in het voorstellenrondje had ze geen doek om, wellicht een verlengstuk met outfitquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:12 schreef Cupfighter het volgende:
Hoofddoekje om en de tieten vallen er bijna uit
Los in de kooi.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:12 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik zie al twee redenen waarom dit door moet
Het is niet echt een hoofddoek als je haar zichtbaar is he.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
in het voorstellenrondje had ze geen doek om, wellicht een verlengstuk met outfit
Amateurquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moderators door een slotje heen kunnen posten blijft wel irritant
Gebeurt mij anders nooit.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moderators door een slotje heen kunnen posten blijft wel irritant
Heb je ergens last van vanavondquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat pijpen gaat ook raar verlopen met die tanden van haar
Nee hoor, Noorwegen, San Marino, Frankrijk, Italië, Spanje zijn ook wel de moeite van het kijken waardquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:11 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, alleen Nederland en Zwitserland zijn boeiend dus?
Dan wordt dit een lange avond mensen
Dus als het een doek om je hoofd is, is het geen hoofddoek. Staat genoteerdquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is niet echt een hoofddoek als je haar zichtbaar is he.
Jeetje lijkt wel een weblog.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:15 schreef Scrummie het volgende:
Af en toe vals. Matig nummertje. Beetje saai.
Dit is mijn review. Beetje lang, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |