Rauwe wortelen en bloemkoolquote:
reageer maar af bij NWSquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wordt toch aangekaart? Dan mag reageren ook lijkt me.
Die zal in de finale wel haar opwachting makenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loreen vond het niet nodig om haar eigen nummer ten gehore te brengen?
Daar dacht ik ook aanquote:
Is dat alweer 2013quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die zal in de finale wel haar opwachting maken
Vind dit nog steeds een van de mooiste intro's
Serieus?quote:
Ze is er zaterdag.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Loreen vond het niet nodig om haar eigen nummer ten gehore te brengen?
Keihard Eurovision opzettenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Buren hebben keihard muziek aan op hun terras![]()
Bel de rijdende rechter.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geluid harder zetten!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zeg dat maar tegen degenen die er over beginnenquote:
KEIHARD EUROSONG NUMMERS opzetten als wederprotestquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
ze heeft jouw advies opgevolgdquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:04 schreef Jane het volgende:
Kijken of de blonde presentatrice vanavond wel een beetje rechtop staat. Dinsdag stond ze als een zoutzak, zodat haar jasje steeds heel raar zat.
Geen idee lol.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om d'r nieuwe single te promoten toch?
Wijquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wij zijn (naast ONZE JOOST natuurlijk) de favorieten van deze avond?
De Zwitserse Emma Wortelboerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jullie ja, ik niet. Ik weiger.quote:
Die windowsgastquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zo irritant ja.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
Muil dicht Cornald. Wij kunnen Engels.
Dan kies ik toch voor de snoeptomaatjes van @GGMMquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:van_poppel gaat voor een oliebol met mayo.
Belg praat er niet doorheen en ondertitelt de boelquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
Nee, Rapper Sjorsquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Wat vinden jullie ervan om Sterre de transgender in te sturen volgend jaar?
windows was dinsdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Mevrouw Van Zetten uit Tiel niet.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef superniger het volgende:
De frituurpan staat al aanquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:van_poppel gaat voor een oliebol met mayo.
Wiequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Zwitserlandquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland gaat/ging goed in de odds.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Zwitserland voor de toppositie. Ik vind San Marino ook leukquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Wie is sterre de transgender?quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ja, die ken ik al dat was van dinsdagquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Prima als hun met een goed liedje komtquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:05 schreef RipCity het volgende:
Ik bestel gewoon mijn pizza en jullie moeten maar kijken, ik heb mijn voeten 10 jaar geleden nog gezien en zo'n sp3ctakel was dat nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan kies ik toch voor de snoeptomaatjes van @:GGMM
Zal aan de instellingen op mijn nieuwe telefoon liggen.quote:
Akkoord.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik bestel gewoon mijn pizza en jullie moeten maar kijken, ik heb mijn voeten 10 jaar geleden nog gezien en zo'n sp3ctakel was dat niet
Windows en Rim tim tagi dim waren dinsdag en zijn er pas zaterdag weerquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die windowsgast
Duivel vrouw
Ringdingnummer
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Hier schrik ik van.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die maltezer is een lekker ding zou haar doen
Je kan em zelfs tussen de spleet boven stekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die maltezer is een lekker ding zou haar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |