Ik denk dat we kunnen stoppen met alle geruchten te lezen, we hebben de waarheid gevondenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou dit het onderdeel van de act zijn waarvan de Zweedse productie zo onder de indruk was?
Delegatie NL: "We willen een incident in scene zetten en dan niet meedoen aan de juryshow maar alleen een video laten tonen, alles voor de clicks en de ophef jeweetwel. Wel belangrijk dat de EBU een beetje geloofwaardig mee kan spelen, als ze dat niet denken te kunnen moeten ze maar gewoon niks zeggen of zo."
Sowieso vind ik het vreemd dat er niks naar buiten is gekomen. Die confrontatie zou hebben plaatsgevonden tussen de vlaggenparade en zijn optreden? Dus als hij daar tussen alle andere delegaties in zit, en niemand zou iets gezien of gemerkt hebben van die 'heftige fysieke confrontatie'?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik er ook zo lastig aan. Ik maak me sowieso zorgen om hem, want ook als het echt iets erg is gaat er ergens iets niet goed![]()
Maar ergens denk ik; stel dat er echt iemand bijv met een ambulance afgevoerd was, zou daar toch wel iets over uitlekken?
Ja dat denk ik ondertussen ook, er was toch wel iets uitgelekt dan?? Zo raar dit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dit vind ik er ook zo lastig aan. Ik maak me sowieso zorgen om hem, want ook als het echt iets erg is gaat er ergens iets niet goed![]()
Maar ergens denk ik; stel dat er echt iemand bijv met een ambulance afgevoerd was, zou daar toch wel iets over uitlekken?
EBU is voorlopig de grote verliezer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Qua marketing legt het Joost geen windeieren trouwens... de Instagram-volgers gaan als een malle. Dat dan weer wel.
Ik als niet voetbal liefhebbende noorderling vind dit toch leuk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondertussen heeft Roda een groot probleem.
Ben nog nooit zo benieuwd geweest naar Spotify streams (van morgen)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Qua marketing legt het Joost geen windeieren trouwens... de Instagram-volgers gaan als een malle. Dat dan weer wel.
Mogen die niet optreden tijdens de repetities?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ondertussen heeft Roda een groot probleem.
Ja dit vraag ik me ook een beetje af?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd dat er niks naar buiten is gekomen. Die confrontatie zou hebben plaatsgevonden tussen de vlaggenparade en zijn optreden? Dus als hij daar tussen alle andere delegaties in zit, en niemand zou iets gezien of gemerkt hebben van die 'heftige fysieke confrontatie'?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat we kunnen stoppen met alle geruchten te lezen, we hebben de waarheid gevonden
En hij kan er achteraf nog een dis track over maken, is weer helemaal hip.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Dan stond Joost ook niet nog (niets zeggend) voor de camera vsn die Zweedse verslaggever toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ondertussen ook, er was toch wel iets uitgelekt dan?? Zo raar dit.
Ik aan deze en had eigenlijk wel verwacht dat @Meke die zou plaatsen bij binnenkomst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet opeens aan dit hele passende gifje denken:
[ afbeelding ]
De troefquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
Zou dit het onderdeel van de act zijn waarvan de Zweedse productie zo onder de indruk was?
Delegatie NL: "We willen een incident in scene zetten en dan niet meedoen aan de juryshow maar alleen een video laten tonen, alles voor de clicks en de ophef jeweetwel. Wel belangrijk dat de EBU een beetje geloofwaardig mee kan spelen, als ze dat niet denken te kunnen moeten ze maar gewoon niks zeggen of zo."
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik aan deze en had eigenlijk wel verwacht dat @:Meke die zou plaatsen bij binnenkomst.
[ afbeelding ]
Nee toch? Dan blijf je op je kamer..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan stond Joost ook niet nog (niets zeggend) voor de camera vsn die Zweedse verslaggever toch?
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet opeens aan dit hele passende gifje denken:
[ afbeelding ]
Humor is de beste remedie tegen ellendequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:54 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde ook nog over hetzelfde grapje als @:H_T maar ik weet gewoon echt niet zo goed of het wel/niet gepast voelt om grappen te maken
Ik zie ook liever Groningen terug in de eredivisie dan Roda.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:49 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik als niet voetbal liefhebbende Noorderling vind dit toch leuk.
Ja truequote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Humor is de beste remedie tegen ellende
Moest je als vijfde op in huis?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
Ben kapot vannacht al bijna niet geslapen door die klote running order
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |