Nuttig in een goed draaiend elftal en het is hoogst onzeker of Ajax dat volgend seizoen (weer) gaat worden.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Vd Beek is niveau middenmoter Eredivisie, en dat is hij altijd al geweest.
Ik zou hem graag bij Feyenoord zien in ieder geval, maar wel jammer dat hij de Nederlandse top uitsluit, daar komt hij absoluut het best tot zijn recht. Toch wel een beetje het lot van een lopende 10 die nét dat speciale mist.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Nuttig in een goed draaiend elftal en het is hoogst onzeker of Ajax dat volgend seizoen (weer) gaat worden.
Het hoeft niet eens heel goed te draaien om in Nederland toch weer top-3 te spelen.quote:Op zondag 12 mei 2024 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Nuttig in een goed draaiend elftal en het is hoogst onzeker of Ajax dat volgend seizoen (weer) gaat worden.
quote:Hij moet naar een club die goed voetbal speelt. Hij gaat in ieder geval niet terug naar Ajax’’, aldus de zaakwaarnemer.
Enige wat ik hoop is dat er een trainer komt die hard is, keihard.quote:
Dan toch Frank de Boerquote:Op zondag 12 mei 2024 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Enige wat ik hoop is dat er een trainer komt die hard is, keihard.
De topsport cultuur en het continu willen verbeteren moet terug. Watjes hebben we niks an.
Je moraalridder act begint een beetje triest te worden...quote:Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo’n shipwreck zonder normen en waarden is dan ook reuze interessant
Nou nog ?quote:Op zondag 12 mei 2024 13:07 schreef Black-Death het volgende:
Nou vanmiddag weer zweet in de bilnaad.. 2-1
Nee het zweet is bijna opgedroogdquote:
Nee pas als het 3-2 staatquote:
Dat feest gaat niet doorquote:Op zondag 12 mei 2024 16:34 schreef Black-Death het volgende:
Iemand een idee hoe het zit met de mogelijkheid om toch direct voor de EL geplaatst te zijn? Aston Villa is Europees eruit.. weet even de andere optie niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |