Dat vraag ik mij ook af🤔quote:
Non binair hequote:
Joost is pas over een uurquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik check even in vanaf een zwembad op Aruba.
Hoe heeft Joost het gedaan? Is er al een uitslag?
Verkapte kijk mij Marantz hebben postquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb mijn marantz systeem vollebak open gezet.
Rip buren
Sorry, was wat anders aan het doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik miste je vanavond wel, was bijna in mijn eentje
Badum-tssquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Is genderneutraal hetzelfde als wat hij/zij is?
Want dan zit er een Zwitserland-grap in
Das een kunstenaar!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan de grootste kermisklant als UI hebben
Heb je eerder EQ voor nodigquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Ik zal wel een te laag IQ hebben om te begrijpen waarom dat nummer zo goed zou zijn.
Houdt dat vol vanavond en je buren bellen de geestelijke gezondheidszorg voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb mijn marantz systeem vollebak open gezet.
Rip buren
Zuiver, het bestaat nogquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Perrin het volgende:
Wat een performance zeg. En extreem goed gezongen.
Stukje Alizeequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Gare wijven allemaal. Hopelijk heeft Belgie een leuke Vlaamse.
Niet genderneutraal, binair.. dus juist man én vrouw ipv geen van twee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Is genderneutraal hetzelfde als wat hij/zij is?
Want dan zit er een Zwitserland-grap in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |