij weten te betrekken.,quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dalijk komt zn plan nog uit ook als hij wint. Lach me kapot
Waar doet me dat ook alweer aan denken.... owjaquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is niet slim, getuigt eerder van slecht leiderschap en gebrekkige communicatieve vaardigheden.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:05 schreef ikbenrond het volgende:
Ze moeten voor die rest of the world voting al weten of ze joost mee laten stemmen of niet? Dat moet dus ook technisch worden veranderd, wss dat ze het daarom twee uur hebben verplaatst? Midden in de nacht zo’n statement uitbrengen is ook “slim”: meer controle over het narratief voordat het het grote publiek bereikt, en dan bereikt het het grote publiek vroeg in de ochtend, en dan hopen ze dat 's avonds het stof weer een beetje is gedaald.
Kortom: Joost ligt eruit
No no Martin this is so not right!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:07 schreef gbm het volgende:
[..]
Waar doet me dat ook alweer aan denken.... owja
Lewis Hamilton unfollows EVERYBODY on Instagram amid retirement speculation after his controversial F1 title defeat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het ook niet precies, maar volgens mij is het een uitgestrekte regio, en heb je ook het zweedse lapland en noorse laplandquote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat zou dan wel héél erg goed uitgedacht zijn als ze zelfs het EBU erbij weten te betrekken.,
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou dit het onderdeel van de act zijn waarvan de Zweedse productie zo onder de indruk was?
Delegatie NL: "We willen een incident in scene zetten en dan niet meedoen aan de juryshow maar alleen een video laten tonen, alles voor de clicks en de ophef jeweetwel. Wel belangrijk dat de EBU een beetje geloofwaardig mee kan spelen, als ze dat niet denken te kunnen moeten ze maar gewoon niks zeggen of zo."
Goeiequote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Ja, ben ik het mee eens. Ik denk ook dat hij kan winnen of verliezen.
Ik weet niet eens of hij er nog in wil zitten.quote:
Waarom zou Israël dan wel mogen optreden (ervan uitgaande dat zij dreigden)?quote:
Winkeltje hoofdsponsorquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Waarom zou Israël dan wel mogen optreden (ervan uitgaande dat zij dreigden)?
Israël mag alles want Israël.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Precies, even snel typen. Geen tijd om na te lezen, niemand vindt het erg als je per ongeluk Israël diskwalificeert ipv Nederland omdat je de spelchecker niet aan had staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:09 schreef Cyan9 het volgende:
Hup EBU, tijd voor een statement. Chop chop!
[ x ]
Omdat Israël een heeeeeeeeele grote vinger in de pap heeft? Is dat niet net zoiets als werknemer tegen baas Philips oid?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Dan moet je die post ook laten zien!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:10 schreef Za het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of hij er nog in wil zitten.
Maar mentaal is dit voor hem mogelijk heel erg lastig bol te werken, ik heb een keer een heel lang artikel over hem gepost dat dit duidelijk maakt. Ik vind het veel belangrijker dat hij zijn leven weer goed oppakt dan dat hij in dat f"cking Malmö staat morgen.
Misschien geintimideerd en daarna boos geklaagd bij de tv-producente en misschien tegen haar zijn uitgevallen omdat het al de hele week gebeurt?quote:
Daarom snap ik ook niet dat mensen er alsnog op willen stemmen. Kijk verder mensen dan je neus lang is.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:11 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Omdat Israël een heeeeeeeeele grote vinger in de pap heeft? Is dat niet net zoiets als werknemer tegen baas Philips oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |