Dat had ik dinsdag moeten weten.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Sommige optreden worden beter na twee flessen wijn
Oude ik zou zeggen 'zoals Joosts zangkunsten'quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Daarom ook de tips voor de plaspauzesquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Shot heroïne lijkt mij beter voor sommige optredensquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook de tips voor de plaspauzesNa Armenië lijkt me een zeer geschikt moment
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Daarom ook de tips voor de plaspauzesNa Armenië lijkt me een zeer geschikt moment
Dat verkoopt mijn Albert Heijn nietquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Shot heroïne lijkt mij beter voor sommige optredens
Geen luier dragenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het niet
Echt he.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik laat het altijd gewoon lopen, je bent een livetopicvolger of je bent het niet
In alcohol kun je veel oplossen. Problemen zitten daar helaas niet bij.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het een probleem of de oplossing? Wie zal het zeggen
@:tong80
Als de eerste fles leeg is kan je die mooi weer vullenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het zo vreselijk ja? Ergste van de avond of komt er nog een ergere ramp aan?quote:
Eigenlijk is deze avond beter dan semi 1, Spanje stuurt een soort van Corrie Konings die zingt dat ze een hoer (Zorra) is.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het zo vreselijk ja? Ergste van de avond of komt er nog een ergere ramp aan?
Het is een vijftiger die zingt dat ze een slet isquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Is het zo vreselijk ja? Ergste van de avond of komt er nog een ergere ramp aan?
Welkom in Europa, blijf hier tot ik dood gaquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In alcohol kun je veel oplossen. Problemen zitten daar helaas niet bij.
Vrij vertaald hoeren neuken nooit meer werken dusquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze avond beter dan semi 1, Spanje stuurt een soort van Corrie Konings die zingt dat ze een hoer (Zorra) is.
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Eigenlijk is deze avond beter dan semi 1, Spanje stuurt een soort van Corrie Konings die zingt dat ze een hoer (Zorra) is.
Haha wat.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is een vijftiger die zingt dat ze een slet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |