Wij houden van een team supporten en een oprechte/directe review geven over van alles en nog wat (bv films/series). (uitzonderingen daargelaten, ik noem geen namen)quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van het voetbalforum?
Buurmeisje van een maat van mij lolquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Mogen we legaal opgewonden raken van Stefania?
Veel plezier!quote:
Oostenrijk las ik ook niet echt goede dingen over.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef H_T het volgende:
Estland en San Marino worden ook niet door iedereen gewaardeerdOostenrijk wordt afwachten
Ruim boven de 18quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef timmmmm het volgende:
Mogen we legaal opgewonden raken van Stefania? #voorbeschouwing
Leuk nummer op de plaat, jaren 90 eurodance net als Europapa. Live vocals zijn wel een drama normaal.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oostenrijk las ik ook niet echt goede dingen over.
Ja dat laatste las ik dus haha.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Leuk nummer op de plaat, jaren 90 eurodance net als Europapa. Live vocals zijn wel een drama normaal.
Op de studiotrack is het een ietwat overbodige jaren 90 dancetrack. Maar ja, daar kon ze een stukje opnieuw zingen als dat nodig wasquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oostenrijk las ik ook niet echt goede dingen over.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het niet
Ik stem niet pure beflikkering!quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
Ohja als jullie een stemadvies willen hebben, Letland breekt bijna onze NQ reeks van 8 keer niet voor de finale kwalificeren, stem op Dons om onze streak te houden. En San Marino is altijd leuk toch.
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
Ohja als jullie een stemadvies willen hebben, Letland breekt bijna onze NQ reeks van 8 keer niet voor de finale kwalificeren, stem op Dons om onze streak te houden. En San Marino is altijd leuk toch.
Kunnen we op Helena Paparizou stemmen bohhh mien merk! @Cocoquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?
Je kan deze halve finale niet stemmen op Spanje, die treden enkel op. Spanje kwalificeert automatisch voor de finale.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?
Cojones di mucho, graciasquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan deze halve finale niet stemmen op Spanje, die treden enkel op. Spanje kwalificeert automatisch voor de finale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |