Ah-zo. Nou Valkanis staat inmiddels ook wel in de geschiedenisboeken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:30 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Ik noemde alleen degene op die een verleden bij Ajax hebben.
Hij was middenvelder iedereen weet dat oud middenvelders de beste trainers zijn in tegenstelling tot keepers.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit een goede kop op
Kent de club
Kent de stad
Kent de eredivisie
In nagenoeg alle topcompetities gespeeld
Maar in beide gevallen zou er een GEPOKT EN GEMAZELDE het liefst Nederlandse trainer naast moeten lijkt me. De sleutels van de club geven aan het projectje van een 35-jarige trainer lijkt me niet zo verstandig.
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef UedaMANIA het volgende:
Een nieuwe uitvinder in Amsterdam, dat wordt genieten!
Dat beeld zit echt in je hoofd. Niemand zegt dat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:11 schreef UedaMANIA het volgende:
Een nieuwe uitvinder in Amsterdam, dat wordt genieten!
Julian Nagelsmann?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit een goede kop op
Kent de club
Kent de stad
Kent de eredivisie
In nagenoeg alle topcompetities gespeeld
Maar in beide gevallen zou er een GEPOKT EN GEMAZELDE het liefst Nederlandse trainer naast moeten lijkt me. De sleutels van de club geven aan het projectje van een 35-jarige trainer lijkt me niet zo verstandig.
Blijkbaar willen ook Fransen vermaakt wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:51 schreef CR7 het volgende:
Op het Nice forum zien ze hem graag vertrekken lees ik. Ook wel bijzonder.
Nicequote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:51 schreef CR7 het volgende:
Op het Nice forum zien ze hem graag vertrekken lees ik. Ook wel bijzonder.
Ajax heeft eerder Xavi en Klopp (met Van Dijk) afgewezen om deze man te halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 18:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat beeld zit echt in je hoofd. Niemand zegt dat.
je vergeet Guardiola.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 19:19 schreef UedaMANIA het volgende:
[..]
Ajax heeft eerder Xavi en Klopp (met Van Dijk) afgewezen om deze man te halen.
Beetje lullige criteria om hem op te beoordelen niet? Hoeveel 35 jarige hoofdtrainers zitten er daadwerkelijk bij topclubs dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:39 schreef Shreyas het volgende:
Trainer die weinig heeft laten zien en helemaal niets bij een echte topclub. Wordt dus een pure gok, kan misschien goed uitpakken net als met Ten Hag, of het wordt het verhaal van Maurice Steijn (of Japie Stam bij Feyenoord). Wellicht het laatste.
Daarom moet je bij Ajax ook geen trainer van 35 jaar oud aanstellen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Beetje lullige criteria om hem op te beoordelen niet? Hoeveel 35 jarige hoofdtrainers zitten er daadwerkelijk bij topclubs dan?
Het zegt wat als je iets hebt gewonnen/gepresteerd als hoofdtrainer bij die clubs. Het is verder niet zo boeiend als je op je dertigste vijf keer hoofdtrainer bent geweest zonder dat je iets noemenswaardigs hebt laten zien.quote:Ik zou zeggen dat het wel iets zegt als je al bij drie clubs hoofdtrainer, zonder noemenswaardige voetbal achtergrond, bent geweest terwijl je net 35 bent.
Wat een ontzettend kut argument is dit dan weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zegt wat als je iets hebt gewonnen/gepresteerd als hoofdtrainer bij die clubs. Het is verder niet zo boeiend als je op je dertigste vijf keer hoofdtrainer bent geweest zonder dat je iets noemenswaardigs hebt laten zien.
Ken nog een goede trainer, ervaring, meerdere kampioenschappen, heel goed gedaan in Europa.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:54 schreef Shreyas het volgende:
Het zegt wat als je iets hebt gewonnen/gepresteerd als hoofdtrainer bij die clubs. Het is verder niet zo boeiend als je op je dertigste vijf keer hoofdtrainer bent geweest zonder dat je iets noemenswaardigs hebt laten zien.
Natuurlijk zegt dat wel wat. Er zijn genoeg trainers met veel ervaring en veel prijzen die slecht presteren. Er zijn ook onervaren trainers die in hun eerste vier jaar vier keer landskampioen worden. Maar om dan te doen alsof ervaring helemaal niets zegt is ook weer het ander uiterste, anders kun je net zo goed de eerste de beste non-valeur aanstellen. En natuurlijk is het prettig om een trainer te hebben die ervaring heeft met topclubs en al wat gewonnen heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken nog een goede trainer, ervaring, meerdere kampioenschappen, heel goed gedaan in Europa.
Maar faalt nu als een malle
Het zegt allemaal niet zoveel dus .......
Het valt niet te voorspellen of Farioli het goed gaat doen bij Ajax. Daarvoor is de zaak momenteel te lastig in te schatten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:07 schreef Coco het volgende:
Stijn maakt in één klap korte metten met het ajax topic.
Zegt helaas niet zoveel. Hele sympathieke vent is het, wel echt een matige trainer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 22:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat het wel iets zegt als je al bij drie clubs hoofdtrainer, zonder noemenswaardige voetbal achtergrond, bent geweest terwijl je net 35 bent.
Zegt vooral dat zelfs de meest ervaren trainers niks van een shithole kunnen maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ken nog een goede trainer, ervaring, meerdere kampioenschappen, heel goed gedaan in Europa.
Maar faalt nu als een malle
Het zegt allemaal niet zoveel dus .......
In tijden toen de nummer 2 positie voor Ajax al schandalig was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De succesvolste trainers van Ajax sinds de jaren '90 waren Louis van Gaal (tot daarvoor assistent), Frank de Boer (tot daarvoor jeugdtrainer) en Erik Ten Hag (tot daarvoor coach van GAE/Bayern II/FC Utrecht). Kortom; nauwelijks ervaring in de top. Ze waren bij hun aanstelling allemaal een gok voor Ajax. Als je zekerheid wil, moet je lekker een vrouw zoeken die het liefst samen met jou voor de rest van je leven achter de geraniums zit.
Zeker in de vijver waaruit Ajax moet vissen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Lol, elke trainer is feitelijk een gok.
niemand weet er iets van hier, maar alle conclusies zijn al weer getrokkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:40 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik weet in ieder geval helemaal niks van die Italiaan. Nou ja, ik heb zijn Wiki bekeken.
Uiteraard. Ineens allemaal kenners van de franse competitie hier, en in het bijzonder de aanpak van de trainer van de nummer 5 daar. 1 punt is wel zonneklaar: het is niet de ervaren kandidaat waar meneer Beuker het eerder over had. Maar, hoe dat in de praktijk gaat uitpakken weten we niet uiteraard.quote:Op woensdag 15 mei 2024 07:01 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
niemand weet er iets van hier, maar alle conclusies zijn al weer getrokken
Precies. En de Mos en Beenhakker hadden ook geen groots trainer verleden. Ajax was voor Michels zelfs de eerste club.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De succesvolste trainers van Ajax sinds de jaren '90 waren Louis van Gaal (tot daarvoor assistent), Frank de Boer (tot daarvoor jeugdtrainer) en Erik Ten Hag (tot daarvoor coach van GAE/Bayern II/FC Utrecht). Kortom; nauwelijks ervaring in de top. Ze waren bij hun aanstelling allemaal een gok voor Ajax. Als je zekerheid wil, moet je lekker een vrouw zoeken die het liefst samen met jou voor de rest van je leven achter de geraniums zit.
Ik was hem allang voorquote:Op woensdag 15 mei 2024 00:07 schreef Coco het volgende:
Stijn maakt in één klap korte metten met het ajax topic.
Ik vind het ook wel wat hebben. Twijfels ook natuurlijk, maar dat heb je bij alles.quote:Op woensdag 15 mei 2024 00:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt niet te voorspellen of Farioli het goed gaat doen bij Ajax. Daarvoor is de zaak momenteel te lastig in te schatten.
Maar je hebt wel een dagtaak aan alle drogredeneringen kapotslaan. Verschrikkelijk is het, Cocerdecoco.
Dick Schreuder schijnt ook nog genoemd te zijn. denk dat die lekker in Spanje blijft na wat Alfred is overkomenquote:Op woensdag 15 mei 2024 08:37 schreef TheVulture het volgende:
Van namen als Frank de Boer en Pascal Jansen werd ik ook niet meteen enthousiast. En echt veel slechter dan dit seizoen kan het toch niet gaan, dus ik laat me graag verrassen.
Ach meneer doet weer een duit in het zakje. Wel lief dat je me op m'n 61ste van middelbare leeftijd noemt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Als man van middelbare leeftijd erkenning zoeken op een online forum
Je eigen duit over dat je een user "allang voor was" was ook niet meer dan een duit in het zakje ter meerdere eer en glorie van uzelf. Of mis ik de relevantie van die vermelding voor de rest van dit forum?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach meneer doet weer een duit in het zakje. Wel lief dat je me op m'n 61ste van middelbare leeftijd noemt.
Ik ben totaal irrelevant. Hoe moet de rest van FOK! zich dan wel niet voelen ?quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je eigen duit over dat je een user "allang voor was" was ook niet meer dan een duit in het zakje ter meerdere eer en glorie van uzelf. Of mis ik de relevantie van die vermelding voor de rest van dit forum?
Miko pastte iig afgelopen seizoen niet in het systeem (of eerder gebrek aan een systeem) dat Ajax wilde spelen. en bij de nationale ploeg en Metz blijkt hij wel degelijk kwaliteit te hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:48 schreef Black-Death het volgende:
Ben benieuwd of Mikataudze weer in beeld komt als Farioli coach wordt. Die zit hem regelmatig spelen bij Metz natuurlijk.
Houten hark Branco heeft bij een counterploegje waar hij verder volledig wordt ontlast ook best kwaliteiten, het gaat er toch meer om dat je dat soort spelers bij voorbaat al niet haalt als ze niet passen in je beoogde speelstijl.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
Miko pastte iig afgelopen seizoen niet in het systeem (of eerder gebrek aan een systeem) dat Ajax wilde spelen. en bij de nationale ploeg en Metz blijkt hij wel degelijk kwaliteit te hebben.
En Koeman.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dan is het straks weer Pirlo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Houten hark Branco heeft bij een counterploegje waar hij verder volledig wordt ontlast ook best kwaliteiten, het gaat er toch meer om dat je dat soort spelers bij voorbaat al niet haalt als ze niet passen in je beoogde speelstijl.
Waarbij Frank volgens mij vrij matig was.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 23:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |