Die Keren Peles, schrijfster van het Israëlische liedje, loopt constant te zuigen naar andere kandidaten op Instagram. Is gewoon officieel lid van de Israëlische delegatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Omdat niet zij zich misdragen hebben maar de Israëlische pers?
Wie lijkt dat te vinden dan?quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo.
Ja, dan zal lichtvervuiling me wel parten spelen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hier is (was 15 minuten geleden) richting het oosten. Met het oog moeilijk te zien. Telefoon op sluitertijd 3 seconden en je ziet je paarse verikale strepen (de rest is lichtvervuiling)
met je camera op maximale sluitertijd kijken natte anders zie je het inderdaad nietquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:04 schreef Nattekat het volgende:
Zie het niet, zal wel een betere kijk op het noorden nodig hebben.
Ja die kaart wordt snel, getrokken als je wat over Israël zegtquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:16 schreef viceversa het volgende:
[..]
Ja want anders word je beticht van antisemitisme
Hier nu ook even niks te zien. Misschien zo weer. Houd hoop Nattekat, geef het niet op, houd hooooopquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dan zal lichtvervuiling me wel parten spelen.
Ik heb een kilometer aan bebouwd gebied tussen mij en het eerste weiland in. De enige gloed die ik zie is die van de lichtvervuiling en de latarenpaal net buiten mijn raam.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
met je camera op maximale sluitertijd kijken natte anders zie je het inderdaad niet
Ik vermoed dat je niet tussen de regels leest. We vinden het allemaal kut/sad/zorgelijk. Etc.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Denken jullie dat we om 2 uur wat horen? Dan blijf ik wakker.
Ik vind het echt kut met peren dit. Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo. Eurovisie ligt me nauw aan het hart, het maakte me vrolijk in tijden waarin ik niks had om naar uit te kijken en de hele wereld zwart en eng leek.. Ik ben waarschijnlijk naïef maar het gaf me een gevoel van verbondenheid tussen mensen van verschillende afkomst, landen en culturen. Dit jaar met dat hele Israël gezeik proefde ik al een nare smaak in mn bek. En dit gedoe maakt me oprecht sad.
Ergens heb je gelijk. Het verbind, het is een mooi iets.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:14 schreef Cosima het volgende:
Denken jullie dat we om 2 uur wat horen? Dan blijf ik wakker.
Ik vind het echt kut met peren dit. Word er best verdrietig van ook dat iedereen dit gewoon leuk drama lijkt te vinden ofzo. Eurovisie ligt me nauw aan het hart, het maakte me vrolijk in tijden waarin ik niks had om naar uit te kijken en de hele wereld zwart en eng leek.. Ik ben waarschijnlijk naïef maar het gaf me een gevoel van verbondenheid tussen mensen van verschillende afkomst, landen en culturen. Dit jaar met dat hele Israël gezeik proefde ik al een nare smaak in mn bek. En dit gedoe maakt me oprecht sad.
ai dat is jammer!quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een kilometer aan bebouwd gebied tussen mij en het eerste weiland in. De enige gloed die ik zie is die van de lichtvervuiling en de latarenpaal net buiten mijn raam.
Las hier letterlijk van een user dat hij normaal gesproken geen songfestival keek maar er nu als de kippen bij is want drama. En verder krijg ik gewoon van dit topic nogal sensatievibes. Maar misschien ligt dat aan mij.quote:
quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ai dat is jammer!
nee dan zul je het bij jou niet zo zien![]()
mooie plek voor naaktlakken en zo![]()
![]()
Lui zoals ik lijkt me en terecht.quote:
Dit is voor de Nederlander vervelendquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lui zoals ik lijkt me en terecht.
Het ligt wel iets genuanceerder, ik vond het echt een leuk liedje en Joost een interessante malloot. Ik had hem echt graag zien optreden. Ik vind het hele gebeuren voor de echte echte ESF mensen echt vervelend
Sowieso moet men eens stoppen om iedere vorm van kritiek richting Israël onder huilie huilie antisemietkaart te stoppen. Lekker makkelijk, mag nooit kritiek hebben.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:21 schreef Catalunya. het volgende:
De grootste hoop dat ik heb is dit ophef ervoor zorgt dat iedereen die ten onrechte veel te snel de antisemietkaart trekt gewoon gecanceld wordt of als clown wordt gezien.
Joost een antisemiet![]()
Klopt Willem van Oranje klonk ontroertquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is voor de Nederlander vervelend
Ik denk dat het aan jou ligt. En natuurlijk is er reuring, wat had je verwacht in deze situatie.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:23 schreef Cosima het volgende:
[..]
Las hier letterlijk van een user dat hij normaal gesproken geen songfestival keek maar er nu als de kippen bij is want drama. En verder krijg ik gewoon van dit topic nogal sensatievibes. Maar misschien ligt dat aan mij.
Geen freeze gem dingus? Neeeeejquote:Op zaterdag 11 mei 2024 01:27 schreef Greys het volgende:
Door die shitshow helemaal vergeten m'n Duolingoles te doen. EBU fuckers hebben me een streak freeze gekost. DAT KON ER OOK NOG WEL BIJ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |