SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
EIndhovens (nuenen)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef UedaMANIA het volgende:
Ajax die met Brabantse kunst op het shirt rond gaat lopen![]()
Misschien moet Ajax beginnen met een echte trainer aanstellen, dan kan er wat minder gek gedaan worden in dit topicquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien kan een mod als het wellicht eventueel een keertje uitkomt weer eens wat doen tegen het getroll in dit topic. Als het uitkomt he. Misschien.
Nuenen hoort inderdaad niet bij Eindhoven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef kloon_bassie het volgende:
Wat een kul toch weer. Het shirt lijkt er misschien een heel klein beetje op, meer ook niet. Alle ophef is misschien goed voor de shirtverkoop.
Toch nog even happen:
Nuenen hoort niet eens bij gemeente Eindhoven. Van Gogh woonde eerder in Amsterdam dan in Nuenen. Als supporter van RBC of Willem 2 zou je hier nog een punt van kunnen maken. Of van PSG want Van Gogh woonde zelfs langer in Parijs dan in Nuenen…
Off-Topic maar ik word niet graag beticht van foute feiten: Van Gogh woonde 3x in Parijs, in totaal toch echt langer dan in Nuenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nuenen hoort inderdaad niet bij Eindhoven.
Maar van Gogh heeft heel wat langer in Brabant gewoond dan in Amsterdam. Zundert (waar hij geboren is), Tilburg, Nuenen.
En Parijs. Daar woonde hij trouwens even lang als in Nuenen (net geen twee jaar) dus dat feitje van je klopt ook niet echt. Hij schilderde daar wel Starry Night, dus daar heb je een punt. Sowieso was hij in Parijs ontzettend productief qua aantallen schilderijen. In Nuenen ook, maar in Parijs schilderde hij bizar veel.
En over het shirt, ik vind het bijna net zo lelijk als het testbeeldshirt van PSV, maar ook hier is PSV de winnaar dit jaar.
Van Gogh was inderdaad alles behalve een Eindhovenaar. Er zijn heel veel plekken die hem claimen, maar feit is dat hij een nomadenbestaan leefde. Je kunt alleen stellen dat hij in Zundert is geboren, als Brabander.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Off-Topic maar ik word niet graag beticht van foute feiten: Van Gogh woonde 3x in Parijs, in totaal toch echt langer dan in Nuenen.
Nuenen ligt dichtbij Eindhoven maar de plaatsen waar hij langer gewoond heeft in Brabant liggen dichter bij Roosendaal en Tilburg. Die PSV-ers die bijdehand doen over ‘Eindhovenaar’ Van Gogh kunnen beter opzouten.
PSG is gewoon een aidsclub.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Peak VBL wel. Discussiëren over waar Van Gogh heeft gewoond op basis van je clubvoorkeur
Gelachen boys
Het is nu wachten op een 'nee' van Farioli zodat Ajax naar nummer 3 op de lijst kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef Wertha het volgende:
Ja leuk, maar hebben we al een nieuwe trainer?
Ik vraag me ook wel af hoe serieus dat is, ik vond Potter al wat vergezocht maar ook wel wat in de pers gepusht door zijn zaakwaarnemer en Farioli ken ik verder niet maar schijnt nog CL te kunnen halen, mocht dat lukken zie ik die ook niet komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is nu wachten op een 'nee' van Farioli zodat Ajax naar nummer 3 op de lijst kan.
Tegen de tijd dat ze bij Pascal Janssen (nummer 8 op de lijst) uitkomen wordt het spannend.
Geef het nog een maandje of twee. Trust the process.
AZ is ook een kutclub. Volledig terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kunnen zich voor de zoveelste keer niet gedragen bij een wedstrijd tussen kinderen. Wat een treurige vereniging.
Ach ja, ze zitten er altijd tussen. Niet te druk om makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kunnen zich voor de zoveelste keer niet gedragen bij een wedstrijd tussen kinderen. Wat een treurige vereniging.
Denk dat Emmen ook nog een claim heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Peak VBL wel. Discussiëren over waar Van Gogh heeft gewoond op basis van je clubvoorkeur
Gelachen boys
Wordt gewoon Janssen dus.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me ook wel af hoe serieus dat is, ik vond Potter al wat vergezocht maar ook wel wat in de pers gepusht door zijn zaakwaarnemer en Farioli ken ik verder niet maar schijnt nog CL te kunnen halen, mocht dat lukken zie ik die ook niet komen.
Zolang het geen cultureel erfgoed betreft is user @Caland de rechtlijnigheid zelve.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ja, ze zitten er altijd tussen. Niet te druk om maken
User caland maakt zich elke dag wel druk om Ajax. Schattig welquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach ja, ze zitten er altijd tussen. Niet te druk om maken
Zo’n shipwreck zonder normen en waarden is dan ook reuze interessantquote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
User caland maakt zich elke dag wel druk om Ajax. Schattig wel
Nuttig in een goed draaiend elftal en het is hoogst onzeker of Ajax dat volgend seizoen (weer) gaat worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Vd Beek is niveau middenmoter Eredivisie, en dat is hij altijd al geweest.
Ik zou hem graag bij Feyenoord zien in ieder geval, maar wel jammer dat hij de Nederlandse top uitsluit, daar komt hij absoluut het best tot zijn recht. Toch wel een beetje het lot van een lopende 10 die nét dat speciale mist.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Nuttig in een goed draaiend elftal en het is hoogst onzeker of Ajax dat volgend seizoen (weer) gaat worden.
Het hoeft niet eens heel goed te draaien om in Nederland toch weer top-3 te spelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Nuttig in een goed draaiend elftal en het is hoogst onzeker of Ajax dat volgend seizoen (weer) gaat worden.
quote:Hij moet naar een club die goed voetbal speelt. Hij gaat in ieder geval niet terug naar Ajax’’, aldus de zaakwaarnemer.
Enige wat ik hoop is dat er een trainer komt die hard is, keihard.quote:
Dan toch Frank de Boerquote:Op zondag 12 mei 2024 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige wat ik hoop is dat er een trainer komt die hard is, keihard.
De topsport cultuur en het continu willen verbeteren moet terug. Watjes hebben we niks an.
Je moraalridder act begint een beetje triest te worden...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n shipwreck zonder normen en waarden is dan ook reuze interessant
Nou nog ?quote:Op zondag 12 mei 2024 13:07 schreef Black-Death het volgende:
Nou vanmiddag weer zweet in de bilnaad.. 2-1
Nee het zweet is bijna opgedroogdquote:
Nee pas als het 3-2 staatquote:
Dat feest gaat niet doorquote:Op zondag 12 mei 2024 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met de mogelijkheid om toch direct voor de EL geplaatst te zijn? Aston Villa is Europees eruit.. weet even de andere optie niet meer.
Jammer.quote:
Mjah, ben toch wel heel benieuwd naar de komende maanden wat er allemaal gaat gebeurenquote:Op zondag 12 mei 2024 17:14 schreef Wertha het volgende:
[..]
Godzijdank nog maar één potje en dan zijn we in ieder geval voor even van de ellende af.
zeker, maar ik hoef ze nu ff niet te zien voetballen meer.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, ben toch wel heel benieuwd naar de komende maanden wat er allemaal gaat gebeuren
Kan nog steeds, als Olympiakos de Conf League wint en kampioen is of als Fiorentina wint en in de top-7 eindigt in de Serie-A.quote:
Ja gaat niet gebeuren, eind juli dus al naar de arena. Zou mooie geste zijn als Ajax die eerste voorronde cadeau doet aan de seizoenkaarthouders.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kan nog steeds, als Olympiakos de Conf League wint en kampioen is of als Fiorentina wint en in de top-7 eindigt in de Serie-A.
ook dat gaat niet gebeuren. Hopelijk een mooi onguur uittripje dan maarquote:Op zondag 12 mei 2024 17:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja gaat niet gebeuren, eind juli dus al naar de arena. Zou mooie geste zijn als Ajax die eerste voorronde cadeau doet aan de seizoenkaarthouders.
Kan volgens mij niet qua regels ook. Faeröer eilanden uit, mooi man.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:46 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ook dat gaat niet gebeuren. Hopelijk een mooi onguur uittripje dan maar
Die kaarten gaan altijd al voor een appel en een ei weg.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ja gaat niet gebeuren, eind juli dus al naar de arena. Zou mooie geste zijn als Ajax die eerste voorronde cadeau doet aan de seizoenkaarthouders.
quote:Op zondag 12 mei 2024 18:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we nou al een nieuwe coach of wat? Is Alex Kroes op vakantie?
Bij een vrije coach als Potter had dat prima gekund.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:55 schreef Simmertje het volgende:
Alsof er ooit een trainer aangekondigd gaat worden voor het einde van de Europese competities.
En het meest vermoeiende allertijden is wel dat zolderkamergejank dat er geen nieuws is over een aanstaande trainer. Er wordt volop onderhandeld, en dat gaat niet opeens sneller omdat er autistisch jankend cola-en-chips-volk ziedend over de sociale media banjert. Verschrikkelijke ziekte van deze tijd.quote:Op zondag 12 mei 2024 18:55 schreef Simmertje het volgende:
Alsof er ooit een trainer aangekondigd gaat worden voor het einde van de Europese competities.
wordt dus ff afwachten ( om uiteindelijk toch bij pascal jansen uit te komen... )quote:Op zondag 12 mei 2024 18:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Bij een vrije coach als Potter had dat prima gekund.
Dan ga ik rellen.quote:Op zondag 12 mei 2024 19:15 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wordt dus ff afwachten ( om uiteindelijk toch bij pascal jansen uit te komen... )
Kan Vitesse mooi nog vijf maken in hun allerlaatste pot ooitquote:Op zondag 12 mei 2024 20:09 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig is Vitesse een potje om des keizers baard
Bergwijn leek in vorm te zijn. Zoals hij vandaag zigzaggend door de defensie van Almere van Almere liep. Dan legt hij er minimaal wel eentje in.quote:Op zondag 12 mei 2024 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan Vitesse mooi nog vijf maken in hun allerlaatste pot ooit
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)chivu-wordt-moeilijkquote:Ajax en Farioli naderen elkaar, komst Chivu wordt moeilijk
Ajax hoopt en denkt spoedig duidelijkheid te hebben over de nieuwe hoofdtrainer. Francesco Farioli (35) is de topkandidaat in Amsterdam. Hoewel de gesprekken nog niet in de eindfase zijn, is er vertrouwen in een goede afloop.
De naam van de Italiaan prijkt al enige tijd op de shortlist van Ajax, waarbij ook Graham Potter en Erik ten Hag stonden. De gesprekken met Potter liepen afgelopen week definitief op niets uit, terwijl Ten Hag nog een doorlopende verbintenis heeft bij Manchester United. De pijlen zijn nu dan ook vol op Farioli gericht.
Beide partijen praten nog over belangrijke voorwaarden, waaronder de invulling van de technische staf. Dave Vos zal daar een prominente rol in krijgen, maar de komst van Christian Chivu lijkt een lastig verhaal te worden. De oud-verdediger van Ajax en huidige jeugdtrainer van Internazionale was ook in beeld als assistent-trainer, maar komt er niet uit met de club over een terugkeer.
Zijn er toevallig kenners hier die iets over deze trainer kunnen zeggen? Ik ben vooral nieuwsgierig en heb wel vertrouwen in de mensen die we nu hebben zitten, maar ken deze hele man nietquote:Op zondag 12 mei 2024 21:27 schreef BobW het volgende:
[..]
Bron: https://www.vi.nl/nieuws/(...)chivu-wordt-moeilijk
2017–2018 Benevento (keeperstrainer)quote:Op zondag 12 mei 2024 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zijn er toevallig kenners hier die iets over deze trainer kunnen zeggen? Ik ben vooral nieuwsgierig en heb wel vertrouwen in de mensen die we nu hebben zitten, maar ken deze hele man niet
Klinkt als de "ervaren manager" waar Beuker het over had in Ajax Life.quote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
2017–2018 Benevento (keeperstrainer)
2018–2020 Sassuolo (keeperstrainer)
2020–2021 Alanyaspor (assistent)
2021 Fatih Karagümrük
2021–2023 Alanyaspor
2023– Nice
Tja, zeg het maar.
Jij komt ermee, dus zeg het zelf maarquote:Op zondag 12 mei 2024 21:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
2017–2018 Benevento (keeperstrainer)
2018–2020 Sassuolo (keeperstrainer)
2020–2021 Alanyaspor (assistent)
2021 Fatih Karagümrük
2021–2023 Alanyaspor
2023– Nice
Tja, zeg het maar.
Lijkt mij niet het soort CV waar Ajax moeite in zou moeten steken. Je gaat een assistentmanager van een ETOS in Vlaardingen toch ook niet CEO van Ziggo maken?quote:
Bergwijn is walgelijk en Valentijn Triesten ook. Maar idd, je moet Berwijn lekker verkopen deze zomer.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:02 schreef Heeinz het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/nigGQVU4uU8MEozc/
Heeft iemand een emmer voor me? Wat een walgelijke gozer is dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 mei 2024 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax en Francesco Farioli naderen elkaar. De 35-jarige trainer van OGC Nice is de topkandidaat om John van ’t Schip op te volgen als hoofdtrainer in Amsterdam. Hoewel de gesprekken nog niet in de eindfase zijn, is er vertrouwen in een goede afloop.Hoe is het mogelijk dat elk voetbalpraatprogramma niet verder komt dan “Ron Jans, Pascal Jansen, Frank de Boer”. Wat doen die mensen de hele week?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Zet Studio Voetbal even aan voor een cijfermatige meltdown.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat elk voetbalpraatprogramma niet verder komt dan “Ron Jans, Pascal Jansen, Frank de Boer”. Wat doen die mensen de hele week?
Ze hebben de centen nodig hè.quote:Op zondag 12 mei 2024 17:42 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal hij in ieder geval goed om kunnen gaan met de grafstemming die er in de hoofdstad hangt.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Eerder dit seizoen werd Farioli geconfronteerd met meer aardse zaken. Een van zijn spelers zag het leven niet meer zitten en wilde van een brug springen. Gelukkig liep het incident met een sisser af. Farioli ging het onderwerp niet uit de weg in de media. Een dag later, in aanloop naar het duel met Stade Brest, gaf hij aan dat hij eerst over de zelfmoordpoging van Alexis Beka Beka wilde praten en daarna pas over voetbal.
‘We moeten ons niet verstoppen als we met dit soort problemen worden geconfronteerd,’ aldus de trainer. ‘We zien voetballers vaak als rocksterren, maar het zijn mensen zoals ieder ander. Grote atleten als Tyson Fury en Michael Phelps hebben hun problemen al geuit. Het mag geen taboe zijn.’
Als Arno Vermeulen het niks vindt, zal hij vast wat kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zet Studio Voetbal even aan voor een cijfermatige meltdown.
Ik vraag me af wat die man de hele dag doet als je aan uiteindelijk aan komt kakken met een analyse die alsnog niks zegt.quote:Op maandag 13 mei 2024 07:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ajax-doelwit-farioli
Arno is tegen dus ik ben nu voor: hup Farioli
"analyse"quote:Op maandag 13 mei 2024 08:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die man de hele dag doet als je aan uiteindelijk aan komt kakken met een analyse die alsnog niks zegt.
Wereldrecordpoging "uh" zeggen in 3 minutenquote:Op maandag 13 mei 2024 07:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ajax-doelwit-farioli
Arno is tegen dus ik ben nu voor: hup Farioli
Blijf ik ook opmerkelijk vinden.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:17 schreef Black-Death het volgende:
Verder wel eens eigenlijk met Vermeulen. Hoe komen ze bij hem uit?
Laten we het hopen. 30 mioquote:Op maandag 13 mei 2024 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veel lawaai van de zaakwaarnemer van Taylor, nu nog kijken of er een club intrapt.
Eigenlijk zegt hij niets.quote:
qua resultaat doet ie het wel goed met nice toch? Verder ken ik de beste man niet, en als je het doelsaldo bekijkt kan je je afvragen hoe het spel isquote:
Belachelijke keuze:quote:Op maandag 13 mei 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal hij in ieder geval goed om kunnen gaan met de grafstemming die er in de hoofdstad hangt.
Maar even alle gekkigheid daargelaten, wat vinden we er van, die Farioli?
Zou het sowieso vrij opmerkelijk vinden als hij in vergevorderde onderhandelingen is met Ajax (of Feyenoord for that matter), terwijl hij nog vol in gevecht is om CL plaatsing.
Nou volg ik de Franse competitie niet of nauwelijks, maar ondanks de lyrische verhalen in de media de laatste tijd vind ik het een gewaagde keuze. Heeft een beperkt cv, speelt niet per se 4-3-3 ajaxvoetbal, en er zijn maar 4 clubs in de Ligue met minder doelpunten.
OGC Nice 32 15 9 8 54 37-25
Niet heel indrukwekkend
Maar ja, als Arno het niks vindt is het misschien juist een gouden pik.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
Lijkt mij niet het soort CV waar Ajax moeite in zou moeten steken. Je gaat een assistentmanager van een ETOS in Vlaardingen toch ook niet CEO van Ziggo maken?
Napoli zou al aangeklopt hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veel lawaai van de zaakwaarnemer van Taylor, nu nog kijken of er een club intrapt.
Heb ik nog een ingezonden brief in de Voetbal Internationale aan gewijd.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het doelsaldo van FC Utrecht onder Haggie, en al helemaal hun prestaties in 2017 voordat hij overstapte was ook niet spectaculair.
Ik vind het ronduit stuitend dat een zogenaamde voetbaljournalist voor de hand liggende statistieken erbij pakt en daar simplistische conclusies over trekt.quote:
voetbaljournalisten zijn over het algemeen niet echt kwalitatief hoogstaand.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit stuitend dat een zogenaamde voetbaljournalist voor de hand liggende statistieken erbij pakt en daar simplistische conclusies over trekt.
Je hebt godverdomme een week de tijd om het een en ander uit te zoeken.
Hij zegt ook zelf letterlijk dat ie hem eigenlijk helemaal niet kentquote:Op maandag 13 mei 2024 11:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vind het ronduit stuitend dat een zogenaamde voetbaljournalist voor de hand liggende statistieken erbij pakt en daar simplistische conclusies over trekt.
Je hebt godverdomme een week de tijd om het een en ander uit te zoeken. Nu heb ik nog geen flauw idee wie Farioli is.
Je moet ook alles zelf doen he.
Ik heb meer vertrouwen in Pascal Janssen, dan maar een wat saaiere, degelijkere keuze.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:26 schreef Caland het volgende:
Zo'n springende Italiaanse dwerg langs de zijlijn maakt de eredivisie wel wat leuker.
En een interessantere keuze dan Pascal Janssen (helaas).
Transfermarkt erbij, VI Pro even opgeslagen, stand er bij gepakt.. vijf minuten van te voren. Wat een lul.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:01 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hij zegt ook zelf letterlijk dat ie hem eigenlijk helemaal niet kent![]()
Volgens mij komt het door het gedachtengoed dat oud-topvoetballers ook goed zijn in analyses. Maar zo'n Marco van Basten wordt gewoon tactisch overklast door Pietertje Zwart.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
voetbaljournalisten zijn over het algemeen niet echt kwalitatief hoogstaand.
wat niet perse hoeft te betekenen dat farioli een slechte keuze is. Maar sommige 'users' vinden elke keuze wel "lachen".quote:Op maandag 13 mei 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Pascal Janssen, dan maar een wat saaiere, degelijkere keuze.
Wat een lieve jongen is die Kenneth ookquote:”Met de jongens van de F-Side heb ik een aantal keer gesproken. Voor die mensen voetbal ik met heel veel liefde."
Ik wil @De_Pel dit seizoen bedanken voor het dagelijks spuien van zijn ongenoegen jegens die club uit Amsterdam. Ik heb genoten.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen is die Kenneth ook
Waarschijnlijk ook één van de spaarzame keren buiten de muren van de kleedkamer om dat hij met jongens sprak met hetzelfde intelligentieniveau. Dat schept toch een band naar ik aanneem.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een lieve jongen is die Kenneth ook
Heb je VI Pro opgezegd trouwens?quote:Op maandag 13 mei 2024 13:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook één van de spaarzame keren buiten de muren van de kleedkamer om dat hij met jongens sprak met hetzelfde intelligentieniveau. Dat schept toch een band naar ik aanneem.
Man met een facetattoo die het over onnodige dingen gaat hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 10:46 schreef ISVV het volgende:
"Hoedoejeonoda" (Steven Bergwijn, mei 2024).
Vertaling: "hoe bedoel je onnodig?"
Eens. Maar er wordt al tijden geroepen vanuit Ajax dat er een ervaren trainer aan het roer moet komen te staan. En dan snap ik deze mogelijke trainer niet..quote:Op maandag 13 mei 2024 14:20 schreef -XOR- het volgende:
Het kan friezen, het kan dooien met Farioli. Interessante keuze op zich, hoewel ik vrees dat deze meer is ingegeven door de raves van Suleyman Ozturk dan door eigen gedegen analyse en neigt bord-op-schoot-scouting 2.0, maar het Ajax -en het Nederlands voetbal in bredere zin- heeft echt wel invloed en sturing nodig van buitenlanders.
Het lijkt er echter nu een beetje op alsof er wordt gedacht dat een trainer de Doctor Snuggles moet zijn, een uitvinder met een heel eigen stijl die dingen doet die niemand anders ooit gedaan heeft terwijl een trainer 'gewoon' een moderne trainer moet zijn die past bij de speelstijl die je zou willen spelen.
Nu ben ik het daar ook zeker deels mee eens. Als je iemand wilt die iets meebrengt wat je zelf niet hebt waar andere (potentiele) trainers die bij Ajax rondlopen wat aan hebben is Farioli niet zo'n goede keuze, daarvoor is hij het zelf allemaal ook nog net teveel aan het uitvogelen. Als je fris nieuw enthousiasme wilt dan het een leuke keuze, beide zou kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2024 14:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Eens. Maar er wordt al tijden geroepen vanuit Ajax dat er een ervaren trainer aan het roer moet komen te staan. En dan snap ik deze mogelijke trainer niet..
Lol hoe danquote:Op maandag 13 mei 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eenzame Sjon is wel wat onder de gordel. Beetje gemakzuchtig, ik heb je hoger zitten dan dit.
Presentator: misschien om de manier van voetballen?quote:Op maandag 13 mei 2024 11:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je hebt godverdomme een week de tijd om het een en ander uit te zoeken. Nu heb ik nog geen flauw idee wie Farioli is.
Je moet ook alles zelf doen he.
Een van de redenen waarom het Nederlands voetbal in zo'n dramatische staat verkeert.quote:Op maandag 13 mei 2024 16:38 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Presentator: misschien om de manier van voetballen?
Witte Chinees: ja 4-3-3 speelt die
En verder komt die nietheeft dus nooit een wedstrijd bekeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''We royeren je gelijk als je ook maar 1 keer probeert je man uit te spelen of bij een risicovolle steekpass''quote:Op maandag 13 mei 2024 16:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom het Nederlands voetbal in zo'n dramatische staat verkeert.
Heracles Almelo is een geweldig resultaat van de KNVB-opleiding.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''We royeren je gelijk als je ook maar 1 keer probeert je man uit te spelen of bij een risicovolle steekpass''
[ afbeelding ]
De Langelerisering van het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''We royeren je gelijk als je ook maar 1 keer probeert je man uit te spelen of bij een risicovolle steekpass''
[ afbeelding ]
Alles is perfect daar , van tyfusveld , voorzitter en trainer waarvoor ze nu al niet meer willen lopen .quote:Op maandag 13 mei 2024 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heracles Almelo is een geweldig resultaat van de KNVB-opleiding.
Kan het beter atletiek noemen tegenwoordig . Lekker boeiend of je een bal op iemand zijn stropdas kan leggen , als je maar de 100 meter loopt in een seconde of 12.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Langelerisering van het Nederlands voetbal.
En bij elkaar geraapte selectie zonder identiteitquote:Op maandag 13 mei 2024 17:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles is perfect daar , van tyfusveld , voorzitter en trainer waarvoor ze nu al niet meer willen lopen .
Jeugdopleiding bestaat daar niet terwijl Groningen gewoon lekker draait op zelf opgeleide jongens uit de regio.quote:Op maandag 13 mei 2024 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En bij elkaar geraapte selectie zonder identiteit
We zijn weer ontopic over Ajaxquote:Op maandag 13 mei 2024 17:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En bij elkaar geraapte selectie zonder identiteit
Graag gedaan maatje. Ons jaar is - paar leuke Cal potten daargelaten, een beetje saaiig, dus bedankt voor het hoofdstedelijke entertainment!quote:Op maandag 13 mei 2024 13:37 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik wil @:De_pel dit seizoen bedanken voor het dagelijks spuien van zijn ongenoegen jegens die club uit Amsterdam. Ik heb genoten.
Wellicht dat @:Caland er aan het begin van het seizoen nog aan je kon tippen. Zijn analyses van de analyses van Pieter Zwart waren hoogstaand. Maar overall was je fantastisch. Je invalshoeken waren op ongeëvenaard niveau.
Chapeau.
Te licht. Veel te licht.quote:Op maandag 13 mei 2024 12:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Pascal Janssen, dan maar een wat saaiere, degelijkere keuze.
DRANKEDquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:24 schreef AmaninFull het volgende:
- Het aanvalsspel komt vanzelf wel met kwalitatieve versterkingen.
-
Ja zo kan je het ook zien idd. Vraag mij nog steeds af of hij wel gaat komen maar zo een slechte keuze zal het niet zijn. Daarnaast is de keuze niet echt reuze lijkt het wel. Als je de namen hoort die in rotterdam worden genoemd straalt daar ook 0 ambitie uit. Geeft gewoon aan dat het lastig is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:24 schreef AmaninFull het volgende:
Ik ben wel blij met de keuze voor Farioli. Pieter Zwart merkte op dat Nice de op twee na minst gepasseerde ploeg in de vijf grote competities is. Dat lijkt me precies wat dit Ajax nu nodig heeft. Het aanvalsspel komt vanzelf wel met kwalitatieve versterkingen.
Daarnaast is het goed om een keer een buitenlander, en dan bedoel ik niet een geassimileerde Scandinaviër, aan te stellen vanwege de vernieuwende blik. En qua communicatie vermoed ik dat hij lekker extravert zal zijn, daar heb ik wel zin in na die zure chagrijnige interviews van Schreuder.
Gebrek aan echt goede Nederlandse coaches zit je ook mee, huidige generatie is gewoon niet zo veel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:31 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook zien idd. Vraag mij nog steeds af of hij wel gaat komen maar zo een slechte keuze zal het niet zijn. Daarnaast is de keuze niet echt reuze lijkt het wel. Als je de namen hoort die in rotterdam worden genoemd straalt daar ook 0 ambitie uit. Geeft gewoon aan dat het lastig is.
Begrijp uit dat stuk dat hij ook aanhanger is van de Arend Martijn-doctrine met de backs aan de binnenkant.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:51 schreef Heeinz het volgende:
Ben heel benieuwd, maar ook de beste trainer zal een paar goede versterkingen nodig hebben
Niet heel geruststellend. Hopelijk kan hij aan de hogere eisen van Ajax voldoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor user @:wotte uit de Pieter BLACKED bode
[..]
DrankBall
Met van Praag weet je het nooit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Is er nog een theoretische kans dat de Van Praag-kliek voor de komst van Farioli gaat liggen omdat ze een matige Nederlandse trainer willen?
We hebben er toch een stuk of zes in te ruilen, wellicht helpt datquote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrijp uit dat stuk dat hij ook aanhanger is van de Arend Martijn-doctrine met de backs aan de binnenkant.
Zou je dus weer vier nieuwe backs moeten kopen.
Ongeacht het systeem moeten die er sowieso komen. Maar een Hato en Rensch lijken me dat prima te kunnen, heb je alleen weer centrale mensen nodig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Begrijp uit dat stuk dat hij ook aanhanger is van de Arend Martijn-doctrine met de backs aan de binnenkant.
Zou je dus weer vier nieuwe backs moeten kopen.
De moderne versie nog wel poaah. Ik ken deze trainer echt totaal niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 09:46 schreef Caland het volgende:
Speciaal voor user @:wotte uit de Pieter BLACKED bode
[..]
DrankBall
Geen enkele toptrainer wil naar dit Ajax komen, zo zou je het ook kunnen zien.quote:
Staan de toptrainers wel in de rij om Feyenoord te coachen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen enkele toptrainer wil naar dit Ajax komen, zo zou je het ook kunnen zien.
nuri sahinquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Staan de toptrainers wel in de rij om Feyenoord te coachen?
Waarom zou je dat een slechtere optie vinden dan die Italiaan?quote:
Precies. Hup Italiaanquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:34 schreef manny het volgende:
Kern van de zaak: Trainer voor transferperiode binnen.
Ik zou dan opteren voor fakkels op het veld omdat je bang bent om verder vernederd te worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Lekker man, 0-1 in de kuip en dan al die gefrustreerde koppen langs de kant.
Absurd dat ze die niet uit eigen geledingen kunnen halen. de Mos, Beenhakker, van Gaal.......stonden te popelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geen enkele toptrainer wil naar dit Ajax komen, zo zou je het ook kunnen zien.
Mark van Bommel met schoonpa zeg ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:11 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Staan de toptrainers wel in de rij om Feyenoord te coachen?
We hebben in 2 jaar tijd Reiziger, Heitinga, Maduro en Van 't Schip op de bank gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Absurd dat ze die niet uit eigen geledingen kunnen halen. de Mos, Beenhakker, van Gaal.......stonden te popelen.
Als jij nou even een profiel opscharrelt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je dat een slechtere optie vinden dan die Italiaan?
Geen van allen waren klaargestoomd om hoofdtrainer te worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:31 schreef BEFEM het volgende:
[..]
We hebben in 2 jaar tijd Reiziger, Heitinga, Maduro en Van 't Schip op de bank gehad.
Heitinga sowieso wel. En van 't schip is al 20 jaar coach geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen van allen waren klaargestoomd om hoofdtrainer te worden.
Alleen Heitinga dus. Die mocht puinruimen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:42 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Heitinga sowieso wel. En van 't schip is al 20 jaar coach geweest.
Zit een goede kop opquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als jij nou even een profiel opscharrelt.
Misschien dat Dave Vos wel zo een interne klaarstoming doorgaat, maar nu net even te licht is om in te stappen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen van allen waren klaargestoomd om hoofdtrainer te worden.
Een goede kopquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit een goede kop op
Kent de club
Kent de stad
Kent de eredivisie
In nagenoeg alle topcompetities gespeeld
Maar in beide gevallen zou er een GEPOKT EN GEMAZELDE het liefst Nederlandse trainer naast moeten lijkt me. De sleutels van de club geven aan het projectje van een 35-jarige trainer lijkt me niet zo verstandig.
Deze meme niet kennenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:06 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Een goede kopals criterium voor een hoofdcoach bij Ajax.. matige troll wederom
Ontkennen dat je voor Ajax bentquote:
+ Valkanisquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:31 schreef BEFEM het volgende:
[..]
We hebben in 2 jaar tijd Reiziger, Heitinga, Maduro en Van 't Schip op de bank gehad.
Ah-zo. Nou Valkanis staat inmiddels ook wel in de geschiedenisboeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik noemde alleen degene op die een verleden bij Ajax hebben.
Hij was middenvelder iedereen weet dat oud middenvelders de beste trainers zijn in tegenstelling tot keepers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit een goede kop op
Kent de club
Kent de stad
Kent de eredivisie
Maar in beide gevallen zou er een GEPOKT EN GEMAZELDE het liefst Nederlandse trainer naast moeten lijkt me. De sleutels van de club geven aan het projectje van een 35-jarige trainer lijkt me niet zo verstandig.
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef UedaMANIA het volgende:
Een nieuwe uitvinder in Amsterdam, dat wordt genieten!
Dat beeld zit echt in je hoofd. Niemand zegt dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef UedaMANIA het volgende:
Een nieuwe uitvinder in Amsterdam, dat wordt genieten!
Julian Nagelsmann?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit een goede kop op
Kent de club
Kent de stad
Kent de eredivisie
Blijkbaar willen ook Fransen vermaakt wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:51 schreef CR7 het volgende:
Op het Nice forum zien ze hem graag vertrekken lees ik. Ook wel bijzonder.
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:51 schreef CR7 het volgende:
Op het Nice forum zien ze hem graag vertrekken lees ik. Ook wel bijzonder.
Ajax heeft eerder Xavi en Klopp (met Van Dijk) afgewezen om deze man te halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat beeld zit echt in je hoofd. Niemand zegt dat.
je vergeet Guardiola.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:19 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Ajax heeft eerder Xavi en Klopp (met Van Dijk) afgewezen om deze man te halen.
Beetje lullige criteria om hem op te beoordelen niet? Hoeveel 35 jarige hoofdtrainers zitten er daadwerkelijk bij topclubs dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Trainer die weinig heeft laten zien en helemaal niets bij een echte topclub. Wordt dus een pure gok, kan misschien goed uitpakken net als met Ten Hag, of het wordt het verhaal van Maurice Steijn (of Japie Stam bij Feyenoord). Wellicht het laatste.
Daarom moet je bij Ajax ook geen trainer van 35 jaar oud aanstellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje lullige criteria om hem op te beoordelen niet? Hoeveel 35 jarige hoofdtrainers zitten er daadwerkelijk bij topclubs dan?
Het zegt wat als je iets hebt gewonnen/gepresteerd als hoofdtrainer bij die clubs. Het is verder niet zo boeiend als je op je dertigste vijf keer hoofdtrainer bent geweest zonder dat je iets noemenswaardigs hebt laten zien.quote:Ik zou zeggen dat het wel iets zegt als je al bij drie clubs hoofdtrainer, zonder noemenswaardige voetbal achtergrond, bent geweest terwijl je net 35 bent.
Wat een ontzettend kut argument is dit dan weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zegt wat als je iets hebt gewonnen/gepresteerd als hoofdtrainer bij die clubs. Het is verder niet zo boeiend als je op je dertigste vijf keer hoofdtrainer bent geweest zonder dat je iets noemenswaardigs hebt laten zien.
Ken nog een goede trainer, ervaring, meerdere kampioenschappen, heel goed gedaan in Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Het zegt wat als je iets hebt gewonnen/gepresteerd als hoofdtrainer bij die clubs. Het is verder niet zo boeiend als je op je dertigste vijf keer hoofdtrainer bent geweest zonder dat je iets noemenswaardigs hebt laten zien.
Natuurlijk zegt dat wel wat. Er zijn genoeg trainers met veel ervaring en veel prijzen die slecht presteren. Er zijn ook onervaren trainers die in hun eerste vier jaar vier keer landskampioen worden. Maar om dan te doen alsof ervaring helemaal niets zegt is ook weer het ander uiterste, anders kun je net zo goed de eerste de beste non-valeur aanstellen. En natuurlijk is het prettig om een trainer te hebben die ervaring heeft met topclubs en al wat gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken nog een goede trainer, ervaring, meerdere kampioenschappen, heel goed gedaan in Europa.
Maar faalt nu als een malle
Het zegt allemaal niet zoveel dus .......
Het valt niet te voorspellen of Farioli het goed gaat doen bij Ajax. Daarvoor is de zaak momenteel te lastig in te schatten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:07 schreef Coco het volgende:
Stijn maakt in één klap korte metten met het ajax topic.
Zegt helaas niet zoveel. Hele sympathieke vent is het, wel echt een matige trainer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het wel iets zegt als je al bij drie clubs hoofdtrainer, zonder noemenswaardige voetbal achtergrond, bent geweest terwijl je net 35 bent.
Zegt vooral dat zelfs de meest ervaren trainers niks van een shithole kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken nog een goede trainer, ervaring, meerdere kampioenschappen, heel goed gedaan in Europa.
Maar faalt nu als een malle
Het zegt allemaal niet zoveel dus .......
In tijden toen de nummer 2 positie voor Ajax al schandalig was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De succesvolste trainers van Ajax sinds de jaren '90 waren Louis van Gaal (tot daarvoor assistent), Frank de Boer (tot daarvoor jeugdtrainer) en Erik Ten Hag (tot daarvoor coach van GAE/Bayern II/FC Utrecht). Kortom; nauwelijks ervaring in de top. Ze waren bij hun aanstelling allemaal een gok voor Ajax. Als je zekerheid wil, moet je lekker een vrouw zoeken die het liefst samen met jou voor de rest van je leven achter de geraniums zit.
Zeker in de vijver waaruit Ajax moet vissen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lol, elke trainer is feitelijk een gok.
niemand weet er iets van hier, maar alle conclusies zijn al weer getrokkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik weet in ieder geval helemaal niks van die Italiaan. Nou ja, ik heb zijn Wiki bekeken.
Uiteraard. Ineens allemaal kenners van de franse competitie hier, en in het bijzonder de aanpak van de trainer van de nummer 5 daar. 1 punt is wel zonneklaar: het is niet de ervaren kandidaat waar meneer Beuker het eerder over had. Maar, hoe dat in de praktijk gaat uitpakken weten we niet uiteraard.quote:Op woensdag 15 mei 2024 07:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niemand weet er iets van hier, maar alle conclusies zijn al weer getrokken
Precies. En de Mos en Beenhakker hadden ook geen groots trainer verleden. Ajax was voor Michels zelfs de eerste club.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De succesvolste trainers van Ajax sinds de jaren '90 waren Louis van Gaal (tot daarvoor assistent), Frank de Boer (tot daarvoor jeugdtrainer) en Erik Ten Hag (tot daarvoor coach van GAE/Bayern II/FC Utrecht). Kortom; nauwelijks ervaring in de top. Ze waren bij hun aanstelling allemaal een gok voor Ajax. Als je zekerheid wil, moet je lekker een vrouw zoeken die het liefst samen met jou voor de rest van je leven achter de geraniums zit.
Ik was hem allang voorquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:07 schreef Coco het volgende:
Stijn maakt in één klap korte metten met het ajax topic.
Ik vind het ook wel wat hebben. Twijfels ook natuurlijk, maar dat heb je bij alles.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt niet te voorspellen of Farioli het goed gaat doen bij Ajax. Daarvoor is de zaak momenteel te lastig in te schatten.
Maar je hebt wel een dagtaak aan alle drogredeneringen kapotslaan. Verschrikkelijk is het, Cocerdecoco.
Dick Schreuder schijnt ook nog genoemd te zijn. denk dat die lekker in Spanje blijft na wat Alfred is overkomenquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Van namen als Frank de Boer en Pascal Jansen werd ik ook niet meteen enthousiast. En echt veel slechter dan dit seizoen kan het toch niet gaan, dus ik laat me graag verrassen.
Ach meneer doet weer een duit in het zakje. Wel lief dat je me op m'n 61ste van middelbare leeftijd noemt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als man van middelbare leeftijd erkenning zoeken op een online forum
Je eigen duit over dat je een user "allang voor was" was ook niet meer dan een duit in het zakje ter meerdere eer en glorie van uzelf. Of mis ik de relevantie van die vermelding voor de rest van dit forum?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach meneer doet weer een duit in het zakje. Wel lief dat je me op m'n 61ste van middelbare leeftijd noemt.
Ik ben totaal irrelevant. Hoe moet de rest van FOK! zich dan wel niet voelen ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je eigen duit over dat je een user "allang voor was" was ook niet meer dan een duit in het zakje ter meerdere eer en glorie van uzelf. Of mis ik de relevantie van die vermelding voor de rest van dit forum?
Miko pastte iig afgelopen seizoen niet in het systeem (of eerder gebrek aan een systeem) dat Ajax wilde spelen. en bij de nationale ploeg en Metz blijkt hij wel degelijk kwaliteit te hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of Mikataudze weer in beeld komt als Farioli coach wordt. Die zit hem regelmatig spelen bij Metz natuurlijk.
Houten hark Branco heeft bij een counterploegje waar hij verder volledig wordt ontlast ook best kwaliteiten, het gaat er toch meer om dat je dat soort spelers bij voorbaat al niet haalt als ze niet passen in je beoogde speelstijl.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Miko pastte iig afgelopen seizoen niet in het systeem (of eerder gebrek aan een systeem) dat Ajax wilde spelen. en bij de nationale ploeg en Metz blijkt hij wel degelijk kwaliteit te hebben.
En Koeman.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dan is het straks weer Pirlo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Houten hark Branco heeft bij een counterploegje waar hij verder volledig wordt ontlast ook best kwaliteiten, het gaat er toch meer om dat je dat soort spelers bij voorbaat al niet haalt als ze niet passen in je beoogde speelstijl.
Waarbij Frank volgens mij vrij matig was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ben ook wel benieuwd welke zooi van Mislintat na evaluatie nog wel bruikbaar blijkt te zijn voor een offensieve speelstijl. Vooral bij Gaaei en Mannsverk enzo. Je weet niet goed in hoeverre spelers slecht spelen door slechte instructies of dat ze er gewoon zelf niks van begrijpen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Houten hark Branco heeft bij een counterploegje waar hij verder volledig wordt ontlast ook best kwaliteiten, het gaat er toch meer om dat je dat soort spelers bij voorbaat al niet haalt als ze niet passen in je beoogde speelstijl.
Metz ging toch die koopoptie lichten om hem daarna meteen voor meer geld te verkopen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of Mikataudze weer in beeld komt als Farioli coach wordt. Die zit hem regelmatig spelen bij Metz natuurlijk.
442 spelen, Brobbeast en Miko in de spits.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Miko pastte iig afgelopen seizoen niet in het systeem (of eerder gebrek aan een systeem) dat Ajax wilde spelen. en bij de nationale ploeg en Metz blijkt hij wel degelijk kwaliteit te hebben.
Brobbey kan alleen maar in de spits spelen. Luuk de Jong bijvoorbeeld ook.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:16 schreef Black-Death het volgende:
[..]
442 spelen, Brobbeast en Miko in de spits.
Dat lijkt mij sowieso de meest logische optie ja, of zelf houden. Zijn marktwaarde is nu alweer een stuk hoger dan de terugkoopclausule van 10 (?) miljoen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Metz ging toch die koopoptie lichten om hem daarna meteen voor meer geld te verkopen?
Ja we kunnen het ook een jaartje zonder proberen maar lijkt me handiger dat we er eentje aanstellen.quote:
Meteen ontslaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geweldig, volgens de Sjoerd Mossoubode hebben we nog steeds krachten binnen Ajax die onironisch om Frank de Boer roepen.
Bergwijn als coach én captainquote:Op woensdag 15 mei 2024 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja we kunnen het ook een jaartje zonder proberen maar lijkt me handiger dat we er eentje aanstellen.
Berghius aanstellen als speler/coach. Dat moet wel een succes worden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja we kunnen het ook een jaartje zonder proberen maar lijkt me handiger dat we er eentje aanstellen.
Mislintat is slechts een paar weken bij Dortmund en staat meteen in de finale CL.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:02 schreef Sabata het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant. de vorige club van Mislintat was VfB Stuttgart. hij heeft zijn best gedaan om die te laten degraderen, eerste keer bleven ze er in 2022 net in , tweede keer in 2023 redden ze het via promotie/degradatie wedstrijden tegen HSV. nu met Sebastian Hoeness en 90% dezelfde spelers doen ze mee in de top3 en gaan de CL in.
Optie "andermans veren" is idd ook mogelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Mislintat is slechts een paar weken bij Dortmund en staat meteen in de finale CL.
Wonderdokter.
quote:
Als de keuze Bergwijn of Berghuis is dan stem ik voor Berghuis.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:03 schreef Document1 het volgende:
[..]
Berghius aanstellen als speler/coach. Dat moet wel een succes worden.
het gezeur is vooral getroll. Verder helemaal eens idd. Dat het maar snel rond mag zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 11:15 schreef Red_85 het volgende:
Wel fijn dat er heel vroeg een besluit is voor welke trainer er komt. Geeft ook zo z'n rust.
En al dat gezeur over dat het een trainer is die houdt van een gesloten verdediging, dat is helemaal prima. Ook Johan deed dit, je organisatie moet goed staan achterin. Daar leunt je team immers op en vanuit daar kun je aanvallen. Alsof totaal voetbal alleen maar aanvallen is...
Dat was bij voorbaat al het probleem bij Mislintat, bij Ajax moet je bovenal spelers halen die er gelijk staan, niet enkel random spelers met het idee dat ze zich nog wel kunnen ontwikkelen. ‘Moneyball’ werkt enkel bij clubs die al niet per definitie een uitschieter zijn. Zelfs voor PSV en Feyenoord is het afbreukrisico binnen de eigen competitie veel te hoog.quote:Op woensdag 15 mei 2024 11:02 schreef Sabata het volgende:
Bekijk het van de zonnige kant. de vorige club van Mislintat was VfB Stuttgart. hij heeft zijn best gedaan om die te laten degraderen, eerste keer bleven ze er in 2022 net in , tweede keer in 2023 redden ze het via promotie/degradatie wedstrijden tegen HSV. nu met Sebastian Hoeness en 90% dezelfde spelers doen ze mee in de top3 en gaan de CL in. Juiste coach vinden was toen het probleem.
Hoogstwaarschijnlijk omdat je in dat geval daadwerkelijk iets kunt. Die moeilijkheidsgraad ligt vele malen hoger.quote:Op woensdag 15 mei 2024 10:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wat betreft de leeftijd, ik heb hier al eerder gezegd dat jonge vakidiote trainers die zelf niet op professioneel niveau hebben gesport een fenomeen is van de laatste paar jaren die tot redelijk wat succes heeft geleid in bijvoorbeeld de NFL (bv. McVay) en NBA (bv. Mazzulla) .
Hier klopt feitelijk niks van (zoals gewoonlijk).quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:23 schreef Wotte het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk omdat je in dat geval daadwerkelijk iets kunt. Die moeilijkheidsgraad ligt vele malen hoger.
Neem nou die Sahin die schijnbaar in beeld is bij Feyenoord. Dat is een oud topvoetballer wordt direct assistent-trainer bij Dortmund. Dat kan iedere idioot bij zijn oude club.
Wel fijn dat je direct hapt vriend @Calandquote:Op woensdag 15 mei 2024 12:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier klopt feitelijk niks van (zoals gewoonlijk).
Ik heb echt geen idee Gurney. Ik weet alleen dat het best een aardige voetballer was die Suhin.quote:Op woensdag 15 mei 2024 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als @:wotte negatief is word ik helemaal enthousiast
ANCEGODDIquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lol, elke trainer is feitelijk een gok.
Deze "bron"quote:Op woensdag 15 mei 2024 14:41 schreef tong80 het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)07a8150b59df2d&ei=35
Olsen kan ook in dat rijtje wat mij betreftquote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niks mis mee. Alles in één overzicht. Ik begin de dag trouwens met teletekst.quote:
Teletekst gebruik ik ook dagelijksquote:Op woensdag 15 mei 2024 15:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks mis mee. Alles in één overzicht. Ik begin de dag trouwens met teletekst.
En geen reclame of andere zooiquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:02 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Teletekst gebruik ik ook dagelijks
Sowieso handig voor tussenstanden van het voetbal.
https://m.voetbalzone.nl/(...)veel-van-waar/434857quote:De uitspraken van Georges Mikautadze over zijn leven naast het veld in zijn eerste maanden bij Ajax berusten niet helemaal op de waarheid. Dat vertelt Edwin Presser, eigenaar van Eurotalents Sportmanagement, in gesprek met Voetbal International. De 23-jarige spits uit Georgië, die momenteel in uitstekende vorm verkeert op huurbasis bij FC Metz, werd naar eigen zeggen 'gek'.
Die heeft volgens mij iets teveel geluld met Kinkladze .quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:29 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
https://m.voetbalzone.nl/(...)veel-van-waar/434857
Je loopt weer een paar dagen achter.quote:Op donderdag 16 mei 2024 09:56 schreef KlapMongeaul het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)niet-langer-uit.html
![]()
DRIE voorrondes waarvan de eerste midden Juli, dat is dus helemaal niet positief en het is echt hopen dat het geitenpaadje van Fiorentina nog goedkomt en we ons direct plaatsen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:22 schreef Mestreech1990 het volgende:
Zondag eindelijk de laatste pot van het seizoen. Hopelijk daarna doorpakken met een nieuwe trainer en een bezem door de selectie. Ik zal vast de enige zijn maar ik vind het positief dat we nog een voorronde gaan spelen. Zodoende is er de druk om goed aan de voorbereiding te beginnen inclusief transfers. Door dit extra potten kunnen ze ook sneller wennen aan de nieuwe trainer inclusief speelstijl voordat het echte werk gaat starten.
Beetje dezelfde situatie als met de intrede van Arend Martijn in Rotterdam met een selectie waar flink de bezem doorheen ging. Dat vond ik toen eigenlijk ook wel nuttig die voorrondes met een Europese finale tot gevolg dat seizoen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
DRIE voorrondes waarvan de eerste in Juli, dat is dus helemaal niet positief en het is echt hopen dat 1 van beide geitenpaadjes nog goedkomt en we ons direct plaatsen.
En een sloot UEFA-punten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje dezelfde situatie als met de intrede van Arend Martijn in Rotterdam met een selectie waar flink de bezem doorheen ging. Dat vond ik toen eigenlijk ook wel nuttig die voorrondes met een Europese finale tot gevolg dat seizoen.
Conference league GENOTquote:Op donderdag 16 mei 2024 11:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
En een sloot UEFA-punten.
POLONAISEEEE
Wel leuke away trips.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
DRIE voorrondes waarvan de eerste midden Juli, dat is dus helemaal niet positief en het is echt hopen dat het geitenpaadje van Fiorentina nog goedkomt en we ons direct plaatsen.
Je bent ook niet belangrijk genoeg om elke dag voor terug te komen en lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 10:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Je loopt weer een paar dagen achter.
Bij deze het eerste excuus voor komend seizoen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:34 schreef Black-Death het volgende:
Drie voorrondes? Mijn god.. dan heb je echt een waardeloze voorbereiding.
Je krijgt wat je verdient, meteen wat serieuzere oefenwedstrijden, het zullen geen toptegenstanders zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 11:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
DRIE voorrondes waarvan de eerste midden Juli, dat is dus helemaal niet positief en het is echt hopen dat het geitenpaadje van Fiorentina nog goedkomt en we ons direct plaatsen.
https://kassiesa.net/uefa/seedel2024.htmlquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient, meteen wat serieuzere oefenwedstrijden, het zullen geen toptegenstanders zijn neem ik aan.
Halve finale plek is zo goed als binnen als je je door al die voorrondes heen worstelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je krijgt wat je verdient, meteen wat serieuzere oefenwedstrijden, het zullen geen toptegenstanders zijn neem ik aan.
Schotland in juli is een mooi tripje hoor.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://kassiesa.net/uefa/seedel2024.html
Dit moeten we de komende tijd in de gaten houden. Vooralsnog is Kilmarnock de eerste mogelijke tegenstander (lol).
we hoeven de beker alleen nog maar ff op te halen!quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Halve finale plek is zo goed als binnen als je je door al die voorrondes heen worstelt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Bofjijff op 17-05-2024 09:25:22 ]
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 09:19 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
we hoeven de beker alleen nog maar ff op te halen!Nu kan Caland weer het hele jaar deze lollige quote gebruikenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |