Was daar geen boe geroep?quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wellicht gebruiken ze wel het geluid van gisteren bij Israel.
We gaan er een lekkere ordinaire avond van maken @de_boswachterquote:Op donderdag 9 mei 2024 19:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier hoort een illustratie bij:
[ afbeelding ]
Dit is correct.quote:Op donderdag 9 mei 2024 19:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook érg gezellig!
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van de voetbalforum?
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit teamquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:13 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb 2 potten chocolate chip cookies van Nestle en een drietal salades en brie. Team viesdik
Stukje alcoholismequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit team
Voetbalwedstrijden zijn ook gewoon livetopicsquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Zigsky het volgende:
Maar hoezo komen hier altijd mensen van het voetbalforum?
Nicequote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.
Scrummie is horse @de_boswachterquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ESF en VBL gaan hand in hand door het leven.
Sommige optreden worden beter na twee flessen wijnquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb twee flessen wijn in de koelkast en de pizzaria op speed dial, ik steun dit team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |