In de intro van elke aflevering zeggen ze dat ze door Europa reizen... dus dan lijkt me dat erg lastig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:56 schreef superniger het volgende:
Speculatie: ze gaan uiteindelijk eindigen in Marokko.
Trust nobudy.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de intro van elke aflevering zeggen ze dat ze door Europa reizen... dus dan lijkt me dat erg lastig.
Ik zou het eerder in de UK of ergens aan de kust van Frankrijk of Spanje verwachten.
Rustig Geert.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:43 schreef lars91 het volgende:
Mo mag er van mij wel uit. Wat een blaaskaak
Na Berlin en Queen nu geen duidelijke muziekhint?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:47 schreef Koen66 het volgende:
Ah daar ging het idee dat ze telkens in een hoofdstad eindigen
Kan je wel flink scoren in de app...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze nu blijkbaar de exact zelfde locaties als de Vlaamse versie gaan bezoeken. Die hadden ook een exit op de Red Bull Ring, en ik zag ook in de preview voor komende week wat locaties die me daarvan erg bekend voor komen...
Serieusquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze nu blijkbaar de exact zelfde locaties als de Vlaamse versie gaan bezoeken. Die hadden ook een exit op de Red Bull Ring, en ik zag ook in de preview voor komende week wat locaties die me daarvan erg bekend voor komen...
Well, je wensen zijn vervuldquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik mag die Mohammed niet zo... doet zo interessant met lucht
Ik heb de Vlaamse nog nooit gezien, maar heb het even snel opgezocht. Hun exit op de Redbull Ring was in aflevering 2 en de exit in aflevering 1 was in Parijs. Denk dat de overeenkomsten best wel mee zullen vallen dus uiteindelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |