Krijg je dengue van anale sex? @Zipportalquote:Op maandag 6 mei 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende: Overigens is Rens goed hersteld van dengue @:Bezsen
![]()
@onlogisch en ik kijken uit dat het vervolg.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even skypen met die gasten. Goed dat je het zegt. Word vervolgd!
kijken uit dat het vervolg.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik kijken uit dat het vervolg.
Watquote:Op maandag 6 mei 2024 11:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch en ik kijken uit dat het vervolg.
We hebben je aandacht, mooi. Met je grammaticale uitglijders vandaag.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:38 schreef GGMM het volgende:
In het parodie-topic zijn @:zipportal en @:de_boswachter aan een zielige strijd bezig of Feyenoord of PSV het stomst is.
Ik ga nog maar even wat doen voor de lunch.
Wil je nog een foto van de ontplofte hand van Appie voordat je gaat lunchen?quote:Op maandag 6 mei 2024 11:38 schreef GGMM het volgende:
In het parodie-topic zijn @:zipportal en @:de_boswachter aan een zielige strijd bezig of Feyenoord of PSV het stomst is.
Ik ga nog maar even wat doen voor de lunch.
Nou, graag!quote:Op maandag 6 mei 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Wil je nog een foto van de ontplofte hand van Appie voordat je gaat lunchen?
Moet wel als iemand een call aan het plannen is om 12u omdat een persoon in azie isquote:Op maandag 6 mei 2024 11:26 schreef onlogisch het volgende:
@:Kingroland is echt al aan het lunchen hé. Wat een walgelijk figuur
quote:
Dat is snel.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Overigens is Rens goed hersteld van dengue @:Bezsen
Ik keek snel en dacht dat het Linkin Park was. Jammer.quote:
quote:
Dat of @RensAjacied is gewoon niet zo’n mietje als jijquote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is snel.
Hij weet dat een deel van het ziekteverloop is dat je je even weer goed voelt en daarna totaal kan inkakken?
Zegt degene die het niet eens lukt om een wondje in zijn enkel dicht te houden.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of @:rensajacied is gewoon niet zo’n mietje als jij
Gewoon aangeven dat ze de tyfus kunnen genieten en om 12 uur dat broodtrommeltje openklappen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:12 schreef Zoon_John het volgende:
Ik zit met een probleem.
Introductiedag op mijn nieuwe baan, maar ze lunch is niet om 12:00.
Wat doe ik nu?
Je bent toch geen 12 meer?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek snel en dacht dat het Linkin Park was. Jammer.
Ik dacht dat jij volwassen wasquote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij niet van middelbare leeftijd?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit goed advies is.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat ze de tyfus kunnen genieten en om 12 uur dat broodtrommeltje openklappen.
Dat vraag ik me ook wel eens af in deze SC. Hoor je me nooit over.quote:
Ik heb nog spruitjes van gisterenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
pasta tomatensausquote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spareribs.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Canneloni met spinazie en ricotta.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Asperges met beenham en ei en Hollandse aardbeien toe.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mag de volgende keer wel ietsje Aziatisch Elan.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Asperges met beenham en ei en Hollandse aardbeien toe.
Ik ga in november weer naar JapanGODquote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mag de volgende keer wel ietsje Aziatisch Elan.
Trekken jullie ook je portemonnee voor Vitesssss?quote:Goed zo! En nu doorpakken. Deze club moet blijven bestaan. Als Ajax supporter mijn bijdrage gedaan.Komop supporters van Nederland, pak je portemonnee.
Over @JanCees gesproken, zag dat Nick Schilder solo wat liedjes gaat uitbrengen maar wel een ander genre.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat toch allemaal met die 'oud-ajacieden' die eerst jaren Ajax supporten, dan geen prijzen meer pakken en dan maar het credo 'support your locals' aanhangen?
Je lijkt @:JanCees wel. Ook fervent Volendam-aanhanger ipv ras Ajacied.
Vieze vuile gore smeerpijp dat je bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 07:31 schreef KingRoland het volgende:
Windje in de trein gelaten
En dat was te merken ook aan de reacties te zien haha
Door mensen zoals jij pak ik gewoon lekker de auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 07:31 schreef KingRoland het volgende:
Windje in de trein gelaten
En dat was te merken ook aan de reacties te zien haha
Liever een windje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij pak ik gewoon lekker de auto.
Maakte het windje geluid?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liever een windje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen
Weer een dode bij Boeing binnenkort.quote:Weer onderzoek naar Boeing, nu vanwege overgeslagen controles
De Amerikaanse luchtvaartinspectie FAA opent een nieuw onderzoek naar tekortkomingen bij Boeing. Een medewerker van de vliegtuigbouwer heeft gemeld dat vereiste controles op vliegtuigen niet uitgevoerd worden, maar wel worden afgevinkt.
Ik vind het wel heel erg Rene.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar gaan lunchen, dat van die Boeing boeit niemand iets
Eet smakelijk!
Nou ja, meestal wacht ik gewoon totdat jij of @Drizzt er naar kijkt. Staan ze langer dan 4 dagen open dan markeer ik ze meestal als 'gelezen'.quote:
duh.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:43 schreef GGMM het volgende:
Hier werd KEIHARD ingegrepen (niet door Onlogisch)
Heeft @tong80 eigenlijk geen last van Danny’s stapelformule bij bans? Die is vast en zeker in de loop van deze week weer ‘vrij’.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:45 schreef onlogisch het volgende:
tong80
Ik weet dat dit al besproken is, maar dit is zo'n leuke rubriek.
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heeft @:tong80 eigenlijk geen last van Danny’s stapelformule bij bans? Die is vast en zeker in de loop van deze week weer ‘vrij’.
En gelukkig maar! Want VBL is een loeiwarm bad voor eenieder.
gohquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:43 schreef GGMM het volgende:
Hier werd KEIHARD ingegrepen (niet door Onlogisch)
Zo warm en nat dat het krioelt van de kakkerlakken.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En gelukkig maar! Want VBL is een loeiwarm bad voor eenieder.
Beetje zoals de vagina van je moeder.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:52 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Zo warm en nat dat het krioelt van de kakkerlakken.
Dit is @Slobeend humor.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:44 schreef Caland het volgende:
Daar verdween een post.
Ik zal nu een voorbeeld posten waarna mijn post naar ik aanneem weer in ere wordt hersteld![]()
[ x ]
@Caladquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland krijgt een pak rammel te verwerken
Onwaar, ik kijk heel weinig Lubach. Plakshot is soms wel geinig. Promenade staat boven alles.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En 'Even tot hier', wat ook nooit leuk is. Net als Lubach.
@Caladquote:Op dinsdag 7 mei 2024 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland krijgt een pak rammel te verwerken
trek je niks aan van cocoquote:
Oh ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellige boel zeg.
Gelukkig ben ik er nu.
ik ben wegquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellige boel zeg.
Gelukkig ben ik er nu.
jaquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellige boel zeg.
Gelukkig ben ik er nu.
Neem anders even een kijkje in het Feijenoordtopicquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gezellige boel zeg.
Gelukkig ben ik er nu.
Daar wordt dombo aangepakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Neem anders even een kijkje in het Feijenoordtopic
Ben nog in de sportschoolquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Je bent een goed mens.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik geen mention krijg
Maar gereageerd
erg sterk!quote:Op woensdag 8 mei 2024 09:17 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1054 2/6
🟨🟨🟩⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 850 3/6
⬜⬜⬜🟨🟩🟩
🟨🟨🟨⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Wat een dag
Lekker vreten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 08:01 schreef RamboDirk het volgende:
Zaagmans
Na vandaag weekend boys. Flaneren in Knokke @:Kukelecucktsju10
Dat hebben ze zeker nog niet in die regionen waar jij uithangt.quote:
Ik moet altijd zo lachen om de JE BENT WEER MET ONS BEZIG postsquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:19 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Caland trolt een beetje in het Ajax-topic en op kinderlijk eenvoudige wijze krijgt hij users op de kast
wat uiteraard ook het geval isquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om de JE BENT WEER MET ONS BEZIG posts
Dat is het grappige van een forum, je kan gewoon willekeurig topics aanklikken.quote:
en willekeurige filmpjes plaatsen van een willekeurige CLwedstrijdquote:Op woensdag 8 mei 2024 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige van een forum, je kan gewoon willekeurig topics aanklikken.
De techniek staat voor niks tegenwoordig makker.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
en willekeurige filmpjes plaatsen van een willekeurige CLwedstrijd
Ze geloven daar nog dat ze de CL hadden kunnen winnen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen om de JE BENT WEER MET ONS BEZIG posts
Dat klopt. Ook nog nooit behoefte aan gehad gelukkig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hebben ze zeker nog niet in die regionen waar jij uithangt.
Vind het vrij ideaal als je een taxi moet pakken, maar dan wel voornamelijk in het buitenland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt. Ook nog nooit behoefte aan gehad gelukkig.
Lekker man, zo'n dametje iedere dag over de vloer.quote:
Ik ga eigenlijk ook nooit met een taxi.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het vrij ideaal als je een taxi moet pakken, maar dan wel voornamelijk in het buitenland.
[..]
Lekker man, zo'n dametje iedere dag over de vloer.
Kom je nooit in het buitenland?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga eigenlijk ook nooit met een taxi.
Ook even gewassen?
Jawel maar dan huren we vrijwel altijd een auto. Waar ik altijd mooi het argument had dat ik niet hoefde te rijden want geen rijbewijs. Dit jaar toch maar taxi's dan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom je nooit in het buitenland?
Dat wassen kan ik inmiddels zelf wel gelukkig. Al blijft het gek dat het geen pijn doet terwijl er een gapend gat in zit.
Ligt er ook een beetje aan, voor stedentripjes toch wel vaak taxi's of OV. Langere vakanties kan je wel een auto huren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jawel maar dan huren we vrijwel altijd een auto. Waar ik altijd mooi het argument had dat ik niet hoefde te rijden want geen rijbewijs. Dit jaar toch maar taxi's dan.
En jij kiest ervoor om elke dag met Ajax bezig te zijn, op dat forum.quote:Op woensdag 8 mei 2024 10:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige van een forum, je kan gewoon willekeurig topics aanklikken.
Wat is het hele probleem aan voetballiefhebbers die zich ook verdiepen in een andere club?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij kiest ervoor om elke dag met Ajax bezig te zijn, op dat forum.
Dat dat een optie is maakt het niet minder droevig natuurlijk.
(ik vind het helemaal niet zo droevig, ik vind je redenatie gewoon wat krom)
Daarom, ik vind het helemaal niet zo droevig.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is het hele probleem aan voetballiefhebbers die zich ook verdiepen in een andere club?
Hallo amice. Hoe is het met de keel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat is het hele probleem aan voetballiefhebbers die zich ook verdiepen in een andere club?
Nu meer pijn door teveel hoesten dan de keel zelf, vooralsnog. Maar de komende dagen dender ik weer met een rechte rug door het leven.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo amice. Hoe is het met de keel?
Verdiepenquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ík heb me vanmorgen gewoon even verdiept in de geschiedenis van Ajaxquote:
Als jij er plezier aan kan beleven om op een internetforum een stel zwakbegaafden 'boos' te krijgen dan gun ik je dat enorm.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ík heb me vanmorgen gewoon even verdiept in de geschiedenis van Ajax
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ík heb me vanmorgen gewoon even verdiept in de geschiedenis van Ajax
Ik ken alleen dat nummer van ONZE Joost. Zijn er nog lekkere wijven bij dit jaar?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg jammer.
De top 3 van mij en @:GGMM zijn door naar de finale.
Kroatië
Ierland
Luxemburg
Wie was die horror-act? Dat was echt goudquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Erg jammer.
De top 3 van mij en @:GGMM zijn door naar de finale.
Kroatië
Ierland
Luxemburg
Ierlandquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie was die horror-act? Dat was echt goud
Zekers, onder andere Luxemburg.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ken alleen dat nummer van ONZE Joost. Zijn er nog lekkere wijven bij dit jaar?
Maar is het haar nu echt of niet?quote:
Helaas nep vlechten.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar is het haar nu echt of niet?
Kroatië & Ierland genot![]()
Die slanke van Ukraine is wel aardig om naar te kijken.
Ze kan beter naar het front gaan. Landverrader.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:47 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar is het haar nu echt of niet?
Kroatië & Ierland genot![]()
Die slanke van Ukraine is wel aardig om naar te kijken.
In het ESF topic had je nu een note.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kan beter naar het front gaan. Landverrader.
Ach, on tour lopen we wel eens wat schade op. Gelukkig blijft ons dat in ons basiskamp bespaard.quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog geen post geplaatst in het ESF FORUM
zonde van de unban
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier is ook een ander leuk gifje voor.
Sinds kort in de map van @:onlogisch
Ook niet even willekeurig aangeklikt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
zonde van de unban
Nee het boeit me eigenlijk ook niet zoveel, wellicht dat ik DE FINALE wel ga kijken (onder dwang)quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
zonde van de unban
Ook niet even willekeurig aangeklikt?
Kijkt jouw wijf niet gewoon liever naar Darts?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het boeit me eigenlijk ook niet zoveel, wellicht dat ik DE FINALE wel ga kijken (onder dwang)
Ik vind het enthousiasme van die mensjes in ESF wel leuk, en Joost komt uit hetzelfde boerengat. Maar ik ga ook niet kijken denk ik nee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het boeit me eigenlijk ook niet zoveel, wellicht dat ik DE FINALE wel ga kijken (onder dwang)
Nee, ook geen voetbal helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijkt jouw wijf niet gewoon liever naar Darts?
Jammer idd want met de Grindr notifications grap in de show gisteravond had je wel iets gekund denk ik aangezien jij die geluidjes wel had herkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
zonde van de unban
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer idd want met de Grindr notifications grap in de show gisteravond had je wel iets gekund denk ik aangezien jij die geluidjes wel had herkend.
Wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer idd want met de Grindr notifications grap in de show gisteravond had je wel iets gekund denk ik aangezien jij die geluidjes wel had herkend.
Welke ransaap doet er nou broodjes in een magnetron.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, ik ga lunchen. Mijn nederige excuus aan @:GGMM voor dit achterlijk vroege tijdstip. Maar ik heb broodjes op te warmen in een magnetron die ik tijdig moet confisqueren. (Anders sta ik 10 minuten te wachten)
Doei
Ik stond gister bij het stoplicht nog naast een Porsche Cayenne uit 2019 met UA platen. Met 4 van die patserige bullebakken erin, dan denk ik ook van; joh ga vechten in je eigen land ipv ons straatbeeld te ontsieren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk
Leuk dat @:greys mee luncht
Waarom zou je als schietschijf fungeren als je gewoon verstand en geld hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik stond gister bij het stoplicht nog naast een Porsche Cayenne uit 2019 met UA platen. Met 4 van die patserige bullebakken erin, dan denk ik ook van; joh ga vechten in je eigen land ipv ons straatbeeld te ontsieren.
Tot zover deze anekdote.
Dan doe je wat anders om de struggle te helpen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je als schietschijf fungeren als je gewoon verstand en geld hebt.
Heb ik al die moeite voor je voor niets gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
zonde van de unban
Je bent te goed voor deze wereld en nu wordt daar misbruik van gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik al die moeite voor je voor niets gedaan.
Nog geen bedankje gehad, ik ben woest.
Keepers en vooral keeperstrainers zijn staatsgevaarlijke gekken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Frans Hoek zou je eigenlijk moeten fusilleren.
'Goalplayer'
Fijn, maar net geen puntgave sigaar (maakte op driekwart van de drol toch een knijpfoutje met m'n kringspier).quote:
Meer oefenen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Fijn, maar net geen puntgave sigaar (maakte op driekwart van de drol toch een knijpfoutje met m'n kringspier).
Ik vroeg laatst hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet. Ik werd nog net niet met pek en veren de stad uitgejaagdquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Fijn, maar net geen puntgave sigaar (maakte op driekwart van de drol toch een knijpfoutje met m'n kringspier).
Hoe moeten de inwoners van de Drechtsteden nou weten hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet?quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet. Ik werd nog net niet met pek en veren de stad uitgejaagd
Toch een hele normale vraag? Ik wijdde er nog een topic aan. Maar ook dat was geen succes
Jammer dat je vanavond geen acte de présence geeft in het ESF topic maat. Ik kan je bijdrage altijd wel waarderenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe moeten de inwoners van de Drechtsteden nou weten hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet?
Wat is er vanavond?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je vanavond geen acte de présence geeft in het ESF topic maat. Ik kan je bijdrage altijd wel waarderen
Jij mag helemaal niks zeggen. Eerwaarde @Scrummie die een unban voor je regelt, maar vervolgens geef je niet thuis. Walgelijk om te zien hoe jij met vriendschappen omgaat.quote:
Heeft scrummie voor niks op zijn knieën gezeten, met zijn mondje open. Walgelijke actie van Caland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks zeggen. Eerwaarde @:Scrummie die een unban voor je regelt, maar vervolgens geef je niet thuis. Walgelijk om te zien hoe jij met vriendschappen omgaat.
Sorry makker en @Scrummie . Ik heb nu eenmaal geen zeggenschap meer over de afstandsbediening.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks zeggen. Eerwaarde @:Scrummie die een unban voor je regelt, maar vervolgens geef je niet thuis. Walgelijk om te zien hoe jij met vriendschappen omgaat.
Valt mee, binnenkort ga ik mijn master halen.quote:
2e scherm erbij, beetje FOK!ken, lekker man.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry makker en @:scrummie . Ik heb nu eenmaal geen zeggenschap meer over de afstandsbediening.
Sinds Caland een vriendin heeft denkt hij alleen maar in problemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e scherm erbij, beetje FOK!ken, lekker man.
Het leven is veel simpeler als je lekker kunt snuiven en je grootste probleem is dat een buitenlands hoertje je airpods heeft gestolen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds Caland een vriendin heeft denkt hij alleen maar in problemen.
Dat is wat een vrouw in je leven, met je doet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds Caland een vriendin heeft denkt hij alleen maar in problemen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leven is veel simpeler als je lekker kunt snuiven en je grootste probleem is dat een buitenlands hoertje je airpods heeft gestolen.
Wat doet die komma in die zin?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is wat een vrouw in je leven, met je doet.
Taalpuristen boosmaken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat doet die komma in die zin?
Nee koken in een rolstoel gaat eigenlijk nog relatief makkelijk, af en toe wel wat oliespetters in je muil maar ach.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
@:caland krijg je je eten nu ook via tafeltje dekje?
Je zit in een rolstoel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee koken in een rolstoel gaat eigenlijk nog relatief makkelijk, af en toe wel wat oliespetters in je muil maar ach.
Ja, ik heb alles gelijkvloers en het is ruim genoeg dus dat is verreweg het meest praktische. Zo kan ik lekker snel door het huis crossen.quote:
Ik hou gewoon aan wat de chirurg zegt makker. Forum moderator @onlogisch snapt niet dat ik geen gips meer heb maar met een open wond loop waar qua diepte de kut van zijn moeder bij verbleekt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
@:Caland krijgt alle hoeken van de SC te zien.
En ook nog meegaan met carnaval. Goeie broek draagt die meid.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry makker en @:scrummie . Ik heb nu eenmaal geen zeggenschap meer over de afstandsbediening.
Ik vond dat eigenlijk nog best leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook nog meegaan met carnaval. Goeie broek draagt die meid.
Brabants carnavalquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk nog best leuk.
Of nouja, leuker dan Brabants carnaval. Maar dat is ook niet zo moeilijk
Sinds je zei dat je van Hazes houdt, snap ik de klacht idd ook niet.quote:
Het is vastelaovend, niet carnaval.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook nog meegaan met carnaval. Goeie broek draagt die meid.
Als je geen ABN spreekt, ben ik al afgehaakt.quote:
Sjiek is miech dat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je geen ABN spreekt, ben ik al afgehaakt.
User @stinkfistje liket alles. Zelfs jouw posts, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Likes gaan door het dak vandaag
NWS / pro-Palestina betoging UvA #6 From the Amstel to the IJmeerquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
AT5 is live maatjes
@:onlogisch @:tarado @:kingroland @:yvonne
AVG (boontjes, aardappelen en een karbonade)quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
AVG maatquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een varkentjequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben het wel met hem eens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
JanCees heeft er ook een mening over.
Als het maar geen nieuwe fesbreda wordtquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ja, JanCees is heel druk met Israël
Hij zal verder niks te doen hebben
Dat is echt een mongool gebleken ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar geen nieuwe fesbreda wordt
Het ziet er niet best uitquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar geen nieuwe fesbreda wordt
Erg mooiquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
JanCees heeft er ook een mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |