Er zijn een aantal die Italië denken volgens mijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Maar Dirk zag Slovenië vermoed niet dat iedereen dat weet
Tsja hij had waarschijnlijk niet verwacht een sanctie te krijgenquote:
Hij was de spelregels vergeten.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja hij had waarschijnlijk niet verwacht een sanctie te krijgen
Waarschijnlijk is het goedkoper onderdelen hetzelfde te houden dan rekening te houden met een beperkte groep in NL die de Vlaamse versie heeft gezienquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:55 schreef Sirolf het volgende:
Aflevering was grotendeels hetzelfde als die van België, al waren er toch wat kleine verschillen (ontbijt-opdracht en exacte exit-locatie binnen Slovenië).
Ondanks dat ik een deel dus al kende alsnog leuk om te zien... en ik zie dat er volgende week weer zo'n herhaling gaat komen.
Met een straal van 100km kan je al bijna heel Slovenië binnen een cirkel krijgen, plus een stuk Italië.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Wel bijzonder dat Dirk afgevallen is ondanks z'n 100km straf. De laatste hint was toch de exacte exitlocatie en die had hij ook gezien. Het lijkt me echt heel sterk dat letterlijk iedereen binnen de 100km van de eindlocatie z'n X zet...
Ja, maar 100km blijft 100km. Ik kan me echt niet voorstellen dat de complete groep zo dicht erop zit en weet dat ze in Slovenië zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een straal van 100km kan je al bijna heel Slovenië binnen een cirkel krijgen, plus een stuk Italië.
Die hele reis hebben ze voor het gemak maar weggeknipt lijkt me, ze beginnen de aflevering ook gewoon meteen in dat dorpje. Vind de spellen wel leuk, maar 'de gewone gesprekken' die de deelnemers tijdens hun reis maken zien we niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 16:17 schreef freaky40 het volgende:
In die kleine hutjes was nog gewoon in Oostenrijk want hoe komen ze snel van Spielberg Oostenrijk waar Mohammed uitstapte naar Slovenië.
Vind de manier waarop ze de nieuwe deelnemer introduceren wel origineel gedaan, maar op dit punt nog iemand erbij had van mij ook niet gehoeven.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:46 schreef lily het volgende:
Stomme wending; een nieuwe deelnemer. Hoeft voor mij niet.
En wat zal Dirk gebaald hebben.
Ik zou wel willen weten waar iedereen het kruis zet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |