Denk wel jury favoriet tbh.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nummer is echt overhyped en helemaal niet zo bijzonder
Maar geen Joost.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze al delen van optredens laten zien nu. Maarja dat ben ik
Ik ook. Ik word graag verrastquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
Ik vind het oprecht jammer dat ze al delen van optredens laten zien nu. Maarja dat ben ik
Je kan ook wegzappen en om 21 uur terugkomen als de show echt begintquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef PinkLow het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:34 schreef timmmmm het volgende:
Zwitserland heeft de outfit van Emma Wortelboer geleend
Tuurlijk wel!quote:
Ik was al te laat... en toen had ik de eerste al gezien..quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan ook wegzappen en om 21 uur terugkomen als de show echt begint
Ja joh, programma duurt ook nog 20 minutenquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Tuurlijk wel!
Eerste 9 liedjes hebben ze laten zien, dan laten ze toch ook wel de andere 7 zien?
We vragen ons af, kan jij plassen van de spanningquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Goedenavond Greys, hoe is de sfeer bij jou?
Nee, wel lege fles hier klaarstaan.quote:Op donderdag 9 mei 2024 20:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We vragen ons af, kan jij plassen van de spanning
Hoog tandvlees, bakje haver @Zipportalquote:Op donderdag 9 mei 2024 20:37 schreef RipCity het volgende:
Die roze non-binair gaat tegenvallen in de public vote denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |