Zo die zit de rest van de avond in me kop🤣🤣quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
Herreys treden ook weer op met dikke lul dikke snee
Hoop boegeroep in de zaal waarschijnlijk, maar goede kans dat ze dat geluid wegdraaien in de uitzendingquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gaat als Israel aan de beurt is.
Las wel dat ze onder zeer zware bewaking naar de zaal wordt gebracht.
(En voor de rest laat ik ieder waardeoordeel achterwege)
Ik las dat er een bandje met applaus is?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoop boegeroep in de zaal waarschijnlijk, maar goede kans dat ze dat geluid wegdraaien in de uitzending
Ja ze draaien er een bandje overheen.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik las dat er een bandje met applaus is?
Applausjes genoeg om uit te kiezen. Pak er een van eerder in de week en niemand die het merkt. Het lijkt me sowieso iets handigs om achter de hand te hebben tijdens zo'n show, dus het zou me ook niet verbazen als ze elk jaar zo'n track klaar hebben liggenquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik las dat er een bandje met applaus is?
Vorig jaar was het ook érg gezellig!quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn
Ik verwacht toch wel boe geroep.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:35 schreef Symphonic het volgende:
Ben heel benieuwd hoe het gaat als Israel aan de beurt is.
Las wel dat ze onder zeer zware bewaking naar de zaal wordt gebracht.
(En voor de rest laat ik ieder waardeoordeel achterwege)
Was daar geen boe geroep?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht gebruiken ze wel het geluid van gisteren bij Israel.
We gaan er een lekkere ordinaire avond van maken @de_boswachterquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier hoort een illustratie bij:
[ afbeelding ]
Dit is correct.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook érg gezellig!
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van de voetbalforum?
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit teamquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb 2 potten chocolate chip cookies van Nestle en een drietal salades en brie. Team viesdik
Stukje alcoholismequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit team
Voetbalwedstrijden zijn ook gewoon livetopicsquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van het voetbalforum?
Nicequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.
Scrummie is horse @de_boswachterquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.
Sommige optreden worden beter na twee flessen wijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |