Dat lukt alleen als Joost over een jaar in Glasgow na een valpartij alsnog het ESF wint.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat dit ooit iets wordt waar we echt om kunnen lachen
Ja ik vind het ook lastig dat we nu echt zo weinig weten. Ik maak me ergens echt zorgen om Joost, maar wellicht heeft hij het gewoon echt voor zichzelf verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook Meke. Zou erg zonde zijn ook als het zo afloopt
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:32 schreef Sableheart het volgende:
We weten niet zeker wat er gebeurd is, en we weten niet wat er gaat gebeuren, maar dit is niet hoe de Eurovisieweek zou moeten zijn.![]()
Meestal vind ik het voorspellen van Eurovisie leuk, maar hier wil ik totaal niet mijn handen aan branden![]()
Heel veel sterkte, allemaal!We gaan het nodig hebben.
Dan voor de afleiding, hoe is in je 'nieuwe' huis? Hoe is de verhuizing gegaan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook lastig dat we nu echt zo weinig weten. Ik maak me ergens echt zorgen om Joost, maar wellicht heeft hij het gewoon echt voor zichzelf verpest.
En ik vind mezelf OOK zielig want had echt wel zin in morgen![]()
Ja ik zat ook nog te denken; liever HONDERD krumpers dan ditquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Om rouwlapjes en ledbollen kunnen we lachen. Dit wordt een pittige, vrees ik
Het is zo vaag allemaal. Bij de vlaggenparade liep hij er nog bij. Een kwartier later mocht hij het podium niet op. Vervolgens hoor je zo’n 7 uur he-le-maal niks.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar daarom vraag ik me ook af waarom er nog geen statement isDit brengt zoveel onduidelijkheid.
EVOLquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik zat ook nog te denken; liever HONDERD krumpers dan dit
Of alleen op dinsdag/donderdag wat konden zeggen over de Nederlandse inzending.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Litpho het volgende:
AvroTros denkt wat betreft communicatie blijkbaar met weemoed terug aan de tijd dat ze alleen nog maar op dinsdag en zaterdag konden uitzenden.
Ja goedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan voor de afleiding, hoe is in je 'nieuwe' huis? Hoe is de verhuizing gegaan?
Ja dit vind ik er ook rot aan, dat er sowieso een megasmet op het hele ESF zit dit jaarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Guanabana het volgende:
Zelfs als hij morgen mee mag doen zou het raar zijn als hij daar weer staat met zijn vrolijke act alsof er niks aan de hand is geweest. Zeer benieuwd wat er morgen gaat gebeuren.
Ja ik vraag me echt af wat er gebeurd kan zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is zo vaag allemaal. Bij de vlaggenparade liep hij er nog bij. Een kwartier later mocht hij het podium niet op. Vervolgens hoor je zo’n 7 uur he-le-maal niks.
En nu weten we eigenlijk nog niks
The yellow chair has arrived.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja goedWe waren voor de lunch al klaar
Dus ging heel soepel
![]()
Voelt wel gek, normaal heb je echt allemaal van die momentjes van: Ohh leuk eerste keer eten in het nieuwe huisetc, maar dat is nu helemaal niet
Voelt net als alle andere avonden behalve dat mijn gele stoel (van de Jitsi's
) nu ook ineens hier in de woonkamer staat.
Mijn vriend zit gezellig te gamen en ik moest natuurlijk hier bijlezen dus ook niets niet romantisch eerste avondje samen
Scheurjurk!quote:
Ja dit vind ik er ook zo lastig aan. Ik maak me sowieso zorgen om hem, want ook als het echt iets erg is gaat er ergens iets niet goedquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:43 schreef Em31 het volgende:
Straks zitten we nu allemaal massaal te juichen, maar heeft hij echt wat ergs gedaan![]()
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Gatver vanochtend met hoofdpijn opgestaan door de rollercoaster van gisteren en nu gewoon misselijk door de wat er nu speelt
Beterschapquote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:44 schreef NailQueen het volgende:
Gatver vanochtend met hoofdpijn opgestaan door de rollercoaster van gisteren en nu gewoon misselijk door de wat er nu speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |