in het voorstellenrondje had ze geen doek om, wellicht een verlengstuk met outfitquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
Hoofddoekje om en de tieten vallen er bijna uit
Los in de kooi.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:12 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik zie al twee redenen waarom dit door moet
Het is niet echt een hoofddoek als je haar zichtbaar is he.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in het voorstellenrondje had ze geen doek om, wellicht een verlengstuk met outfit
Amateurquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moderators door een slotje heen kunnen posten blijft wel irritant
Gebeurt mij anders nooit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moderators door een slotje heen kunnen posten blijft wel irritant
Heb je ergens last van vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat pijpen gaat ook raar verlopen met die tanden van haar
Nee hoor, Noorwegen, San Marino, Frankrijk, Italië, Spanje zijn ook wel de moeite van het kijken waardquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, alleen Nederland en Zwitserland zijn boeiend dus?
Dan wordt dit een lange avond mensen
Dus als het een doek om je hoofd is, is het geen hoofddoek. Staat genoteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet echt een hoofddoek als je haar zichtbaar is he.
Jeetje lijkt wel een weblog.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:15 schreef Scrummie het volgende:
Af en toe vals. Matig nummertje. Beetje saai.
Dit is mijn review. Beetje lang, sorry.
Dat is echt niks, wie heeft Jan hiervoor ingewisseld? #janterugquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:15 schreef Bugno3 het volgende:
Die stem van Jaqueline klinkt ook als een fijn gemalen grindtegel in je oren.
Bij de eerste halve finale had ze wel klachten, vond een liedje te hoog gezongen..quote:
Gaat sneller als windkracht 10 hieroquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:15 schreef yvonne het volgende:
Sjezus dat topic was allang door.
Dicht. Zucht
quote:Like Alert
09-05-2024 @ 21:16:57
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #3"
Daddy Yankee reggaeton bedoel jequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:17 schreef Hexagon het volgende:
Dit is wel oke. Zeker als je een remix met een beukende housebeat zou maken.
Niks te klagen tot nu toe.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:18 schreef Martinello het volgende:
De zangeressen waren tot nu toe mooier dan de liedjes die ze zongen.
moet toch wat evenwicht zijn hequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:18 schreef Martinello het volgende:
De zangeressen waren tot nu toe mooier dan de liedjes die ze zongen.
Dat is wél knap inderdaadquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:18 schreef Cyan9 het volgende:
Marina staat hier met dikke koorts, dus wat dat betreft.
Ja ze zeggen altijd max drie minuten maar ga je soms toch aan twijfelen.quote:
Doe je vriendin de groetenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga zo een videocall in jongens, veel plezier zonder mij.
Doe haar de groeten namens VBLquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Ja, dat gaat zo maar nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef Scrummie het volgende:
Wereldgozergodquote:
Zwaar overgewaardeerde zangeresquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
Jawel het eeuwige terugblikken op Céline Dion
Beetje hetzelfde als met haar muziek, zeg maar.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:19 schreef SiGNe het volgende:
Jaqueline vind het nu al een van de hoogtepunten..
de rest van nederland vindt het tegenvallen
Mika is ook hels.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:20 schreef RipCity het volgende:
Deze mag Mika's schoenen nog niet eens likken
Omdat die mongool overal weg wordt gestuurdquote:
Straks komen de voetbalsters.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt wel een gemiddelde #firstdates aflevering.
pics van je zwembadquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik check even in vanaf een zwembad op Aruba.
Hoe heeft Joost het gedaan? Is er al een uitslag?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Is genderneutraal hetzelfde als wat hij/zij is?
Want dan zit er een Zwitserland-grap in
Te vroegquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
TLDRquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef GGMM het volgende: [..] Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef potjecreme het volgende:
Deel 2 had een zeer mooie OP @:zipportal
Een van de favorieten ja. Top drie bij de bookiesquote:
Jepquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Dat vraag ik mij ook af🤔quote:
Non binair hequote:
Joost is pas over een uurquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Verkapte kijk mij Marantz hebben postquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb mijn marantz systeem vollebak open gezet.
Rip buren
Sorry, was wat anders aan het doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik miste je vanavond wel, was bijna in mijn eentje
Badum-tssquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Das een kunstenaar!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan de grootste kermisklant als UI hebben
Heb je eerder EQ voor nodigquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Ik zal wel een te laag IQ hebben om te begrijpen waarom dat nummer zo goed zou zijn.
Houdt dat vol vanavond en je buren bellen de geestelijke gezondheidszorg voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb mijn marantz systeem vollebak open gezet.
Rip buren
Zuiver, het bestaat nogquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Perrin het volgende:
Wat een performance zeg. En extreem goed gezongen.
Stukje Alizeequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Gare wijven allemaal. Hopelijk heeft Belgie een leuke Vlaamse.
Niet genderneutraal, binair.. dus juist man én vrouw ipv geen van twee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Gare wijven allemaal. Hopelijk heeft Belgie een leuke Vlaamse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |