Het hep op watsepp gestaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Ja heb honger en voel me slecht tegelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik heb echt een knoop in mijn maag. Sla avondeten over.
Meen jequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
M'n buurvrouw kwam net huilend aanbellen. Joost doet niet meer mee
Vriendenpeoplequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals ik al zei: niveau schoolkrantjourmalisten. Dan krijg je dat. Aran bade die met z'n kwispelstaart achter elke camera aanrent maar zelf nog geen nieuwtje boven tafel krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Em31 het volgende: Wel een fucking wonder met zo veel mensen daar dat er al uren niets uitlekt.
![]()
Zware rellen incoming.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
@Cee en volgens mij ook @TheVulture zitten er.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er overigens nog FOK'kers in Malmö of onderweg daarheen?
Zucht..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
In 1,5 uur heeft Joost er 18k volgers bij op Insta.
@Fred_B heeft volgens mij een kaartje voor vanavondquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Cee en volgens mij ook @:TheVulture zitten er.
Dan lijkt het me niet meer dan fair dat Israël dan ook gediskwalificeerd wordt, als daar de opmerking over zijn ouders vandaan kwam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
Tsja als je geweld pleegt dan mag je niet meer meedoen. Klinkt logisch maar waar is de bevestiging?
Niet op wodsepp in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
Tsja als je geweld pleegt dan mag je niet meer meedoen. Klinkt logisch maar waar is de bevestiging?
Zijn toffe foto’s in blauw pak en met de uil staan er gelukkig nog. De stories wel weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |