Nee hoor, je gaat je gang maar.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:29 schreef Dave het volgende:
24 uur geleden baalden we van de Producer’s choice.
Still too soon @:Cyan9 ?
Was waarschijnlijk een ingeplande tweetquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:27 schreef Greys het volgende: De voting tweet van Eurovision is verwijderd.
Dat boeroepen is ook maar kansloos. Israël is een land met een walgelijke regering, maar reageer dan gewoon lekker niet ipv dat harde joelen en fluiten en roepen.quote:
Ik weet niet of Joost zélf nog wel wil. Misschien moeten ze hem wel overtuigen, niet de EBU.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, maar de stilte vanuit de Nederlandse delegatie snap ik dan weer niet.
Exactquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zélf nog wel wil. Misschien moeten ze hem wel overtuigen, niet de EBU.
We leren wel om te relativeren dit ESF seizoen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:32 schreef CityPigeon het volgende:
Was die 5e startpositie nog maar onze grootste zorg!
Zou hij te overtuigen zijn met een leuke bon van morocconoil?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik weet niet of Joost zélf nog wel wil. Misschien moeten ze hem wel overtuigen, niet de EBU.
Bij rest of the world voting staat Europapa nog wel in deze lijst.quote:While you are here, enjoy all the great songs from this year’s performers on Apple Music. Subscribe now and get your first month free! *
Maar Joost heeft hier toch gewoon een account? Dan kunnen wij dat doen!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Apple Musicquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Bij rest of the world voting staat Europapa nog wel in deze lijst.
Haha, was dat maar zo. Als ik iets geleerd heb ...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
We leren wel om te relativeren dit ESF seizoen.
Wellicht zou de NL-club wat harder moeten zijn. Joost eruit? Prima, maar dan was dit onze laatste deelname aan het ESFquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen want winkeltje. Cornald en co krijgen gewoon betaald natuurlijk en dat valt dan weg.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht zou de NL-club wat harder moeten zijn. Joost eruit? Prima, maar dan was dit onze laatste deelname aan het ESF![]()
Ja, dat wordt wel een dingetje lijkt me.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef TLC het volgende:
De zaal is morgen te klein als Joost niet mee mag doen
Precies zo denk ik er dus ook over. Ik denk alleen dat er een hoop spaghettislierten werken bij de avrotros die wel buiten voor het grote ebuquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wellicht zou de NL-club wat harder moeten zijn. Joost eruit? Prima, maar dan was dit onze laatste deelname aan het ESF![]()
Als Israël wint idem dito. Stoelen gooien genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja, dat wordt wel een dingetje lijkt me.
De Avrotros onderscheidt zich doorgaans niet door enorme ballen, dus dat betwijfel ik.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen cojonesquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Avrotros onderscheidt zich doorgaans niet door enorme ballen, dus dat betwijfel ik.
Ik heb m'n ophef paintje al klaar staan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als Israël wint idem dito. Stoelen gooien genot
Lekker ouwe smikkelbeerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n ophef paintje al klaar staan.
Ja het valt wel mee, maar de communicatie eromheen en zo dat is gewoon bagger. En ik hou gewoon van drama. Hele ESF kan mij gestolen worden, maar nu er drama is, ben ik erbij.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar zou het een ramp zijn als Nederland niet meer mee zou doen aan het SF? Persoonlijk vind ik dat wel meevallen.
Mogen we een sneakpeak?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb m'n ophef paintje al klaar staan.
Nee na het Mia en Dion debacle schoten ze ook volledig in de verdedigingquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
De Avrotros onderscheidt zich doorgaans niet door enorme ballen, dus dat betwijfel ik.
Winkeltjeeeeeequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Nee na het Mia en Dion debacle schoten ze ook volledig in de verdediging
Een ramp? Nee, natuurlijk niet. Jammer? Ja, natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:33 schreef Grishenko_ het volgende:
Maar zou het een ramp zijn als Nederland niet meer mee zou doen aan het SF? Persoonlijk vind ik dat wel meevallen.
Dat doet Johnny de Mol bij SBS6 inderdaad.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Natuurlijk ramp. Vijf dagen nationale rouw lijkt mij gepastquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een ramp? Nee, natuurlijk niet. Jammer? Ja, natuurlijk wel.
Nee, ook niet jammer.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En elk jaar een herdenking met 5 minuten stilte en er wordt een molen ritueel geofferdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk ramp. Vijf dagen nationale rouw lijkt mij gepast
En voor de extra pijn zullen Mia en Dion live hun nummer nogmaals ten gehore brengenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk ramp. Vijf dagen nationale rouw lijkt mij gepast
Dat mag je vindenquote:
Even los van de emotie, rationeel is het beter als het SF gewoon maar verdwijnt als het zich zo politiek wil opstellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ja het valt wel mee, maar de communicatie eromheen en zo dat is gewoon bagger. En ik hou gewoon van drama. Hele ESF kan mij gestolen worden, maar nu er drama is, ben ik erbij.
Ramptoerist_John in da building.
Ik las mof ritueel geofferd. Dat stond er niet, jammerquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef CarloV het volgende:
[..]
En elk jaar een herdenking met 5 minuten stilte en er wordt een molen ritueel geofferd
Da's zielig, die vindt nooit de weg terug.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef CarloV het volgende:
De komende drie jaar sturen we Famke Louise en dan zoeken ze het maar lekker uit bij de EBU
Helaas het is niet altijd feestquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik las mof ritueel geofferd. Dat stond er niet, jammer
Er is volgens mij geen aangifte, ze doen “gewoon” onderzoek.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef Za het volgende:
Wat is dat met die politie en die aangifte? Sjonge Jonge.
Kom knuffelen bruurquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
Ik zou het wel jammer vinden.
Krijgen betaald van AvroTros zelf ja.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen want winkeltje. Cornald en co krijgen gewoon betaald natuurlijk en dat valt dan weg.
Eens, maar ik kijk nooit ESF. Ik ben er alleen maar omdat er drama is, als er geen drama was, zou ik hier niet eens zijn. Hoe of wat boeit mij niet zo, maar als iets in de fik staat ga ik kijken. Zo ben ik gewoon.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Even los van de emotie, rationeel is het beter als het SF gewoon maar verdwijnt als het zich zo politiek wil opstellen.
Om nog maar te zwijgen over een Israëlische zegequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef TLC het volgende:
De zaal is morgen te klein als Joost niet mee mag doen
Politie is mokertraagquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Er is volgens mij geen aangifte, ze doen “gewoon” onderzoek.
Ik zou de kwaad kijkende emoji nog puntschouders geven.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Stukje kleinkunst op de late avond moet kunnen.
[ afbeelding ]
Hoe zou het in het verleden gegaan zijn als de VPRO het regelde? Spinvis ofzo sturen ipv Sieneke?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is het een probleem dat ik onder een dekentje lig met mijn Hello Kitty Crocs? Geen kleding btwquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag je vinden
Ik zou het wel jammer vinden.
Het is niet zo dat hij vanavond best had mogen meedoen maar zelf niet meer wilde, dat bleek uit het statement van EBU natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:31 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Zeker niet, ik wens je een uiterst prettige avond/nacht!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is het een probleem dat ik onder een dekentje lig met mijn Hello Kitty Crocs? Geen kleding btw
Zie je zo lieverdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker niet, ik wens je een uiterst prettige avond/nacht!
Iets normaals kijken.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Als ESF mod en echte fan zou ik het natuurlijk dramatisch vinden als we niet meer mee zouden doen in komende jaren.
Wat moet ik dan met m'n leven?
Bij San Marino zoeken ze nog fansquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:43 schreef Cyan9 het volgende:
Als ESF mod en echte fan zou ik het natuurlijk dramatisch vinden als we niet meer mee zouden doen in komende jaren.
Wat moet ik dan met m'n leven?
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet zo dat hij vanavond best had mogen meedoen maar zelf niet meer wilde, dat bleek uit het statement van EBU natuurlijk.
Mocht ie morgen ineens wél mogen meedoen dan is het idd nog maar de vraag of ze Joost nog moeten overtuigen, maar de EBU hoeft dan niet meer overtuigd.
Conclusie is er allang denk ikquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:44 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar een reden dat het op dit moment zo lang duurt zou kunnen zijn dat de Avrotros probeert om Joost te overtuigen. Ik bedoel, wat kan er in vredesnaam gebeurd zijn waardoor de EBU er zó lang over doet om tot een conclusie te komen?
Van fysiek geweld (lees: klap in het gezicht) kun je ook aangifte doen. Waarom het dan zo lang moet duren is een tweede..quote:
Niet iedereen heeft daar zin in.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:45 schreef mrkos het volgende:
[..]
Van fysiek geweld (lees: klap in het gezicht) kun je ook aangifte doen. Waarom het dan zo lang moet duren is een tweede..
Ook zonder de ophef vind ik het alsnog bizar dat hij zo laag staat bij de bookmakers. Verreweg de populairste song van alle deelnemers.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Op ESCtracker gaat het ook lekker, het blijft doodzonde al deze ophef
quote:
Als het meer dan een tikje was dan hadden ze toch gewoon meteen openlijk joost eruit gegooid? Misschien was het een beetje duwen, en is het wikken en wegen of juist israel niet ook gestraft moet worden, en misschien de extra lading dat andere landen achter joost zijn gaan staanquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:43 schreef einzeinz het volgende:
Het feit dat het allemaal zo lang duurt voor er een bericht naar buiten gestuurd wordt, wil toch ergens zeggen dat de EBU alles wikt en weegt?
Ik denk niet dat het zomaar een tikje tegen iemands gezicht was!
Ja en nee, veel meer mensen horen nu over Joost Klein dan anders het geval was geweest...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Op ESCtracker gaat het ook lekker, het blijft doodzonde al deze ophef
Tukkertje Sterrequote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef CarloV het volgende:
De komende drie jaar sturen we Famke Louise en dan zoeken ze het maar lekker uit bij de EBU
Misschien zegt de politie in Zweden net zoals hier we hebben geen tijd. Kom over vier weken maar terugquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft daar zin in.
Of het zijn gewoon allemaal boa'squote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Misschien zegt de politie in Zweden net zoals hier we hebben geen tijd. Kom over vier weken maar terug
Dat zegt wiwiblogs ook. Er is niks extreems gebeurt anders was hij er allang uitgegooidquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:47 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Als het meer dan een tikje was dan hadden ze toch gewoon meteen openlijk joost eruit gegooid? Misschien was het een beetje duwen, en is het wikken en wegen of juist israel niet ook gestraft moet worden, en misschien de extra lading dat andere landen achter joost zijn gaan staan
Dat is mijn speculatie en daar moet u het mee doen, gr
Ik stel voor dat jij leider wordt van de ebu. Harde hand genotquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat we vandaag gewoon niet meer horen wat er aan de hand is.
Of NL weet niet wat er aan de hand is, of ze mogen het niet zeggen (en zich dus niet verdedigen in de publieke opinie)
Echt extreem slecht, getuigd van slecht leiderschap van de organisatie.
Gekoloniseerdquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:50 schreef TLC het volgende:
Als Joost mag starten weet ik na vandaag zeker dat hij gaat winnen, en daarna eennaar de EBU
De dag is nog geen uur oudquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Ik blijf het echt bizar vinden dat we vandaag gewoon niet meer horen wat er aan de hand is.
Of NL weet niet wat er aan de hand is, of ze mogen het niet zeggen (en zich dus niet verdedigen in de publieke opinie)
Ja het meest gestreamd toch ook? Al komt het live wel heel anders over.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ook zonder de ophef vind ik het alsnog bizar dat hij zo laag staat bij de bookmakers. Verreweg de populairste song van alle deelnemers.
Jazekersquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja het meest gestreamd toch ook? Al komt het live wel heel anders over.
Na de eerste keer krijgen we al een levenslange banquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:34 schreef CarloV het volgende:
Mja, je kunt het denk ik pas beoordelen als er wat meer feiten bekend zijn. Tot op heden niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Moeilijk om conclusies te trekken over wat de leiding had moeten toen terwijl we het verhaal zelf niet wetenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
Wat valt er te beoordelen? Deze maatregelen nemen ze niet zomaar. De conclusie zal hoe dan ook negatief zijn.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, je kunt het denk ik pas beoordelen als er wat meer feiten bekend zijn. Tot op heden niks.
Zouden ze bang zijn dat als later blijkt dat het verhaal net iets anders was dat dit ongekende gebogen heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:48 schreef timmmmm het volgende:
De user waar ik op reageerde had het over hoe de EBU erover communiceert en het gebrek aan leiderschap. Ik denk dat je daar beter over kunt oordelen als er meer feiten bekend zijn, in plaats van zoals nu .... niks.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:54 schreef europapa het volgende:
[..]
Wat valt er te beoordelen? Deze maatregelen nemen ze niet zomaar. De conclusie zal hoe dan ook negatief zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |