Zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Nou, EditieNL was ook de moeite niet waard.
RTL Boulevard is veel beter johquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Maar als Joost iemand zou hebben geslagen hoeft niet alles afgelast te worden toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
Een grote commotie, presentatoren lopen weg, stream op zwart, persco afgelast.
Ondertussen ter plekke:
[ x ]
Zou toch wat zijn als de hele Nederlandse delegatie 'm gewoon van het Songfestival peert op de middag van de juryshow voor de finalequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:23 schreef AmaryntheBun het volgende:
Lithuanian journalist just said live on tv that Netherlands delegation were made to leave their room in the delegation hub (Lithuania is next door, when he was setting up his camera, dutch representives came to ask what he was gonna film, you could see suitcases in the background)
(Op reddit)
Meestal zet ik die uit na een paar minuten als ze weer een idioot onderwerp hebben bedacht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Misschien als hij de regisseur in elkaar getrimd heeft.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Maar als Joost iemand zou hebben geslagen hoeft niet alles afgelast te worden toch?
Wat een poppenkastquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
Ondertussen ter plekke:
[ x ]
Dit is eigenlijk veel spannender!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Goh, ik dacht dat de puntentelling stressvol was...
Maar echt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nee dat vind ik ook een beetje vaag. Lijkt mij dat je dan gewoon een repetitie in z’n volledigheid door laat gaanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef HenkjeNL2 het volgende:
[..]
Maar als Joost iemand zou hebben geslagen hoeft niet alles afgelast te worden toch?
Nu al een topshow.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Heerlijk die mensen die op dit soort momenten het podium pakkenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:24 schreef Za het volgende:
Ondertussen ter plekke:
[ x ]
Er wordt hiet véél geroepen zonder betrouwbare bron(nen).quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat riep 1 iemand hier zonder bron en wordt sindsdien hier geroepen zonder bron.
Jeugdjournaal voor volwassenen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:25 schreef R-woud93 het volgende:
Als het gaat om zijn beste vriend wellicht niet?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:27 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook een beetje vaag. Lijkt mij dat je dan gewoon een repetitie in z’n volledigheid door laat gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |