Straks komen de voetbalsters.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Lijkt wel een gemiddelde #firstdates aflevering.
pics van je zwembadquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik check even in vanaf een zwembad op Aruba.
Hoe heeft Joost het gedaan? Is er al een uitslag?
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Is genderneutraal hetzelfde als wat hij/zij is?
Want dan zit er een Zwitserland-grap in
Te vroegquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
TLDRquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:07 schreef GGMM het volgende: [..] Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving for success without hard work is, is like trying to harvest where you haven't planted 🎶
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef potjecreme het volgende:
Deel 2 had een zeer mooie OP @:zipportal
Een van de favorieten ja. Top drie bij de bookiesquote:
Jepquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Dat vraag ik mij ook af🤔quote:
Non binair hequote:
Joost is pas over een uurquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef PippenScottie het volgende:
Verkapte kijk mij Marantz hebben postquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb mijn marantz systeem vollebak open gezet.
Rip buren
Sorry, was wat anders aan het doenquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik miste je vanavond wel, was bijna in mijn eentje
Badum-tssquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
Das een kunstenaar!quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan de grootste kermisklant als UI hebben
Heb je eerder EQ voor nodigquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Coco het volgende:
Ik zal wel een te laag IQ hebben om te begrijpen waarom dat nummer zo goed zou zijn.
Houdt dat vol vanavond en je buren bellen de geestelijke gezondheidszorg voor je.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb mijn marantz systeem vollebak open gezet.
Rip buren
Zuiver, het bestaat nogquote:Op donderdag 9 mei 2024 21:23 schreef Perrin het volgende:
Wat een performance zeg. En extreem goed gezongen.
Stukje Alizeequote:Op donderdag 9 mei 2024 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Gare wijven allemaal. Hopelijk heeft Belgie een leuke Vlaamse.
Niet genderneutraal, binair.. dus juist man én vrouw ipv geen van twee.quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:21 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 9 mei 2024 21:24 schreef Evangelion het volgende:
Gare wijven allemaal. Hopelijk heeft Belgie een leuke Vlaamse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |