SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
https://www.facebook.com/(...)et=a.826131572213704
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
EIndhovens (nuenen)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 17:22 schreef UedaMANIA het volgende:
Ajax die met Brabantse kunst op het shirt rond gaat lopen![]()
Misschien moet Ajax beginnen met een echte trainer aanstellen, dan kan er wat minder gek gedaan worden in dit topicquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Misschien kan een mod als het wellicht eventueel een keertje uitkomt weer eens wat doen tegen het getroll in dit topic. Als het uitkomt he. Misschien.
Nuenen hoort inderdaad niet bij Eindhoven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:34 schreef kloon_bassie het volgende:
Wat een kul toch weer. Het shirt lijkt er misschien een heel klein beetje op, meer ook niet. Alle ophef is misschien goed voor de shirtverkoop.
Toch nog even happen:
Nuenen hoort niet eens bij gemeente Eindhoven. Van Gogh woonde eerder in Amsterdam dan in Nuenen. Als supporter van RBC of Willem 2 zou je hier nog een punt van kunnen maken. Of van PSG want Van Gogh woonde zelfs langer in Parijs dan in Nuenen…
Off-Topic maar ik word niet graag beticht van foute feiten: Van Gogh woonde 3x in Parijs, in totaal toch echt langer dan in Nuenen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nuenen hoort inderdaad niet bij Eindhoven.
Maar van Gogh heeft heel wat langer in Brabant gewoond dan in Amsterdam. Zundert (waar hij geboren is), Tilburg, Nuenen.
En Parijs. Daar woonde hij trouwens even lang als in Nuenen (net geen twee jaar) dus dat feitje van je klopt ook niet echt. Hij schilderde daar wel Starry Night, dus daar heb je een punt. Sowieso was hij in Parijs ontzettend productief qua aantallen schilderijen. In Nuenen ook, maar in Parijs schilderde hij bizar veel.
En over het shirt, ik vind het bijna net zo lelijk als het testbeeldshirt van PSV, maar ook hier is PSV de winnaar dit jaar.
Van Gogh was inderdaad alles behalve een Eindhovenaar. Er zijn heel veel plekken die hem claimen, maar feit is dat hij een nomadenbestaan leefde. Je kunt alleen stellen dat hij in Zundert is geboren, als Brabander.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:22 schreef kloon_bassie het volgende:
[..]
Off-Topic maar ik word niet graag beticht van foute feiten: Van Gogh woonde 3x in Parijs, in totaal toch echt langer dan in Nuenen.
Nuenen ligt dichtbij Eindhoven maar de plaatsen waar hij langer gewoond heeft in Brabant liggen dichter bij Roosendaal en Tilburg. Die PSV-ers die bijdehand doen over ‘Eindhovenaar’ Van Gogh kunnen beter opzouten.
PSG is gewoon een aidsclub.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Peak VBL wel. Discussiëren over waar Van Gogh heeft gewoond op basis van je clubvoorkeur
Gelachen boys
Het is nu wachten op een 'nee' van Farioli zodat Ajax naar nummer 3 op de lijst kan.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 11:03 schreef Wertha het volgende:
Ja leuk, maar hebben we al een nieuwe trainer?
Ik vraag me ook wel af hoe serieus dat is, ik vond Potter al wat vergezocht maar ook wel wat in de pers gepusht door zijn zaakwaarnemer en Farioli ken ik verder niet maar schijnt nog CL te kunnen halen, mocht dat lukken zie ik die ook niet komen.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 12:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is nu wachten op een 'nee' van Farioli zodat Ajax naar nummer 3 op de lijst kan.
Tegen de tijd dat ze bij Pascal Janssen (nummer 8 op de lijst) uitkomen wordt het spannend.
Geef het nog een maandje of twee. Trust the process.
AZ is ook een kutclub. Volledig terecht.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kunnen zich voor de zoveelste keer niet gedragen bij een wedstrijd tussen kinderen. Wat een treurige vereniging.
Ach ja, ze zitten er altijd tussen. Niet te druk om makenquote:Op zaterdag 11 mei 2024 19:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Kunnen zich voor de zoveelste keer niet gedragen bij een wedstrijd tussen kinderen. Wat een treurige vereniging.
Denk dat Emmen ook nog een claim heeft.quote:Op zaterdag 11 mei 2024 09:53 schreef Caland het volgende:
Peak VBL wel. Discussiëren over waar Van Gogh heeft gewoond op basis van je clubvoorkeur
Gelachen boys
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |