Als Arno Vermeulen het niks vindt, zal hij vast wat kunnen.quote:Op zondag 12 mei 2024 23:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zet Studio Voetbal even aan voor een cijfermatige meltdown.
Ik vraag me af wat die man de hele dag doet als je aan uiteindelijk aan komt kakken met een analyse die alsnog niks zegt.quote:Op maandag 13 mei 2024 07:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ajax-doelwit-farioli
Arno is tegen dus ik ben nu voor: hup Farioli
"analyse"quote:Op maandag 13 mei 2024 08:36 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat die man de hele dag doet als je aan uiteindelijk aan komt kakken met een analyse die alsnog niks zegt.
Wereldrecordpoging "uh" zeggen in 3 minutenquote:Op maandag 13 mei 2024 07:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
https://nos.nl/collectie/(...)ajax-doelwit-farioli
Arno is tegen dus ik ben nu voor: hup Farioli
Blijf ik ook opmerkelijk vinden.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:17 schreef Black-Death het volgende:
Verder wel eens eigenlijk met Vermeulen. Hoe komen ze bij hem uit?
Laten we het hopen. 30 mioquote:Op maandag 13 mei 2024 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veel lawaai van de zaakwaarnemer van Taylor, nu nog kijken of er een club intrapt.
Eigenlijk zegt hij niets.quote:
qua resultaat doet ie het wel goed met nice toch? Verder ken ik de beste man niet, en als je het doelsaldo bekijkt kan je je afvragen hoe het spel isquote:
Belachelijke keuze:quote:Op maandag 13 mei 2024 00:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat dat betreft zal hij in ieder geval goed om kunnen gaan met de grafstemming die er in de hoofdstad hangt.
Maar even alle gekkigheid daargelaten, wat vinden we er van, die Farioli?
Zou het sowieso vrij opmerkelijk vinden als hij in vergevorderde onderhandelingen is met Ajax (of Feyenoord for that matter), terwijl hij nog vol in gevecht is om CL plaatsing.
Nou volg ik de Franse competitie niet of nauwelijks, maar ondanks de lyrische verhalen in de media de laatste tijd vind ik het een gewaagde keuze. Heeft een beperkt cv, speelt niet per se 4-3-3 ajaxvoetbal, en er zijn maar 4 clubs in de Ligue met minder doelpunten.
OGC Nice 32 15 9 8 54 37-25
Niet heel indrukwekkend
Maar ja, als Arno het niks vindt is het misschien juist een gouden pik.quote:Op zondag 12 mei 2024 22:04 schreef Drxx het volgende:
[..]
Lijkt mij niet het soort CV waar Ajax moeite in zou moeten steken. Je gaat een assistentmanager van een ETOS in Vlaardingen toch ook niet CEO van Ziggo maken?
Napoli zou al aangeklopt hebben.quote:Op maandag 13 mei 2024 09:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Veel lawaai van de zaakwaarnemer van Taylor, nu nog kijken of er een club intrapt.
Heb ik nog een ingezonden brief in de Voetbal Internationale aan gewijd.quote:Op maandag 13 mei 2024 11:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het doelsaldo van FC Utrecht onder Haggie, en al helemaal hun prestaties in 2017 voordat hij overstapte was ook niet spectaculair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |