Volgens mij zijn die en de Nederlandse ook uit elkaar gaan lopen nu. Zij zijn na Venetië richting Duitsland gegaan, dus of je er nog wat aan hebt...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:02 schreef marcel.de het volgende:
[..]
In de vlaamse serie zitten soms gaten. Dus eindigden in Pula (en dus niet zoals Nederland in Lubjana), maar de volgende aflevering startte in Zagreb in een flatgebouw. Maar ik ga niet teveel verklappen, anders misschien niet leuk meer om te kijken.
BTW in België niet Roy maar Sjefke die op de zelfde bushalte stond en naar de zelfde startbaan moest rennen.
De hele volgorde was al anders, de enige overeenkomende plaatsen zijn Venetie en Spielberg geweest. In andere landen die beide versies aandoen zijn ook andere steden als eindbestemming gebruikt.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die en de Nederlandse ook uit elkaar gaan lopen nu. Zij zijn na Venetië richting Duitsland gegaan, dus of je er nog wat aan hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... maar zelf had ik geen idee. Iets oostblok/Balkan achtigs, verder dan dat kwam ik niet.
De eindlocaties waren zoals gezegd tot nu toe steeds anders (op Venetië en Spielberg na dus) zelfs als beiden versies in hetzelfde land eindigde. Je zou eventueel kunnen raden in welke landen ze zouden kunnen zitten als spellocaties wel hetzelfde zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2024 20:46 schreef marcel.de het volgende:
Nou niet als je de locatie moet raden. De dingen die je krijgt te zien (ook al is het een andere aflevering) leiden wel naar de plek die je al uit de vlaamse serie zou kennen
Ik dacht oprecht dat het weer een hint was om iedereen op het verkeerde been te zetten. Nooit gedacht dat een grenscontrole zo kon worden uitgevoerdquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:14 schreef Erno-BE het volgende:
Verder wel leuk en gewaagd om de Schengenzone/Europese Unie te verlaten.
Mag aannemen dat de productie echt vooraf genoeg gecommuniceerd heeft met alle landen waar ze doorheen rijdenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht oprecht dat het weer een hint was om iedereen op het verkeerde been te zetten. Nooit gedacht dat een grenscontrole zo kon worden uitgevoerd
Uiteraard, maar dat het zo knullig gaat verrast me wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat de productie echt vooraf genoeg gecommuniceerd heeft met alle landen waar ze doorheen rijden
Landen als Montenegro willen maar al te graag relatief rijke Nederlandse toeristen ontvangen en dus stellen de autoriteiten zich soepel op.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mag aannemen dat de productie echt vooraf genoeg gecommuniceerd heeft met alle landen waar ze doorheen rijden
Ik ook. 5 minuten. Was ook laat in de avond.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Heb voordat Kroatië bij de EU kwam wel eens de overgang Slovenië - Kroatië gehad, urenlange wachtrij
Ik stond in 2008 echt 2 uur in de rij met de autoquote:Op zaterdag 22 juni 2024 22:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ook. 5 minuten. Was ook laat in de avond.
Programma duurt ook 25 minuten te lang.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:02 schreef lily het volgende:
Ik kijk ook, wel uitgesteld dus nu niet.
Ik vond het best een leuk programma maar mijn interesse vervaagt wel.
Ik kijk het wel nog af maar, ik weet niet. Meh.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |