Ik twijfel of het zo makkelijk weggegeven isquote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Finale is begonnen. Ben benieuwd, de afgelopen twee weken begon alles behoorlijk duidelijk richting Griekenland te wijzen...
Was ook niet zo dus, wel jammer dat ze eindigen in een land waar ze al zijn geweest. Een extra land was nog mooier geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het zo makkelijk weggegeven is
Heb alleen serieus nog nooit van deze stad gehoordquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was ook niet zo dus, wel jammer dat ze eindigen in een land waar ze al zijn geweest. Een extra land was nog mooier geweest.
Ik ook niet, maar dat heb ik sinds de aflevering in Slovenië elke week al...quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb alleen serieus nog nooit van deze stad gehoord
Voor seizoen 2quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik sinds de aflevering in Slovenië elke week al...
Jammer dat ze Spanje/Frankrijk helemaal hebben vermeden, Barcelona had bijvoorbeeld ook mooi kunnen zijn als eindlocatie denk ik.
vraag me af in hoeverre ze echt zelf mochten kiezen. Kan me niet voorstellen dat ze alle deelnemers daar hebben gelaten voor de evt finalequote:Op zaterdag 6 juli 2024 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even klagen hoor wij kijken terug dus ik lees de andere reacties nog niet wij zaten klaar voor de hereniging met Dirk en Sebastiaan zijn het die twee zure dames erg jammer.
Prima kerel hoor Roy, maar dan hou je altijd een beetje een gevoel over dat ie voordeel had bij later aanschuiven, beetje ala de Verraders dat er een Verrader wint die pas later is aangewezen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jammer dat Roy niet heeft gewonnen.
En tip voor rtl zet je finale uitzending volgende keer maar niet tegenover ek wedstrijden.
Ben wel bang dat het seizoen 1 niet kan overtreffen. Nu was alles nog nieuw vooe zowel kandidaten als kijkers. Nu weet je wat je kunt verwachten.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:33 schreef Koen66 het volgende:
Maar conclusio, prima eerste seizoen, leuke twists. Op naar een 2e seizoen
Was uiteindelijk best leuk om te volgen inderdaad.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 14:33 schreef Koen66 het volgende:
Maar conclusio, prima eerste seizoen, leuke twists. Op naar een 2e seizoen
Matera was 243km van bestemming X en google maps leert mij dat dat wel klopt ja qua route. Ze hebben dus tweenhalf uur gefiat vijfhonderdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |