Ik heb er zin an, at your servicequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb er zin in, starten met die voorbeschouwing
Npo dus niemand lacht. Stefano Keizers ook nooit iemand om moeten lachenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Makkelijk scoren lijkt me intens ongrappig
Uitstekendquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Via NLziet loop je wel altijd een beetje achter, dus jullie zullen even op mijn deskundige mening moeten wachten
Gohquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
Love naar Nikkie maar dat verschil tussen haar en die andere meid. 🤣
Als je de punten van Nikkie de Jager daarbij optelt, halen ze gemiddeld een 3quote:
Spanje is al door naar de finale, daar kan je vanavond niet op stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?
Een soort Promenade.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Heeft al twee seizoenen gehad. Ik vond het over het algemeen wel aardigquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ja bij Junior Songfestival voor NL in een groepje met 2 andere meisjes, en toen ze 18/19 was voor Griekenland in 2020/2021quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat Stefania voor Nederland meegedaan had? Of is dat alleen junior?
Alles aan haar lijkt me gemaaktquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Nikkie is een vervelend persoon. Wil te graag de aandacht. Nep.
Je kan kijken of de Youtubestream sneller is. Heb je geen commentaar, maar verder dezelfde uitzendingquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Via NLziet loop je wel altijd een beetje achter, dus jullie zullen even op mijn deskundige mening moeten wachten
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja bij Junior Songfestival voor NL in een groepje met 2 andere meisjes
Via internet loopt altijd ietsjes achter helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan kijken of de Youtubestream sneller is. Heb je geen commentaar, maar verder dezelfde uitzending
En de draaischijf van Mia en Dionquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zwitserland heeft de outfit van Emma Wortelboer geleend
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
09-05-2024 @ 20:12:13
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #1"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |