Het hep op watsepp gestaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Ja heb honger en voel me slecht tegelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik heb echt een knoop in mijn maag. Sla avondeten over.
Meen jequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
M'n buurvrouw kwam net huilend aanbellen. Joost doet niet meer mee
Vriendenpeoplequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals ik al zei: niveau schoolkrantjourmalisten. Dan krijg je dat. Aran bade die met z'n kwispelstaart achter elke camera aanrent maar zelf nog geen nieuwtje boven tafel krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Em31 het volgende: Wel een fucking wonder met zo veel mensen daar dat er al uren niets uitlekt.
![]()
Zware rellen incoming.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
@Cee en volgens mij ook @TheVulture zitten er.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er overigens nog FOK'kers in Malm of onderweg daarheen?
Zucht..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
In 1,5 uur heeft Joost er 18k volgers bij op Insta.
@Fred_B heeft volgens mij een kaartje voor vanavondquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Cee en volgens mij ook @:TheVulture zitten er.
Dan lijkt het me niet meer dan fair dat Isral dan ook gediskwalificeerd wordt, als daar de opmerking over zijn ouders vandaan kwam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
Tsja als je geweld pleegt dan mag je niet meer meedoen. Klinkt logisch maar waar is de bevestiging?
Niet op wodsepp in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
Tsja als je geweld pleegt dan mag je niet meer meedoen. Klinkt logisch maar waar is de bevestiging?
Zijn toffe foto’s in blauw pak en met de uil staan er gelukkig nog. De stories wel weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…
Die hebben dat nieuwe filmpje nog niet gezien waarin die Eden Golan juist blijkt te helpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Je hoort ze niet als ze geen gelijk hebben dus dat lijkt alleen maar zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Roddelpraat en Yvonne coldeweijer hebben meestal wel gelijk.
Was in Kopenhagen inmiddels zei hij een tijdje geledenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef Moira het volgende:
[..]
@:Fred_B heeft volgens mij een kaartje voor vanavond
Oekrane mag niet meer meedoen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:56 schreef ETA het volgende:
[..]
Bedoel je joost of heb je het over landen die geweld plegen tov bepaalde groepen?
Joost schijnt betrapt te zijn met die vogel in een compromitterende houding hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Uh oh!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoorde net op ICQ dat er nog niks bekend is over wat er precies is gebeurd
Kijk eens dom, ja hou maar op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij zou wel een enorme lul zijn (als mijn zelfverzonnen theorie klopt).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).
Ondertussen draait de roddelmolen in Europa overuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Hij staat niet op prive dus je lult uit je nekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).
Oh oh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zou vooral niet teveel op Twitter gaan lezen nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:58 schreef europapa het volgende:
Ik lees net dat de Nederlandse vlag is weggehaald van de kleedkamerdeur?
Kun je misschien iets minder kinderachtig reageren? Niet iedereen zit de hele dag te f5en op fokquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
BBS meldt dat ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Roddelpraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Profiel staat gewoon openbaar, dus hij hoeft volgverzoeken niet te accepteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israelquote:Repetitie eerder stopgezet
De repetitie waar Joost Klein niet bij was, is veel eerder opgehouden dan gepland.
Een groot deel van de puntenverdeling is niet geoefend.
Op een gegeven moment werden de lege stoelen in de arena in beeld genomen.
Gewoon Anouk nog een keer sturen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Voortaan alleen nog maar girl(of boy)-next-door types als Sieneke en Ilse sturen. Dan heb je deze ellende niet.
Wellicht nog niet uit de running gehaald?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Hoe laat is Boulevard?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef Oliver23 het volgende:
Bridget Maasland: “u hoort zo alles, maar ook echt alles over het Songfestival. Is Joost Klein echt gediskwalificeerd?”
Ja, dat ik k 1 vd geruchten die al uren lang de ronde doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
https://www.svt.se/kultur(...)artisten-joost-klein (Zweedse bron)
Maar volgens "bronnen" een fysieke confrontantie met een fotograaf.
Er is toch ook nog nergens gecommuniceerd dat dat niet zo zou zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Dat zegt niks, die reclame is voorgeprogrammeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze zenden gewoon een standaard bandje uit want er is nog niks bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wellicht nog niet uit de running gehaald?
Boomer gespot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Weet niet of dit klopt maar lees het meer. Zou ook verklaren waarom zo laat op de dag deze ophef begint tijdens de repetities. Denk niet dat het met Isral en gisteren te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
Johquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks, die reclame is voorgeprogrammeerd.
Dat wist ik niet maar ik denk niet dat Joost mee leestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vreemde opmerking wetende waar zijn vader aan is overleden
https://www.hln.be/quote:
Dat er geen nieuws is.quote:
Dat er nog niks bekend is.quote:
SVT zelf lijkt me een aardige bron.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
Standaard bij zo'n middaqrepetitiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit is hier eerder gepost, maar vind ik wel bijzonder (als het waar is):
[..]
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israel
Want?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef potjecreme het volgende:
Bbc verslaat het wel wat beter dan hoe wij het doen.
https://www.bbc.com/news/articles/c9rz5dp467lo
Schijnt elk jaar te gebeuren, dat ze bepaalde onderdelen tijdens de repetitie overslaan omdat het teveel tijd kost. Degene die dit geplaatst heeft op X was voor het eerst bij de repetities aanwezig en wist dit niet. Meerdere reacties gaven aan dat dit gebruikelijk is bij de repetities. Ik denk niet dat je hieruit iets kunt afleiden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit is hier eerder gepost, maar vind ik wel bijzonder (als het waar is):
[..]
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israel
Man man man..... Alsof jij niet weet dat je dit allemaal uit je duim zuigt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk)
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident dat gisterenavond na de semi plaatsvond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weet niet of dit klopt maar lees het meer. Zou ook verklaren waarom zo laat op de dag deze ophef begint tijdens de repetities. Denk niet dat het met Isral en gisteren te maken heeft.
zekerwelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een Klein incident.
H h, eindelijk eens een betrouwbare bron!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zo een leuke inzending dit jaar en dan zo eindigen... echt gatverdammequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een klein incident.
De volgens "bronnen" sloeg meer op de bron van SVT zelf. Die houden zelf ook een slag om de arm.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
SVT zelf lijkt me een aardige bron.
Leuke pun. Miss zoekt Joost nog een tekstschrijverquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een klein incident.
Hij is under investigation en ik hoop op een No Further Action als einduitslagquote:
Niks mis met Leeuwardenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Rebel- het volgende:
Arme Nikki de Jager ook. Helemaal naar Leeuwarden.
Had ze al weinig zin in haha want ze zei gisteren nog ja mocht van mij prima hier in Hilversum. 😂quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Rebel- het volgende:
Misschien daarom die foto met z’n ouders op insta? Is gisteren geplaatst.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident dat gisterenavond na de semi plaatsvond.
Om het een beetje luchtig te houden hier:quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:04 schreef Rebel- het volgende:
Owh, dit gerucht is niet interessant kennelijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dan doe ik ook wel even een gerucht: [ x ]
Ik op mIRCquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Dat nieuws is echt zoooo 17:49quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:06 schreef Danny het volgende:
Roddelpraat (jaja, ik weet) zegt dat Klein iemand zou hebben geslagen. Een israelische reporter die de dood van Klein's ouders belachelijk zou hebben gemaakt.
https://www.roddelpraat.n(...)lein-iemand-geslagen
Doet ook al uren de rondtequote:
Je loopt achter @Dannyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:06 schreef Danny het volgende:
Roddelpraat (jaja, ik weet) zegt dat Klein iemand zou hebben geslagen. Een israelische reporter die de dood van Klein's ouders belachelijk zou hebben gemaakt.
Schuldig tot het tegendeel bewezen is. Best apart.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is under investigation en ik hoop op een No Further Action als einduitslag
juryshow is vanavond dus dit is sowieso onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, dan doe ik ook wel even een gerucht: [ x ]
Mogen ze haar twittergeschiedenis weer naar boven halenquote:
Ocon zal wel een tijdstraf krijgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is under investigation en ik hoop op een No Further Action als einduitslag
Dan toch weer goede kans dat het iets met Isral te maken heeft gezien dat zij n Joost moesten. Maar goed, da's gissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Is dat dan backstage gebeurd vlak voor Joost moest repeteren? Zou je denken, als iedereen meteen van het podium werd gebonjourd.
Van vl eerder zelfs (maar toen had Roddelpraat het nog niet opgepikt)quote:
Toch een beetje finale vibes zonder finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef Ama het volgende:
Lijkt wel een halve finale met die topic snelheid zo.
Maar dan wisten ze wel meteen dat Isral wel meteen op kon.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan toch weer goede kans dat het iets met Isral te maken heeft gezien dat zij n Joost moesten. Maar goed, da's gissen natuurlijk.
Bedoel je niet Magnussenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ocon zal wel een tijdstraf krijgen.
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident van gisteravond n de semiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Is dat dan backstage gebeurd vlak voor Joost moest repeteren? Zou je denken, als iedereen meteen van het podium werd gebonjourd.
Dit las ik uren geleden al, maar buiten dat ene twitterbericht op niets gebaseerd. Maar ja het is het meest grove verhaal dat rondgaat dus logischerwijs is dat het verhaal waar roddelpraat dan in mee gaat.quote:
Lekker gecommuniceerd dan als alle troep nog wel op het podium werd gesjouwd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident van gisteravond n de semi
Daarom kan hij morgen de repetitie nog wel inhalenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
juryshow is vanavond dus dit is sowieso onzin.
quote:
Klinkt een beetje hoopvol.quote:As rehearsals continued, organisers included Klein’s song in the voting montage, using footage from an earlier rehearsal. That suggests they think he will participate in Friday night's jury final.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan prima dat het hen vandaag pas ter ore kwam natuurlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker gecommuniceerd dan als alle troep nog wel op het podium werd gesjouwd.
Hoeveel mensen zullen daar rondlopen achter de schermen, lijkt me sterk dat iedereen op ieder moment maar van alles op de hoogte is, daar is het merendeel met alle respect ook waarschijnlijk te dom voor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker gecommuniceerd dan als alle troep nog wel op het podium werd gesjouwd.
Is al uren bekend, dit gerucht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:10 schreef Em31 het volgende:
Als SVT het zegt van die fotograaf dat zal dat wel kloppen.
De recap bij de rehearsals zijn gemaakt met beelden van de halve finales of andere repetities. Dus Joost zat er al in.quote:
ik zal het aan mijn schoonneef doorgeven die voorheen altijd de ESF verslaggever was en nu bij de redactie en als verslaggever werktquote:
Dat wordt weer nummer 1 in de Top 2000quote:
Nou iddquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:07 schreef H.FR het volgende:
[..]
Schuldig tot het tegendeel bewezen is. Best apart.
Komen we alvast lekker op gang.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Toch een beetje finale vibes zonder finale
Lijkt me sterk. Bij de vlaggenparade liep hij nog vrolijk zwaaiend over het podium.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:11 schreef vencodark het volgende:
Misschien is er rondom zijn gezondheid wel iets gaande. De spanning teveel?
Oooooh, Donny Ronny.quote:
Ja het begon allemaal met die spaghettivreters, beter dat ze haar best doet om het een beetje goed te makenquote:
Er zal vast wel een contract getekend zijn waar "geen zin meer in" afgedekt is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
Vraag mij alleen nog wel af als hij niet gediskwalificeerd wordt of hij zelf nog wel echt veel zin heeft.
Niet zeuren dan moet je maar READY zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:15 schreef heywoodu het volgende:
Jeetje, denk je je even door drie uur aan topics te scrollen...
360 dagen per jaar weten we het hier anders best rustig te houden hoor.quote:
VBL is een warm badquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Vergeleken met F1 en VBL is het hier heel rustig.
Stiekem wilde hij gewoon extra exposure creeeren voor israel zodat de kans groter was dat ze de winst paktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:15 schreef Ama het volgende:
Vraag mij alleen nog wel af als hij niet gediskwalificeerd wordt of hij zelf nog wel echt veel zin heeft.
Dat heb je het ook wel over het puikje van de zalm.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kan geen F1 meer kijkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dan werk ik en mijn gewaardeerde collega @Nattekat wel heel hard elk F1 weekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gezien het laatste, kun je het eerste beter overslaan.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef kilon het volgende:
De fysieke confrontatie met een fotograaf is in ieder geval wel het hardnekkigste gerucht. Dan is nu de vraag wat daar precies is gebeurt. Ligt de schuld bij de fotograaf? Bij Joost? Bij iemand anders van de Nederlandse delegatie? Bij een derde partij?
Het zou me niks verbazen als Joost in ieder geval nu eieren voor zijn geld heeft gekozen en ongeacht de uitkomst van het onderzoek heeft gezegd bekijk het maar.
Maar we wachten nog maar even af.
Heel wat anders dan het warme WLR badquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb je het ook wel over het puikje van de zalm.
Ik keur het niet goed maar begrijp Joost welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:06 schreef Danny het volgende:
Mooi compliment om te krijgenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan werk ik en mijn gewaardeerde collega @:Nattekat wel heel hard elk F1 weekend.
Kan via SBS9quote:
Zeker! De tijdstraffen en strafpunten vliegen ons om de oren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan werk ik en mijn gewaardeerde collega @:Nattekat wel heel hard elk F1 weekend.
Los van bij wie de schuld ligt als dit t is: je hoeft niet in n fysieke confrontatie met n fotograaf te belanden zelfs als de fotograaf iets doet wat jij niet leuk vindtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef kilon het volgende:
De fysieke confrontatie met een fotograaf is in ieder geval wel het hardnekkigste gerucht. Dan is nu de vraag wat daar precies is gebeurt. Ligt de schuld bij de fotograaf? Bij Joost? Bij iemand anders van de Nederlandse delegatie? Bij een derde partij?
Het zou me niks verbazen als Joost in ieder geval nu eieren voor zijn geld heeft gekozen en ongeacht de uitkomst van het onderzoek heeft gezegd bekijk het maar.
Maar we wachten nog maar even af.
Oef, toen Hamilton Max eraf ketste in 2021quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom post ik altijd veel katten gifjesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zeker! De tijdstraffen en strafpunten vliegen ons om de oren.
En soms de databundel van Nattekat.
Als ONZE Max DSQ'd wordt na een crash met Nissany gaan we ook helemaal los.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Lekker verderborduren op ongefundeerd gespeculeer..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los van bij wie de schuld ligt als dit t is: je hoeft niet in n fysieke confrontatie met n fotograaf te belanden zelfs als de fotograaf iets doet wat jij niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
F1 en voetbal zijn overigens geen sport.
Correctquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, het hoeft toch niet om Joost zelf te gaan maar eventueel iemand van zijn ploeg?
Erbij modden welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Niemand zal iets zeggen... want niemand weet nog iets..quote:
Nou dit is inmiddels meer dan gespeculeer hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lekker verderborduren op ongefundeerd gespeculeer..
Klopt ook helemaal. We zullen binnen een uur wel nieuws krijgen uit de persco of via een statement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Los van bij wie de schuld ligt als dit t is: je hoeft niet in n fysieke confrontatie met n fotograaf te belanden zelfs als de fotograaf iets doet wat jij niet leuk vindt
Het enige subforum dat er toedoet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Heel wat anders dan het warme WLR bad
Klopt. We weten gewoon nog helemaal niets. Behalve dt er een onderzoek is ingesteld.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef vencodark het volgende:
Trouwens, het hoeft toch niet om Joost zelf te gaan maar eventueel iemand van zijn ploeg?
Er is maar 1 echte sport en dat is Dartenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Nope.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou dit is inmiddels meer dan gespeculeer hoor
Hand van Appie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Heel warm, maar je wil niet weten wat er allemaal in dat warme water drijft.
Darts en wielrennen. Een koude douche na n kwartier id sauna is er niks bijquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:18 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Heel wat anders dan het warme WLR bad
Jij zit in Zweden en weet meer dan de Zweedse media? Beetje pedante houding welquote:
Dat dachten we uren geleden ook..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Klopt ook helemaal. We zullen binnen een uur wel nieuws krijgen uit de persco of via een statement.
Volgens mij was hij al klaar met de hele EBU, al die filmpjes op het Eurovision-kanaal worden ook gelinkt aan de account van de artiest, behalve bij Joost. En hij volgde Eurovision al niet meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:21 schreef europapa het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van het feit dat hij alles van social media heeft verwijderd? Dat doe je alleen als je ergens echt helemaal klaar mee bent OF schuldig bent, toch?
Ja f iets anders wat we ons nog niet kunnen bedenken omdat we nog helemaal niks wetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:21 schreef europapa het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk van het feit dat hij alles van social media heeft verwijderd? Dat doe je alleen als je ergens echt helemaal klaar mee bent OF schuldig bent, toch?
Er is nog niets bekend. Punt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij zit in Zweden en weet meer dan de Zweedse media? Beetje pedante houding wel
De Zweedse media komen ook niet met feiten vooralsnog.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jij zit in Zweden en weet meer dan de Zweedse media? Beetje pedante houding wel
Waar is Gesink?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:23 schreef vencodark het volgende:
Het is bijna grappig: 10 jaar terug vroegen we ons na het ESF met Ilse en Waylon af: Waar is Waylon?
Nu is het: Waar is Joost?
https://www.svt.se/kultur(...)artisten-joost-kleinquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het is allemaal nog gespeculeer.
Verdacht en geeft toch wel de zenuwen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:21 schreef europapa het volgende:
@Dannyquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
Bestaan er weldenkende mensen die Roddelpraat enigszins, hoe klein dan ook, serieus nemen?
Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Nou, EditieNL was ook de moeite niet waard.
RTL Boulevard is veel beter johquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Maar als Joost iemand zou hebben geslagen hoeft niet alles afgelast te worden toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
Een grote commotie, presentatoren lopen weg, stream op zwart, persco afgelast.
Ondertussen ter plekke:
[ x ]
Zou toch wat zijn als de hele Nederlandse delegatie 'm gewoon van het Songfestival peert op de middag van de juryshow voor de finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:23 schreef AmaryntheBun het volgende:
Lithuanian journalist just said live on tv that Netherlands delegation were made to leave their room in the delegation hub (Lithuania is next door, when he was setting up his camera, dutch representives came to ask what he was gonna film, you could see suitcases in the background)
(Op reddit)
Meestal zet ik die uit na een paar minuten als ze weer een idioot onderwerp hebben bedacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Misschien als hij de regisseur in elkaar getrimd heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Maar als Joost iemand zou hebben geslagen hoeft niet alles afgelast te worden toch?
Wat een poppenkastquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
Ondertussen ter plekke:
[ x ]
Dit is eigenlijk veel spannender!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Goh, ik dacht dat de puntentelling stressvol was...
Maar echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee dat vind ik ook een beetje vaag. Lijkt mij dat je dan gewoon een repetitie in z’n volledigheid door laat gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Maar als Joost iemand zou hebben geslagen hoeft niet alles afgelast te worden toch?
Nu al een topshow.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heerlijk die mensen die op dit soort momenten het podium pakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
Ondertussen ter plekke:
[ x ]
Er wordt hiet vl geroepen zonder betrouwbare bron(nen).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat riep 1 iemand hier zonder bron en wordt sindsdien hier geroepen zonder bron.
Jeugdjournaal voor volwassenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Als het gaat om zijn beste vriend wellicht niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook een beetje vaag. Lijkt mij dat je dan gewoon een repetitie in z’n volledigheid door laat gaan
Niet fucken met het jeugdjournaalquote:
Were made to leavequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als de hele Nederlandse delegatie 'm gewoon van het Songfestival peert op de middag van de juryshow voor de finale
Dan nog weet je niet de reden dus laten we eerst afwachten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
Als Joost iemand geslagen heeft hoop ik, voor zijn reputatie, dat het niet gefilmd is
Vind ik niet heel gek als ie daar echt een fysieke confrontatie heeft gehad met een fotograaf, zoals ze in Zweden brachtenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Badr Hari afvaardigen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien als hij de regisseur in elkaar getrimd heeft.
Ligt eraan. Sommige verdienen wel een poffertquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
Als Joost iemand geslagen heeft hoop ik, voor zijn reputatie, dat het niet gefilmd is
Mannen zijn onbetrouwbaar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:23 schreef vencodark het volgende:
Het is bijna grappig: 10 jaar terug vroegen we ons na het ESF met Ilse en Waylon af: Waar is Waylon?
Nu is het: Waar is Joost?
Ik kan me geen enkele goede reden bedenken om degene te zijn die als eerste fysiek wordtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan nog weet je niet de reden dus laten we eerst afwachten.
Het is een statement.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:27 schreef Joox het volgende:
Heerlijk die mensen die op dit soort momenten het podium pakken
Morgen ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef vencodark het volgende:
Die toastjes voor morgen kan ik nu ook wel gaan smeren.
Nee. Volgens de verklaring vd EBU wordt er een incident onderzocht dat gisteravond plaatsvond n de semi.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:28 schreef spapaars het volgende:
Het zou kunnen dat: De reden is dat hij simpelweg geen zin had om te repeteren, en dat wordt gezien als een incident.
Female ojee daar gaan wequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef AmaryntheBun het volgende:
https://www.aftonbladet.s(...)app&utm_medium=share
Now the Swedish newspaper “Aftonbladet writes that he has been violet towards a female member of the production team at SVT.
Of dat het gewoon echt een mooie tik was, niet zo lafjes.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:27 schreef opgebaarde het volgende:
Poestanootjes en Old Amsterdam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef vencodark het volgende:
Die toastjes voor morgen kan ik nu ook wel gaan smeren.
Oud -onbevestigd- nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef AmaryntheBun het volgende:
Now the Swedish newspaper “Aftonbladet writes that he has been violet towards a female member of the production team at SVT.
Hakken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Of dat het gewoon echt een mooie tik was, niet zo lafjes.
Vertaal je het even voor ons?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:30 schreef Strani het volgende:
Oh leuk, we gaan Spaans praten op EditieNL.
"Woordenwisseling".quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:29 schreef AmaryntheBun het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |