Het hep op watsepp gestaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef quirina het volgende:
Hoorde net op whatsapp dat Joost iemand inelkaar heeft geslagen omdat die zijn ouders beledigde.
Ja heb honger en voel me slecht tegelijk.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik heb echt een knoop in mijn maag. Sla avondeten over.
Meen jequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
M'n buurvrouw kwam net huilend aanbellen. Joost doet niet meer mee
Vriendenpeoplequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoals ik al zei: niveau schoolkrantjourmalisten. Dan krijg je dat. Aran bade die met z'n kwispelstaart achter elke camera aanrent maar zelf nog geen nieuwtje boven tafel krijgtquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:51 schreef Em31 het volgende: Wel een fucking wonder met zo veel mensen daar dat er al uren niets uitlekt.
![]()
Zware rellen incoming.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, dan moet het wel waar zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
@Cee en volgens mij ook @TheVulture zitten er.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er overigens nog FOK'kers in Malmö of onderweg daarheen?
Zucht..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
Het hep op WhatsApp gestaan en diegene zei ook dat roddelpraat het grote nieuws bracht.
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
In 1,5 uur heeft Joost er 18k volgers bij op Insta.
@Fred_B heeft volgens mij een kaartje voor vanavondquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
@:Cee en volgens mij ook @:TheVulture zitten er.
Dan lijkt het me niet meer dan fair dat Israël dan ook gediskwalificeerd wordt, als daar de opmerking over zijn ouders vandaan kwam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
Tsja als je geweld pleegt dan mag je niet meer meedoen. Klinkt logisch maar waar is de bevestiging?
Niet op wodsepp in ieder gevalquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef quirina het volgende:
Tsja als je geweld pleegt dan mag je niet meer meedoen. Klinkt logisch maar waar is de bevestiging?
Zijn toffe foto’s in blauw pak en met de uil staan er gelukkig nog. De stories wel weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En een stuk of wat posts minder, als ik dat mag geloven…
Die hebben dat nieuwe filmpje nog niet gezien waarin die Eden Golan juist blijkt te helpen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Je hoort ze niet als ze geen gelijk hebben dus dat lijkt alleen maar zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Roddelpraat en Yvonne coldeweijer hebben meestal wel gelijk.
Was in Kopenhagen inmiddels zei hij een tijdje geledenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef Moira het volgende:
[..]
@:Fred_B heeft volgens mij een kaartje voor vanavond
Oekraïne mag niet meer meedoen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:56 schreef ETA het volgende:
[..]
Bedoel je joost of heb je het over landen die geweld plegen tov bepaalde groepen?
Joost schijnt betrapt te zijn met die vogel in een compromitterende houding hoor.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef Pisces29 het volgende:
Uh oh!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Ik hoorde net op ICQ dat er nog niks bekend is over wat er precies is gebeurd
Kijk eens dom, ja hou maar op.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Hij zou wel een enorme lul zijn (als mijn zelfverzonnen theorie klopt).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).
Ondertussen draait de roddelmolen in Europa overuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Hij staat niet op prive dus je lult uit je nekquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk).
Oh oh.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Zou vooral niet teveel op Twitter gaan lezen nu.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:58 schreef europapa het volgende:
Ik lees net dat de Nederlandse vlag is weggehaald van de kleedkamerdeur?
Kun je misschien iets minder kinderachtig reageren? Niet iedereen zit de hele dag te f5en op fokquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:53 schreef quirina het volgende:
BBS meldt dat ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Oliver23 het volgende:
Roddelpraatquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:55 schreef quirina het volgende:
[..]
Profiel staat gewoon openbaar, dus hij hoeft volgverzoeken niet te accepteren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israelquote:Repetitie eerder stopgezet
De repetitie waar Joost Klein niet bij was, is veel eerder opgehouden dan gepland.
Een groot deel van de puntenverdeling is niet geoefend.
Op een gegeven moment werden de lege stoelen in de arena in beeld genomen.
Gewoon Anouk nog een keer sturen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Evangelion het volgende:
Voortaan alleen nog maar girl(of boy)-next-door types als Sieneke en Ilse sturen. Dan heb je deze ellende niet.
Wellicht nog niet uit de running gehaald?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Hoe laat is Boulevard?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef Oliver23 het volgende:
Bridget Maasland: “u hoort zo alles, maar ook echt alles over het Songfestival. Is Joost Klein echt gediskwalificeerd?”
Ja, dat ik óók 1 vd geruchten die al uren lang de ronde doenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
https://www.svt.se/kultur(...)artisten-joost-klein (Zweedse bron)
Maar volgens "bronnen" een fysieke confrontantie met een fotograaf.
Er is toch ook nog nergens gecommuniceerd dat dat niet zo zou zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Reclame net op NPO 1 dat morgen de finale van het songfestival is MET Joost Klein.
Dat zegt niks, die reclame is voorgeprogrammeerd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze zenden gewoon een standaard bandje uit want er is nog niks bekend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Wellicht nog niet uit de running gehaald?
Boomer gespot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Weet niet of dit klopt maar lees het meer. Zou ook verklaren waarom zo laat op de dag deze ophef begint tijdens de repetities. Denk niet dat het met Israël en gisteren te maken heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
Johquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:01 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks, die reclame is voorgeprogrammeerd.
Dat wist ik niet maar ik denk niet dat Joost mee leestquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Vreemde opmerking wetende waar zijn vader aan is overleden
https://www.hln.be/quote:
Dat er geen nieuws is.quote:
Dat er nog niks bekend is.quote:
SVT zelf lijkt me een aardige bron.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Fokfluencer het volgende:
Standaard bij zo'n middaqrepetitiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit is hier eerder gepost, maar vind ik wel bijzonder (als het waar is):
[..]
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israel
Want?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef potjecreme het volgende:
Bbc verslaat het wel wat beter dan hoe wij het doen.
https://www.bbc.com/news/articles/c9rz5dp467lo
Schijnt elk jaar te gebeuren, dat ze bepaalde onderdelen tijdens de repetitie overslaan omdat het teveel tijd kost. Degene die dit geplaatst heeft op X was voor het eerst bij de repetities aanwezig en wist dit niet. Meerdere reacties gaven aan dat dit gebruikelijk is bij de repetities. Ik denk niet dat je hieruit iets kunt afleiden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Dit is hier eerder gepost, maar vind ik wel bijzonder (als het waar is):
[..]
https://www.omropfryslan.(...)ver-ruzie-met-israel
Man man man..... Alsof jij niet weet dat je dit allemaal uit je duim zuigt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:57 schreef Eagles89 het volgende:
Hij heeft dus wel tijd om intussen zn volgverzoeken te accepteren, ik heb echt het vermoeden dat die gast uit is op mega publiciteit toen die zich realiseerde dat die kansloos was voor de overwinning. Heel slim moet ik zeggen, want van alle andere deelnemers die niet winnen hoor je normaal nooit meer iets en iedereen weet nu wie Joost Klein is. Maar het zou wel een misselijke achterbakse manier zijn (als het waar is natuurlijk)
Volgens de verklaring vd EBU gaat het om een incident dat gisterenavond na de semi plaatsvond.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:02 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Weet niet of dit klopt maar lees het meer. Zou ook verklaren waarom zo laat op de dag deze ophef begint tijdens de repetities. Denk niet dat het met Israël en gisteren te maken heeft.
zekerwelquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een Klein incident.
Hè hè, eindelijk eens een betrouwbare bron!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zo een leuke inzending dit jaar en dan zo eindigen... echt gatverdammequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Em31 het volgende:
Echt gewoon klote dit.de hele reactie erop is ook extreem dus blijkbaar is het niet een klein incident.
De volgens "bronnen" sloeg meer op de bron van SVT zelf. Die houden zelf ook een slag om de arm.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
SVT zelf lijkt me een aardige bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |