Blijft wel RTL natuurlijk, de woke zender onder de commerciële. Ook het deelnemers veld is woke-proof zoals in de meeste nieuwe programma's met deelnemers.quote:
Het is een erg leuk format.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Mindfuck hoor, maar wel zeer vage aanwijzingen. Show doet me meer denken aan een variant van WIDM met onbekende Nederlanders met een vleugje De Bus, de RLS die na de eerste editie van Big Brother werd uitgezonden op SBS 6.
Mark lijkt me wel sympathiek en een goede speler, teamMark dus. Verder geweldige productionele operatie dus best een kostbare productie en dat kun je zien, mooi gedraaid.
Mo had goed gezien dat ze in de buurt van Bratislava zaten. Alleen onhandig dat je niet weet waar het ligt.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 20:49 schreef Sirolf het volgende:
0042 is het landnummer van voormalig Tsjechoslowakije, VIP-pincode was mooie hint zo dus.
... en OK is de registratiecode van Tsjechië (niet DK dus, wat ze in de bus zagen).
Zullen ze nu in Pilzen zitten? Citroen op Schnitzel is typisch voor Wenen. Tip naar eindpunt van deze aflevering?quote:
Ja kan, maar ligt er wel dik bovenop, net als vorige week Denemarken. Denk zelf meer te denken aan ergens in Tsjechië of iets in die richting.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:06 schreef lars91 het volgende:
[..]
Zullen ze nu in Pilzen zitten? Citroen op Schnitzel is typisch voor Wenen. Tip naar eindpunt van deze aflevering?
Die toren die we net kort zagen ligt iig in Pilzen. Dat ze nu in Pilzen zitten ben ik wel van overtuigd.quote:
Nee weten ze niet. Alleen diegene die uitstapte.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:28 schreef lars91 het volgende:
Mark had nog niet door dat hij vorige keer in Berlijn was ?
Zou wel een mooie grap zijn geweest als ze daar weer uitkwamenquote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:28 schreef lars91 het volgende:
Mark had nog niet door dat hij vorige keer in Berlijn was ?
Maar een aantal kandidaten hadden dat wel door.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee weten ze niet. Alleen diegene die uitstapte.
Voor de gemiddelde TV kijker was dit toch best te doen? En leukste speler exit heb je in widm of ER ook regelmatig.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Leukste speler exit, ja hoor natuurlijk...pff. Verder vind ik het allemaal ver gezocht die hints voor de gemiddelde TV kijker en zelfs voor de deelnemer. Als je elke keer een fake land gaat pushen in de opdrachten kom je er nooit achter en al helemaal niet als kijker die niet alles kan zien. Het is leuk bedacht deze show, maar een beetje te ver gezocht als een soort van wannabe WIDM wat ook af en toe niet te begrijpen is. Maar blijf het wel een kans geven vooralsnog.
Nee dit is niet te doen voor de gemiddelde kijker, of je moet steeds met de start stop knop op je afstandbediening gaan werken om het beeld af en toe stop te zetten, of terug te spoelen. Kijkt ook niet lekker weg dus. Kijkcijfers zijn wel gestegen ten opzichten van vorige week, though.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 02:32 schreef lars91 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde TV kijker was dit toch best te doen? En leukste speler exit heb je in widm of ER ook regelmatig.
Grappig. Ik vond Mark juist een flapdrol en ben blij dat hij eruit is.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Leukste speler exit, ja hoor natuurlijk...pff. Verder vind ik het allemaal ver gezocht die hints voor de gemiddelde TV kijker en zelfs voor de deelnemer. Als je elke keer een fake land gaat pushen in de opdrachten kom je er nooit achter en al helemaal niet als kijker die niet alles kan zien. Het is leuk bedacht deze show, maar een beetje te ver gezocht als een soort van wannabe WIDM wat ook af en toe niet te begrijpen is. Maar blijf het wel een kans geven vooralsnog.
Ik denk dat ze volgende week naar Wien of Budapest rijden en dat dan Kroatië of Italië de uiteindelijke bestemming X wordt, gezien aan alle fragmenten. Kleinere steden zijn wat moeilijker te raden voor de kijker dan grotere, bekendere steden, dus dan kiezen ze grotere en bekendere steden uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 23:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Blijf het een erg leuk programma vinden maar hier en daar ook nog steeds iets te langdradig. Een aflevering van 50-60 minuten ipv de huidige 80 zou prima zijn wat mij betreft.
Vandaag zat ik - in tegenstelling tot vorige week - wel goed qua locatie, al was het voor de tv-kijker niet al te lastig denk ik. Al had ik het als deelnemer denk ik ook goed gehad met alle bierhints en als klap op de vuurpijl de Urquell in de VIP-ruimte. Zelf zou ik overigens Pilzen hebben ingevuld en niet Praag. Ben erg benieuwd of ze dat soort kleinere plekken ook als eindlocatie gaan gebruiken of alleen de grote plekken die we tot nu toe gezien hebben, voor het dramatische effect van de bekende hotspots die van achter de weg rijdende bus opdoemen en die alle tv-kijkers ook kennen.
Overigens wel gelachen om het 4 uur lang rondjes rijden op die landingsbaan
Pilzen was er toch echt vrij makkelijk uit te halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 10:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dit is niet te doen voor de gemiddelde kijker, of je moet steeds met de start stop knop op je afstandbediening gaan werken om het beeld af en toe stop te zetten, of terug te spoelen. Kijkt ook niet lekker weg dus. Kijkcijfers zijn wel gestegen ten opzichten van vorige week, though.
Niet bepaald.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:53 schreef lars91 het volgende:
[..]
Pilzen was er toch echt vrij makkelijk uit te halen.
Vond je dat echt leuker ja? Ik vond daar juist echt helemaal niks aan, het enige dat je "won" was dat je kon kiezen op welke manier er iemand uit je team geëlimineerd ging worden. Ook eindigden de etappes elke dag, dus je begon steeds weer vanaf 0 en er was geen enkele kans dat er een team al heel ver voor lag ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:03 schreef Gia het volgende:
Wij hadden de eerste keer eerst 2 voor 12 gekeken, wisten niet van de app. Dus daar waren we overal te laat mee. Afgelopen week kwam ik erachter dat je de hele tijd je telefoon ook in de gaten moet houden, vanwege de vragen.
Vind dat niet echt lekker tv kijken als je met een half oog ook je mobiel in de gaten moet houden, omdat er een vraag komt. Heb dus ook wel wat vragen gemist of te laat gezien, zodat je niet meer kan nadenken, vlug maar iets kiezen.
Verder hoop ik niet dat het de volgende keer weer hetzelfde concept is:
- Ander land simuleren
- Liedje dat de bestemming verraadt
- Winnaar van het spel die helemaal niets aan de beloning heeft.
Vond het de eerste keer heel sneu: De vlaggen van Noorwegen, Denemarken en Zweden. En dan mag je als beloning 1 land kiezen om te horen of je daar soms bent. Dan denk je als deelnemer logischerwijs dat het dan 1 van de andere 2 moet zijn. Maar het waren ze geen van drieeën, waardoor een winnaar van dat spel afviel.
Dan vond ik vorig jaar 'het Onbekende' veel leuker.
In de intro van elke aflevering zeggen ze dat ze door Europa reizen... dus dan lijkt me dat erg lastig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef superniger het volgende:
Speculatie: ze gaan uiteindelijk eindigen in Marokko.
Trust nobudy.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de intro van elke aflevering zeggen ze dat ze door Europa reizen... dus dan lijkt me dat erg lastig.
Ik zou het eerder in de UK of ergens aan de kust van Frankrijk of Spanje verwachten.
Rustig Geert.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:43 schreef lars91 het volgende:
Mo mag er van mij wel uit. Wat een blaaskaak
Na Berlin en Queen nu geen duidelijke muziekhint?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Ah daar ging het idee dat ze telkens in een hoofdstad eindigen
Kan je wel flink scoren in de app...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze nu blijkbaar de exact zelfde locaties als de Vlaamse versie gaan bezoeken. Die hadden ook een exit op de Red Bull Ring, en ik zag ook in de preview voor komende week wat locaties die me daarvan erg bekend voor komen...
Serieusquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze nu blijkbaar de exact zelfde locaties als de Vlaamse versie gaan bezoeken. Die hadden ook een exit op de Red Bull Ring, en ik zag ook in de preview voor komende week wat locaties die me daarvan erg bekend voor komen...
Well, je wensen zijn vervuldquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag die Mohammed niet zo... doet zo interessant met lucht
Ik heb de Vlaamse nog nooit gezien, maar heb het even snel opgezocht. Hun exit op de Redbull Ring was in aflevering 2 en de exit in aflevering 1 was in Parijs. Denk dat de overeenkomsten best wel mee zullen vallen dus uiteindelijk.quote:
Ik stoor me altijd gigantisch aan hoe zijn naam wordt uitgesprokenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag die Mohammed niet zo... doet zo interessant met lucht
Tot nu toe was het inderdaad anders qua opdrachten en/of locatie, maar de preview van de komende aflevering laat meerdere locaties en opdrachten zien die exact hetzelfde in het Vlaamse seizoen zaten (o.a. het huisje op de groene berg en de trein).quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb de Vlaamse nog nooit gezien, maar heb het even snel opgezocht. Hun exit op de Redbull Ring was in aflevering 2 en de exit in aflevering 1 was in Parijs. Denk dat de overeenkomsten best wel mee zullen vallen dus uiteindelijk.
Ja, dat maakt het programma zo vaag. "De Zwitserse vlag was een misleiding, maar had wel de vorm van Oostenrijk. Dat was een hint".. Dan kunnen ze precies hetzelfde shirt volgende week weer gebruiken, als ze naar Zwitserland zouden gaan. Dan is de vorm ineens de misleiding en de vlag een hint.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Houtenbeen het volgende:
Vorm van Oostenrijk als logo op zijn trui
Nouja... die hint is beter dan "alles in het huisje is van IKEA, dus ik denk dat we in Zweden zijn"quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het programma zo vaag. "De Zwitserse vlag was een misleiding, maar had wel de vorm van Oostenrijk. Dat was een hint".. Dan kunnen ze precies hetzelfde shirt volgende week weer gebruiken, als ze naar Zwitserland zouden gaan. Dan is de vorm ineens de misleiding en de vlag een hint.
Ja, dit zat ik ook al te denkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het programma zo vaag. "De Zwitserse vlag was een misleiding, maar had wel de vorm van Oostenrijk. Dat was een hint".. Dan kunnen ze precies hetzelfde shirt volgende week weer gebruiken, als ze naar Zwitserland zouden gaan. Dan is de vorm ineens de misleiding en de vlag een hint.
Wijnranken zijn geprojecteerd!? Die waren gewoon echt hoor, die heb je ook in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:34 schreef freaky40 het volgende:
Eindelijk bestemming van de aflevering juist gehad door contra te denken en goed op te letten op de omgeving, die hints zeggen me niet veel. En die wijnranken zijn gewoon geprojecteerd in de bus met dat Italiaanse deuntje er onder. Leuke aflevering. Gelukkig hoeven we Nasrdin de naam Mohammed niet meer hoeven horen uitspreken met een Marokkaanse tongval...#doenormaal.
Ik heb begrepen dat hij dit expres deed om er uit te gaan.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:20 schreef Staaf het volgende:
[..]
Wijnranken zijn geprojecteerd!? Die waren gewoon echt hoor, die heb je ook in Oostenrijk.
Ben blij dat die Mohamed er uit is, vond het maar een vreemde gast. Blijkbaar voelde hij zelf ook dat hij niet lekker lag, en dan er uit gaan door zijn eigen exit te bepalen. Dat vond ik dat wel vet. Hij zat er trouwens telkens vet naast met zijn tunnelvisie op Zweden.
Dat zegt ie toch ook?quote:Op maandag 27 mei 2024 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat hij dit expres deed om er uit te gaan.
Door de X op zijn eigen huis te zetten, gaat hij niet af als een gieter, omdat hij in werkelijkheid geen flauw idee had en zijn blufpoker doel miste.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch ook?
Met het verschil dat ie dus z'n X niet in Zweden heeft gezet, maar op z'n woonplaats omdat hij echt dacht dat ze in Zweden zouden zijn
Correct en tevens juistquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:46 schreef Montagui het volgende:
Gokje, ze raften op de Soca river in Slovenië?
Vlag van Slovenië maar iets te duidelijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef Koen66 het volgende:
Heeft er überhaupt deze keer iemand duidelijke hints gezien?
Er zijn een aantal die Italië denken volgens mijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Maar Dirk zag Slovenië vermoed niet dat iedereen dat weet
Tsja hij had waarschijnlijk niet verwacht een sanctie te krijgenquote:
Hij was de spelregels vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja hij had waarschijnlijk niet verwacht een sanctie te krijgen
Waarschijnlijk is het goedkoper onderdelen hetzelfde te houden dan rekening te houden met een beperkte groep in NL die de Vlaamse versie heeft gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Aflevering was grotendeels hetzelfde als die van België, al waren er toch wat kleine verschillen (ontbijt-opdracht en exacte exit-locatie binnen Slovenië).
Ondanks dat ik een deel dus al kende alsnog leuk om te zien... en ik zie dat er volgende week weer zo'n herhaling gaat komen.
Met een straal van 100km kan je al bijna heel Slovenië binnen een cirkel krijgen, plus een stuk Italië.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel bijzonder dat Dirk afgevallen is ondanks z'n 100km straf. De laatste hint was toch de exacte exitlocatie en die had hij ook gezien. Het lijkt me echt heel sterk dat letterlijk iedereen binnen de 100km van de eindlocatie z'n X zet...
Ja, maar 100km blijft 100km. Ik kan me echt niet voorstellen dat de complete groep zo dicht erop zit en weet dat ze in Slovenië zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een straal van 100km kan je al bijna heel Slovenië binnen een cirkel krijgen, plus een stuk Italië.
Die hele reis hebben ze voor het gemak maar weggeknipt lijkt me, ze beginnen de aflevering ook gewoon meteen in dat dorpje. Vind de spellen wel leuk, maar 'de gewone gesprekken' die de deelnemers tijdens hun reis maken zien we niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:17 schreef freaky40 het volgende:
In die kleine hutjes was nog gewoon in Oostenrijk want hoe komen ze snel van Spielberg Oostenrijk waar Mohammed uitstapte naar Slovenië.
Vind de manier waarop ze de nieuwe deelnemer introduceren wel origineel gedaan, maar op dit punt nog iemand erbij had van mij ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef lily het volgende:
Stomme wending; een nieuwe deelnemer. Hoeft voor mij niet.
En wat zal Dirk gebaald hebben.
Ik zou wel willen weten waar iedereen het kruis zet.
wellicht hadden ze op die locatie meerdere spelopties klaarliggen. Met Roy al meegenomen van bushalte, en de huidige situatie. In beide met Roy situaties 2 afvallers, alleen als Roy het niet gered had maar 1 afvaller.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben overigens ook wel benieuwd wat er zou zijn gebeurd als ze Roy wél hadden meegenomen bij de bushalte. Dan was het hele spel dat ze op de landingsbaan hadden uitgezet overbodig zijn geworden. En zouden er dan ook 2 afvallers zijn geweest?
Zo krijg je dus als kijker een verkeerd beeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die hele reis hebben ze voor het gemak maar weggeknipt lijkt me, ze beginnen de aflevering ook gewoon meteen in dat dorpje. Vind de spellen wel leuk, maar 'de gewone gesprekken' die de deelnemers tijdens hun reis maken zien we niet.
Dit is Velika Planina en ligt in het noorden van Slovenië, niet al te ver van de grens met Oostenrijk af, maar nog steeds ~150 km rijden vanaf Spielberg
[ afbeelding ]
Denk het ook, hints verkrijgen was ook een onderdeel van het spel, denk dat dat dan de inzet geweest zou zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht hadden ze op die locatie meerdere spelopties klaarliggen. Met Roy al meegenomen van bushalte, en de huidige situatie. In beide met Roy situaties 2 afvallers, alleen als Roy het niet gered had maar 1 afvaller.
Zoiets ja. Alleen dan was de keuze om Roy bij de bushalte al dan niet mee te nemen eigenlijk totaal niet boeiend. Ik zou hopen/verwachten dat er toch een positief iets zou hangen aan hem meenemen bij de bushalte.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht hadden ze op die locatie meerdere spelopties klaarliggen. Met Roy al meegenomen van bushalte, en de huidige situatie. In beide met Roy situaties 2 afvallers, alleen als Roy het niet gered had maar 1 afvaller.
Dit heb ik ook een beetje! Ik weet ook te weinig over de deelnemers om echt mee te leven ofzo? Ik vergeet nog steeds continu de namenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:34 schreef FYazz het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik kom er niet in![]()
Programma vind ik op papier leuk en bepaalde dingen in de uitwerking ook, maar op een of andere manier vind ik het te rommelig en mis ik ook de juiste spanning en merk dus dat ik afhaak.
Ik ookquote:
Ja het probleem is dat ik daar niet genoeg kennis voor hebquote:Op zondag 2 juni 2024 18:11 schreef FYazz het volgende:
[..]
Ik ook
Vind ook die foute hints wat onduidelijk en niet echt een leuk spelelement. Zeker die foute hints dat een woord net niet goed is geschreven of dat er een cirkel om een vlag staat ofzo.
Als ik deze site vluchtig lees was de hint naar Ljubljana alleen op die borden in het eindspel zichtbaar (die alleen door Dirk bekeken zijn).quote:Op maandag 3 juni 2024 09:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ligt het aan mij of waren er helemaal geen hints naar Ljubljana, maar alleen naar Slovenië?
Hmmm vind Italië wel erg overduidelijk, maar wellicht klopt het nu welquote:
Eindbestemming zal wel geen italie zijn. Vanuit Toscane ben je met een boot zo op eilanden als Elbaquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm vind Italië wel erg overduidelijk, maar wellicht klopt het nu wel
SPOILER: LocatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:09 schreef Nattekat het volgende:
Had het ook al opgezochtSPOILER: LocatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Oh meteen na 00:00 dan wij volgen via videoland.quote:
Blijf het apart vinden die gelijkende versiesquote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Daar zijn we weer.
Ze zijn zo te zien nu op wijndomein Kabola Winery in Buje, Kroatië.
De Vlaamse versie was daar ook namelijk. Die eindigden toen in Pula, Kroatië. Aangezien ze in deze NL-versie iets hebben met hoofdsteden zou ik gokken op Zagreb als exitlocatie.
En daar was Pula.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Daar zijn we weer.
De Vlaamse versie was daar ook namelijk. Die eindigden toen in Pula, Kroatië. Aangezien ze in deze NL-versie iets hebben met hoofdsteden zou ik gokken op Zagreb als exitlocatie.
VTM Go maar alleen in Vlaanderen zo te zien. Wellicht via VPN, al zegt de site dat dat niet werktquote:
Dacht eerst aan Split, maar de hemelsbrede afstand van Bari is 260 kilometer. Afstand Bari-Dubrovnik is 200 kilometer hemelsbreed.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:04 schreef Sirolf het volgende:
Ze zijn zo te zien aan de hints in Dubrovnik.
Als de eindlocatie bv Griekenland zou zijn en je kan alleen door Schengen landen dan moet je omrijden via Hongarije, Roemenië, Bulgarijequote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:20 schreef Erno-BE het volgende:
Ben benieuwd waar ze volgende week naar toe gaan, want Dubrovnik ligt helemaal aan het einde van het Schengengebied. Zou het team de kandidaten door de grenscontroles op de grens naar Bosnië of Montenegro kunnen loodsen, zonder dat de kandidaten dat merken? Of rijdt de bus een flink aantal kilometers terug?
Fout, want Roemenië en Bulgarije zitten slechts voor de helft in Schengen. Alleen het vliegverkeer van en naar Roemenië en Bulgarije zit in Schengen. Over de weg zijn er gewoon grenscontroles tussen Hongarije en Roemenië.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als de eindlocatie bv Griekenland zou zijn en je kan alleen door Schengen landen dan moet je omrijden via Hongarije, Roemenië, Bulgarije
Ok dus als je geen controle wil en je wil naar bv Griekenland dan moet je vooraf goede afspraken makenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:28 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Fout, want Roemenië en Bulgarije zitten slechts voor de helft in Schengen. Alleen het vliegverkeer van en naar Roemenië en Bulgarije zit in Schengen. Over de weg zijn er gewoon grenscontroles tussen Hongarije en Roemenië.
Tsja, kan je dan ook even alle andere locaties en exitlocaties van de Vlaamse versie posten?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:46 schreef Sirolf het volgende:
Daar zijn we weer.
Staat gewoon op Wikipediaquote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, kan je dan ook even alle andere locaties en exitlocaties van de Vlaamse versie posten?
/s
In de vlaamse serie zitten soms gaten. Dus eindigden in Pula (en dus niet zoals Nederland in Lubjana), maar de volgende aflevering startte in Zagreb in een flatgebouw. Maar ik ga niet teveel verklappen, anders misschien niet leuk meer om te kijken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 07:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja, kan je dan ook even alle andere locaties en exitlocaties van de Vlaamse versie posten?
/s
Volgens mij zijn die en de Nederlandse ook uit elkaar gaan lopen nu. Zij zijn na Venetië richting Duitsland gegaan, dus of je er nog wat aan hebt...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef marcel.de het volgende:
[..]
In de vlaamse serie zitten soms gaten. Dus eindigden in Pula (en dus niet zoals Nederland in Lubjana), maar de volgende aflevering startte in Zagreb in een flatgebouw. Maar ik ga niet teveel verklappen, anders misschien niet leuk meer om te kijken.
BTW in België niet Roy maar Sjefke die op de zelfde bushalte stond en naar de zelfde startbaan moest rennen.
De hele volgorde was al anders, de enige overeenkomende plaatsen zijn Venetie en Spielberg geweest. In andere landen die beide versies aandoen zijn ook andere steden als eindbestemming gebruikt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die en de Nederlandse ook uit elkaar gaan lopen nu. Zij zijn na Venetië richting Duitsland gegaan, dus of je er nog wat aan hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... maar zelf had ik geen idee. Iets oostblok/Balkan achtigs, verder dan dat kwam ik niet.
De eindlocaties waren zoals gezegd tot nu toe steeds anders (op Venetië en Spielberg na dus) zelfs als beiden versies in hetzelfde land eindigde. Je zou eventueel kunnen raden in welke landen ze zouden kunnen zitten als spellocaties wel hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:46 schreef marcel.de het volgende:
Nou niet als je de locatie moet raden. De dingen die je krijgt te zien (ook al is het een andere aflevering) leiden wel naar de plek die je al uit de vlaamse serie zou kennen
Ik dacht oprecht dat het weer een hint was om iedereen op het verkeerde been te zetten. Nooit gedacht dat een grenscontrole zo kon worden uitgevoerdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
Verder wel leuk en gewaagd om de Schengenzone/Europese Unie te verlaten.
Mag aannemen dat de productie echt vooraf genoeg gecommuniceerd heeft met alle landen waar ze doorheen rijdenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat het weer een hint was om iedereen op het verkeerde been te zetten. Nooit gedacht dat een grenscontrole zo kon worden uitgevoerd
Uiteraard, maar dat het zo knullig gaat verrast me wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat de productie echt vooraf genoeg gecommuniceerd heeft met alle landen waar ze doorheen rijden
Landen als Montenegro willen maar al te graag relatief rijke Nederlandse toeristen ontvangen en dus stellen de autoriteiten zich soepel op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat de productie echt vooraf genoeg gecommuniceerd heeft met alle landen waar ze doorheen rijden
Ik ook. 5 minuten. Was ook laat in de avond.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Heb voordat Kroatië bij de EU kwam wel eens de overgang Slovenië - Kroatië gehad, urenlange wachtrij
Ik stond in 2008 echt 2 uur in de rij met de autoquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. 5 minuten. Was ook laat in de avond.
Programma duurt ook 25 minuten te lang.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:02 schreef lily het volgende:
Ik kijk ook, wel uitgesteld dus nu niet.
Ik vond het best een leuk programma maar mijn interesse vervaagt wel.
Ik kijk het wel nog af maar, ik weet niet. Meh.
Dat het geen Griekenland was daar was ik wel vrij zeker van, teveel 'hints'quote:
Ik ging voor omgekeerde psychologie.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat het geen Griekenland was daar was ik wel vrij zeker van, teveel 'hints'
Eens. Laat Julia maar winnen. Lieve meid.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 01:04 schreef KinKiJan het volgende:
Julia mag van mij wel winnen. Leuke realistische meid (ik heb alleen domme vragen gesteld) en vanaf het begin in het spel. Al vind ik Roy sympathieker dan sommigen die al lang weer weg zijn, blijf ik het wat raar vinden dat iemand 'halverwege' in kan stappen en er met de winst vandoor kan gaan.
Al met al nog steeds een vermakelijk programma, een 2e seizoen mag er zeker komen!
Ik twijfel of het zo makkelijk weggegeven isquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Finale is begonnen. Ben benieuwd, de afgelopen twee weken begon alles behoorlijk duidelijk richting Griekenland te wijzen...
Was ook niet zo dus, wel jammer dat ze eindigen in een land waar ze al zijn geweest. Een extra land was nog mooier geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het zo makkelijk weggegeven is
Heb alleen serieus nog nooit van deze stad gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was ook niet zo dus, wel jammer dat ze eindigen in een land waar ze al zijn geweest. Een extra land was nog mooier geweest.
Ik ook niet, maar dat heb ik sinds de aflevering in Slovenië elke week al...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb alleen serieus nog nooit van deze stad gehoord
Voor seizoen 2quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik sinds de aflevering in Slovenië elke week al...
Jammer dat ze Spanje/Frankrijk helemaal hebben vermeden, Barcelona had bijvoorbeeld ook mooi kunnen zijn als eindlocatie denk ik.
vraag me af in hoeverre ze echt zelf mochten kiezen. Kan me niet voorstellen dat ze alle deelnemers daar hebben gelaten voor de evt finalequote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even klagen hoor wij kijken terug dus ik lees de andere reacties nog niet wij zaten klaar voor de hereniging met Dirk en Sebastiaan zijn het die twee zure dames erg jammer.
Prima kerel hoor Roy, maar dan hou je altijd een beetje een gevoel over dat ie voordeel had bij later aanschuiven, beetje ala de Verraders dat er een Verrader wint die pas later is aangewezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat Roy niet heeft gewonnen.
En tip voor rtl zet je finale uitzending volgende keer maar niet tegenover ek wedstrijden.
Ben wel bang dat het seizoen 1 niet kan overtreffen. Nu was alles nog nieuw vooe zowel kandidaten als kijkers. Nu weet je wat je kunt verwachten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:33 schreef Koen66 het volgende:
Maar conclusio, prima eerste seizoen, leuke twists. Op naar een 2e seizoen
Was uiteindelijk best leuk om te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:33 schreef Koen66 het volgende:
Maar conclusio, prima eerste seizoen, leuke twists. Op naar een 2e seizoen
Matera was 243km van bestemming X en google maps leert mij dat dat wel klopt ja qua route. Ze hebben dus tweenhalf uur gefiat vijfhonderdquote:
Als iedere Exit in een ander land moet liggen, wordt het wel lastig met grote landen als Spanje wat ook nog een relatief weinig buurlanden heeft. Nu heeft het programma wel een mooie promotie van de Balkan gemaakt, een gebied wat wel wat toerisme kan gebruiken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik sinds de aflevering in Slovenië elke week al...
Jammer dat ze Spanje/Frankrijk helemaal hebben vermeden, Barcelona had bijvoorbeeld ook mooi kunnen zijn als eindlocatie denk ik.
de beelden hebben een roadtrip door landen als Kroatie, Montenegro en Albanie bij mij wel op het interesselijstje gezet.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 21:19 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Als iedere Exit in een ander land moet liggen, wordt het wel lastig met grote landen als Spanje wat ook nog een relatief weinig buurlanden heeft. Nu heeft het programma wel een mooie promotie van de Balkan gemaakt, een gebied wat wel wat toerisme kan gebruiken.
wel apart dat dat zo onderbelicht is, dat was toch een forse afstand waarin Roy Julia nog prima had kunnen inhalenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 18:35 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Matera was 243km van bestemming X en google maps leert mij dat dat wel klopt ja qua route. Ze hebben dus tweenhalf uur gefiat vijfhonderd
Online staat ook een aflevering 10
Moghemmit had andere prioriteiten? Gewoon ergens random in de auto staan tijdens een videocall van een programma die voor jou kosten noch moeite bespaarden om je jouw avontuur van je leven te geven?quote:Op zondag 7 juli 2024 03:52 schreef Staaf het volgende:
Aflevering 10 is de reünie ja.
Vond het ook erg leuk om te zien dat ze op plekken waren waar ik dit jaar en vorig jaar ben geweest.
Het amfitheater in Durres (met de waarzegster) heb ik vorige week nog in rondgelopen. Erg herkenbaar allemaal.
Matera ook geweest, zit veel hoogteverschil in het stadje, dus knap dat ze overal rond renden. Gezien de vele schaduw tijdens het spel vermoed ik dat ze ‘s ochtends vroeg hebben gespeeld.
Hetzelfde als het shot van Nasrdin die alleen in Pompeii loopt helemaal alleen, zal vast ook erg vroeg zijn geweest.
Zijn vrouw was net bevallen.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:47 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Moghemmit had andere prioriteiten? Gewoon ergens random in de auto staan tijdens een videocall van een programma die voor jou kosten noch moeite bespaarden om je jouw avontuur van je leven te geven?
Waar kun je de Belgen zien?quote:Op zondag 5 januari 2025 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Inmiddels is seizoen 2 begonnen in Vlaanderen, en was er ook een kerstspecial (Bestemming X-mas). Ze hebben een aantal mooie nieuwe spelelementen toegevoegd, ben benieuwd naar de rest van het nieuwe seizoen.
Via vtmgo.be, maar dan moet je wel in Belgie zijn (of je browser wijs maken dat je in Belgie bent).quote:
Oh okequote:Op zondag 5 januari 2025 23:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via vtmgo.be, maar dan moet je wel in Belgie zijn (of je browser wijs maken dat je in Belgie bent).
De kerstspecial is wel vanuit Nederland te zien, heb je enkel een DPG-account voor nodig: https://www.vtmgo.be/vtmg(...)c1-a7a8-14963c24df4d
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe spelelementen!quote:Op zondag 5 januari 2025 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Inmiddels is seizoen 2 begonnen in Vlaanderen, en was er ook een kerstspecial (Bestemming X-mas). Ze hebben een aantal mooie nieuwe spelelementen toegevoegd, ben benieuwd naar de rest van het nieuwe seizoen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |