Npo dus niemand lacht. Stefano Keizers ook nooit iemand om moeten lachenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Makkelijk scoren lijkt me intens ongrappig
Uitstekendquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Via NLziet loop je wel altijd een beetje achter, dus jullie zullen even op mijn deskundige mening moeten wachten
Gohquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef Ama het volgende:
Love naar Nikkie maar dat verschil tussen haar en die andere meid. 🤣
Als je de punten van Nikkie de Jager daarbij optelt, halen ze gemiddeld een 3quote:
Spanje is al door naar de finale, daar kan je vanavond niet op stemmenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij gaan nu allemaal op de MILF stemmen, dat begrijp je wel toch?
Een soort Promenade.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Heeft al twee seizoenen gehad. Ik vond het over het algemeen wel aardigquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ja bij Junior Songfestival voor NL in een groepje met 2 andere meisjes, en toen ze 18/19 was voor Griekenland in 2020/2021quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht dat Stefania voor Nederland meegedaan had? Of is dat alleen junior?
Alles aan haar lijkt me gemaaktquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
Nikkie is een vervelend persoon. Wil te graag de aandacht. Nep.
Je kan kijken of de Youtubestream sneller is. Heb je geen commentaar, maar verder dezelfde uitzendingquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:29 schreef timmmmm het volgende:
Via NLziet loop je wel altijd een beetje achter, dus jullie zullen even op mijn deskundige mening moeten wachten
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:31 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja bij Junior Songfestival voor NL in een groepje met 2 andere meisjes
Via internet loopt altijd ietsjes achter helaas.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan kijken of de Youtubestream sneller is. Heb je geen commentaar, maar verder dezelfde uitzending
En de draaischijf van Mia en Dionquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zwitserland heeft de outfit van Emma Wortelboer geleend
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Like Alert
09-05-2024 @ 20:12:13
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Eurovisie Songfestival / [LIVE] Tweede halve finale songfestival 2024 #1"
Denk wel jury favoriet tbh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nummer is echt overhyped en helemaal niet zo bijzonder
Maar geen Joost.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze al delen van optredens laten zien nu. Maarja dat ben ik
Ik ook. Ik word graag verrastquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze al delen van optredens laten zien nu. Maarja dat ben ik
Je kan ook wegzappen en om 21 uur terugkomen als de show echt begintquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zwitserland heeft de outfit van Emma Wortelboer geleend
Tuurlijk wel!quote:
Ik was al te laat... en toen had ik de eerste al gezien..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wegzappen en om 21 uur terugkomen als de show echt begint
Ja joh, programma duurt ook nog 20 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Eerste 9 liedjes hebben ze laten zien, dan laten ze toch ook wel de andere 7 zien?
We vragen ons af, kan jij plassen van de spanningquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Greys, hoe is de sfeer bij jou?
Nee, wel lege fles hier klaarstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We vragen ons af, kan jij plassen van de spanning
Hoog tandvlees, bakje haver @Zipportalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Die roze non-binair gaat tegenvallen in de public vote denk ik
Hmm?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:39 schreef RipCity het volgende:
Oh god. is dat niet die mafkees van tijdens de verkiezingen die ging huilen??
Gvdquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Agnetha heeft er ook wel eens beter uitgezien
Kokosnoten zijn geen specerijenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:39 schreef Poepz0r het volgende:
Alle deelnemers geven Nederland veel kans. We gaan KOLONISEREN
La treve? Ga ik eens opzoekenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik zag Mustii altijd als acteur in La Treve op Netflix, spannende serie. Echt tof om hem dan nu daar te zien.
Ik heb Kasteelbier framboos in de koelkast. Nog niet eerder gehad, maar leek me ook wel bij het ESF passenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
* BillDauterive heeft - zoals elk jaar - weer een zuur biertje koud staan.
Zuur bier en songfestival, een ideale combinatie.
is het wel een hij?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef Poepz0r het volgende:
Hendrik ziet er niet uit alsof hij een vrouw de nacht van haar leven zou geven.
VBL ON TOURquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:40 schreef onlogisch het volgende:
Boys. Over 20 minuten gaan we weer los
[ afbeelding ]
@:Caland
@:GGMM
@:Coco
@:Zipportal
@:kukelecucktsju10
@:Drizzt_DoUrden
@:KingRoland
@:Elan
@:Fetx
@:Pisces29
@:Scrummie
@:AFCNiels
@:Littlerabbit
@:Bezsen
@:maxi-mus
@:Alaphilippe_
@:Rambodirk
@:Dombohetolifantje1
@:Tarado
@:De_Kraam
@:alpeko
@:Frozen-assassin
@:3rr0r
[ afbeelding ]
Lekker, zit me vol te proppen met toastjes en vreterij. Hebbie er zin an?quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Greys, hoe is de sfeer bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |