Ja, die ken ik al dat was van dinsdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Prima als hun met een goed liedje komtquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden jullie ervan om Sterre de transgender in te sturen volgend jaar?
Ik bestel gewoon mijn pizza en jullie moeten maar kijken, ik heb mijn voeten 10 jaar geleden nog gezien en zo'n sp3ctakel was dat nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor de snoeptomaatjes van @:GGMM
Zal aan de instellingen op mijn nieuwe telefoon liggen.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon mijn pizza en jullie moeten maar kijken, ik heb mijn voeten 10 jaar geleden nog gezien en zo'n sp3ctakel was dat niet
Windows en Rim tim tagi dim waren dinsdag en zijn er pas zaterdag weerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die maltezer is een lekker ding zou haar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |