Als ik vannacht een keer wakker word ga ik meteen kijken of er al nieuws isquote:
Hahaha dit had ik ook al bedacht, al hoop ik deze week eindelijk een keer door te kunnen slapenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als ik vannacht een keer wakker word ga ik meteen kijken of er al nieuws is
En dan komen ze noooooooooooooooooooooit meer terug.quote:
Ik regel gewoon allemaal lekkere tapas en de EBU ziet maar wat ze ons voorschotelen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wil al een uur lang naar bed gaan zo moe maar gewoon blijven wachten op nog iets van nieuws. Hoe zitten we er morgenavond bij, echt geen idee meer
Straan ik ben er op een tijd dat jij wakker bent!!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik regel gewoon allemaal lekkere tapas en de EBU ziet maar wat ze ons voorschotelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik wil al een uur lang naar bed gaan zo moe maar gewoon blijven wachten op nog iets van nieuws. Hoe zitten we er morgenavond bij, echt geen idee meer
quote:
Joosts optreden in de tweede halve finale op YouTube:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 21:48 schreef blackswangreen het volgende:
Qua marketing legt het Joost geen windeieren trouwens... de Instagram-volgers gaan als een malle. Dat dan weer wel.
Echt hequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:03 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ja we gaan morgenmiddag naar vrienden, en ik had gezegd dat ik wel om 21u naar huis ging, maar ze wilden ook wel ESF opzetten. Ik twijfelde daar nog een beetje over, maar ga nu denk ik even polsen wat de stemming is. Liever samen gezellig kijken nu dan thuis in m'n uppiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik regel gewoon allemaal lekkere tapas en de EBU ziet maar wat ze ons voorschotelen.
het had zo mooi kunnen zijn als ie daar had gestaanquote:
weltrusten Mekequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik ga ook maar een slaappoging wagen, sterkte lieve mensen en tot morgen![]()
Morgen is waar het om gaatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:12 schreef grazz het volgende:
[..]
het had zo mooi kunnen zijn als ie daar had gestaan
Trustequote:Op vrijdag 10 mei 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
Ik ga ook maar een slaappoging wagen, sterkte lieve mensen en tot morgen![]()
Hm, goed idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |