Dat lukt alleen als Joost over een jaar in Glasgow na een valpartij alsnog het ESF wint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit ooit iets wordt waar we echt om kunnen lachen
Ja ik vind het ook lastig dat we nu echt zo weinig weten. Ik maak me ergens echt zorgen om Joost, maar wellicht heeft hij het gewoon echt voor zichzelf verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook Meke. Zou erg zonde zijn ook als het zo afloopt
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef Sableheart het volgende:
We weten niet zeker wat er gebeurd is, en we weten niet wat er gaat gebeuren, maar dit is niet hoe de Eurovisieweek zou moeten zijn.![]()
Meestal vind ik het voorspellen van Eurovisie leuk, maar hier wil ik totaal niet mijn handen aan branden![]()
Heel veel sterkte, allemaal!We gaan het nodig hebben.
Dan voor de afleiding, hoe is in je 'nieuwe' huis? Hoe is de verhuizing gegaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lastig dat we nu echt zo weinig weten. Ik maak me ergens echt zorgen om Joost, maar wellicht heeft hij het gewoon echt voor zichzelf verpest.
En ik vind mezelf OOK zielig want had echt wel zin in morgen![]()
Ja ik zat ook nog te denken; liever HONDERD krumpers dan ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om rouwlapjes en ledbollen kunnen we lachen. Dit wordt een pittige, vrees ik
Het is zo vaag allemaal. Bij de vlaggenparade liep hij er nog bij. Een kwartier later mocht hij het podium niet op. Vervolgens hoor je zo’n 7 uur he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daarom vraag ik me ook af waarom er nog geen statement isDit brengt zoveel onduidelijkheid.
EVOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zat ook nog te denken; liever HONDERD krumpers dan dit
Of alleen op dinsdag/donderdag wat konden zeggen over de Nederlandse inzending.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Litpho het volgende:
AvroTros denkt wat betreft communicatie blijkbaar met weemoed terug aan de tijd dat ze alleen nog maar op dinsdag en zaterdag konden uitzenden.
Ja goedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan voor de afleiding, hoe is in je 'nieuwe' huis? Hoe is de verhuizing gegaan?
Ja dit vind ik er ook rot aan, dat er sowieso een megasmet op het hele ESF zit dit jaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Zelfs als hij morgen mee mag doen zou het raar zijn als hij daar weer staat met zijn vrolijke act alsof er niks aan de hand is geweest. Zeer benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.
Ja ik vraag me echt af wat er gebeurd kan zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is zo vaag allemaal. Bij de vlaggenparade liep hij er nog bij. Een kwartier later mocht hij het podium niet op. Vervolgens hoor je zo’n 7 uur he-le-maal niks.
En nu weten we eigenlijk nog niks
The yellow chair has arrived.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja goedWe waren voor de lunch al klaar
Dus ging heel soepel
![]()
Voelt wel gek, normaal heb je echt allemaal van die momentjes van: Ohh leuk eerste keer eten in het nieuwe huisetc, maar dat is nu helemaal niet
Voelt net als alle andere avonden behalve dat mijn gele stoel (van de Jitsi's
) nu ook ineens hier in de woonkamer staat.
Mijn vriend zit gezellig te gamen en ik moest natuurlijk hier bijlezen dus ook niets niet romantisch eerste avondje samen
Scheurjurk!quote:
Ja dit vind ik er ook zo lastig aan. Ik maak me sowieso zorgen om hem, want ook als het echt iets erg is gaat er ergens iets niet goedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:43 schreef Em31 het volgende:
Straks zitten we nu allemaal massaal te juichen, maar heeft hij echt wat ergs gedaan![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Gatver vanochtend met hoofdpijn opgestaan door de rollercoaster van gisteren en nu gewoon misselijk door de wat er nu speelt
Beterschapquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Gatver vanochtend met hoofdpijn opgestaan door de rollercoaster van gisteren en nu gewoon misselijk door de wat er nu speelt
Ik denk dat we kunnen stoppen met alle geruchten te lezen, we hebben de waarheid gevondenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou dit het onderdeel van de act zijn waarvan de Zweedse productie zo onder de indruk was?
Delegatie NL: "We willen een incident in scene zetten en dan niet meedoen aan de juryshow maar alleen een video laten tonen, alles voor de clicks en de ophef jeweetwel. Wel belangrijk dat de EBU een beetje geloofwaardig mee kan spelen, als ze dat niet denken te kunnen moeten ze maar gewoon niks zeggen of zo."
Sowieso vind ik het vreemd dat er niks naar buiten is gekomen. Die confrontatie zou hebben plaatsgevonden tussen de vlaggenparade en zijn optreden? Dus als hij daar tussen alle andere delegaties in zit, en niemand zou iets gezien of gemerkt hebben van die 'heftige fysieke confrontatie'?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik er ook zo lastig aan. Ik maak me sowieso zorgen om hem, want ook als het echt iets erg is gaat er ergens iets niet goed![]()
Maar ergens denk ik; stel dat er echt iemand bijv met een ambulance afgevoerd was, zou daar toch wel iets over uitlekken?
Ja dat denk ik ondertussen ook, er was toch wel iets uitgelekt dan?? Zo raar dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik er ook zo lastig aan. Ik maak me sowieso zorgen om hem, want ook als het echt iets erg is gaat er ergens iets niet goed![]()
Maar ergens denk ik; stel dat er echt iemand bijv met een ambulance afgevoerd was, zou daar toch wel iets over uitlekken?
EBU is voorlopig de grote verliezer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Qua marketing legt het Joost geen windeieren trouwens... de Instagram-volgers gaan als een malle. Dat dan weer wel.
Ik als niet voetbal liefhebbende noorderling vind dit toch leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondertussen heeft Roda een groot probleem.
Ben nog nooit zo benieuwd geweest naar Spotify streams (van morgen)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Qua marketing legt het Joost geen windeieren trouwens... de Instagram-volgers gaan als een malle. Dat dan weer wel.
Mogen die niet optreden tijdens de repetities?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondertussen heeft Roda een groot probleem.
Ja dit vraag ik me ook een beetje af?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd dat er niks naar buiten is gekomen. Die confrontatie zou hebben plaatsgevonden tussen de vlaggenparade en zijn optreden? Dus als hij daar tussen alle andere delegaties in zit, en niemand zou iets gezien of gemerkt hebben van die 'heftige fysieke confrontatie'?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen stoppen met alle geruchten te lezen, we hebben de waarheid gevonden
En hij kan er achteraf nog een dis track over maken, is weer helemaal hip.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Dan stond Joost ook niet nog (niets zeggend) voor de camera vsn die Zweedse verslaggever toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ondertussen ook, er was toch wel iets uitgelekt dan?? Zo raar dit.
Ik aan deze en had eigenlijk wel verwacht dat @Meke die zou plaatsen bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet opeens aan dit hele passende gifje denken:
[ afbeelding ]
De troefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou dit het onderdeel van de act zijn waarvan de Zweedse productie zo onder de indruk was?
Delegatie NL: "We willen een incident in scene zetten en dan niet meedoen aan de juryshow maar alleen een video laten tonen, alles voor de clicks en de ophef jeweetwel. Wel belangrijk dat de EBU een beetje geloofwaardig mee kan spelen, als ze dat niet denken te kunnen moeten ze maar gewoon niks zeggen of zo."
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik aan deze en had eigenlijk wel verwacht dat @:Meke die zou plaatsen bij binnenkomst.
[ afbeelding ]
Nee toch? Dan blijf je op je kamer..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan stond Joost ook niet nog (niets zeggend) voor de camera vsn die Zweedse verslaggever toch?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet opeens aan dit hele passende gifje denken:
[ afbeelding ]
Humor is de beste remedie tegen ellendequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @:H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te maken
Ik zie ook liever Groningen terug in de eredivisie dan Roda.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik als niet voetbal liefhebbende Noorderling vind dit toch leuk.
Ja truequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Humor is de beste remedie tegen ellende
Moest je als vijfde op in huis?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Ben kapot vannacht al bijna niet geslapen door die klote running order
Ja ik heb nu ook zo'n raar soort adrenaline terwijl ik eigenlijk echt op zou moeten zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Ik ook en ik ben voor Heerenveen dus dit zegt wat!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik zie ook liever Groningen terug in de eredivisie dan Roda.
wowquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Blueberry. het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTg2Yjl0bXduNnJ0MQ==
Dit filmpje❤️
Een derby van het Noorden maakt het seizoen ook wel wat mooier toch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben voor Heerenveen dus dit zegt wat!
In deze zwarte tijden kunnen we wel wat grapjes gebruiken toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @:H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te maken
Ah daarom was je zo kwaad, je moest wachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook en ik ben voor Heerenveen dus dit zegt wat!
[..]
Ik was vierde
Ik wilde gisteren sporten, maar daar kwam niks van terecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Dat kan gewoon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wilde vandaag sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wil morgen sporten, maar..
Ja preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een derby van het Noorden maakt het seizoen ook wel wat mooier toch.
Heb je tegen de tijd dat het ESF begint wel al een beslissing gemaakt of moeten we wachten op een statement van de EBU?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wilde vandaag sporten, maar daar kwam niks van terecht.
Ik wil morgen sporten, maar..
Ja true hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
In deze zwarte tijden kunnen we wel wat grapjes gebruiken toch?
Heerenveen kan ook zomaar een keer weg zijn ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja preciesen Groningen hoort ook gewoon in de Eredivisie. Ben de laatste jaren ook wel bang dat dit Heerenveen ook een keer gaat gebeuren en je bent niet altijd meteen weer terug.
Daarom leek het me dit keer ook slim om er meteen bij te zetten dat het bedoeld is als grapjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik Redefinequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heerenveen kan ook zomaar een keer weg zijn ja.
Was ook zeker geen verwijt naar jou! Meer een schets van alles wat nu door m'n hoofd gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom leek het me dit keer ook slim om er meteen bij te zetten dat het bedoeld is als grapje
Dan sport ik pas weer in 2030.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je tegen de tijd dat het ESF begint wel al een beslissing gemaakt of moeten we wachten op een statement van de EBU?
Ik vatte het ook niet op als verwijtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Was ook zeker geen verwijt naar jou! Meer een schets van alles wat nu door m'n hoofd gaat
Dan lig ik gewoon op bed lekker een boek te lezen hoor. (Wel rond 1 uur hier bang mee te lezen thoughquote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Blueberry. het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTg2Yjl0bXduNnJ0MQ==
Dit filmpje❤️
Ik wil al een uur lang naar bed gaan zo moe maar gewoon blijven wachten op nog iets van nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Als ik vannacht een keer wakker word ga ik meteen kijken of er al nieuws isquote:
Hahaha dit had ik ook al bedacht, al hoop ik deze week eindelijk een keer door te kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik vannacht een keer wakker word ga ik meteen kijken of er al nieuws is
En dan komen ze noooooooooooooooooooooit meer terug.quote:
Ik regel gewoon allemaal lekkere tapas en de EBU ziet maar wat ze ons voorschotelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wil al een uur lang naar bed gaan zo moe maar gewoon blijven wachten op nog iets van nieuws. Hoe zitten we er morgenavond bij, echt geen idee meer
Straan ik ben er op een tijd dat jij wakker bent!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik regel gewoon allemaal lekkere tapas en de EBU ziet maar wat ze ons voorschotelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wil al een uur lang naar bed gaan zo moe maar gewoon blijven wachten op nog iets van nieuws. Hoe zitten we er morgenavond bij, echt geen idee meer
quote:
Joosts optreden in de tweede halve finale op YouTube:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja we gaan morgenmiddag naar vrienden, en ik had gezegd dat ik wel om 21u naar huis ging, maar ze wilden ook wel ESF opzetten. Ik twijfelde daar nog een beetje over, maar ga nu denk ik even polsen wat de stemming is. Liever samen gezellig kijken nu dan thuis in m'n uppiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik regel gewoon allemaal lekkere tapas en de EBU ziet maar wat ze ons voorschotelen.
het had zo mooi kunnen zijn als ie daar had gestaanquote:
weltrusten Mekequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik ga ook maar een slaappoging wagen, sterkte lieve mensen en tot morgen![]()
Morgen is waar het om gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:12 schreef grazz het volgende:
[..]
het had zo mooi kunnen zijn als ie daar had gestaan
Trustequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik ga ook maar een slaappoging wagen, sterkte lieve mensen en tot morgen![]()
Hm, goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |