quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:01 schreef GGMM het volgende:
We gaan lunchen.
Eet smakelijk
Leuk dat @:greys mee luncht
Waarom zou je als schietschijf fungeren als je gewoon verstand en geld hebt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik stond gister bij het stoplicht nog naast een Porsche Cayenne uit 2019 met UA platen. Met 4 van die patserige bullebakken erin, dan denk ik ook van; joh ga vechten in je eigen land ipv ons straatbeeld te ontsieren.
Tot zover deze anekdote.
Dan doe je wat anders om de struggle te helpen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je als schietschijf fungeren als je gewoon verstand en geld hebt.
Heb ik al die moeite voor je voor niets gedaan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog geen post geplaatst in het ESF FORUM
zonde van de unban
Je bent te goed voor deze wereld en nu wordt daar misbruik van gemaaktquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ik al die moeite voor je voor niets gedaan.
Nog geen bedankje gehad, ik ben woest.
Keepers en vooral keeperstrainers zijn staatsgevaarlijke gekken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:08 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Frans Hoek zou je eigenlijk moeten fusilleren.
'Goalplayer'
Fijn, maar net geen puntgave sigaar (maakte op driekwart van de drol toch een knijpfoutje met m'n kringspier).quote:
Meer oefenen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Fijn, maar net geen puntgave sigaar (maakte op driekwart van de drol toch een knijpfoutje met m'n kringspier).
Ik vroeg laatst hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet. Ik werd nog net niet met pek en veren de stad uitgejaagdquote:Op woensdag 8 mei 2024 12:40 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Fijn, maar net geen puntgave sigaar (maakte op driekwart van de drol toch een knijpfoutje met m'n kringspier).
Hoe moeten de inwoners van de Drechtsteden nou weten hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet?quote:Op woensdag 8 mei 2024 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vroeg laatst hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet. Ik werd nog net niet met pek en veren de stad uitgejaagd
Toch een hele normale vraag? Ik wijdde er nog een topic aan. Maar ook dat was geen succes
Jammer dat je vanavond geen acte de présence geeft in het ESF topic maat. Ik kan je bijdrage altijd wel waarderenquote:Op woensdag 8 mei 2024 13:53 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoe moeten de inwoners van de Drechtsteden nou weten hoe de gemiddelde drol van deze SC eruit ziet?
Wat is er vanavond?quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je vanavond geen acte de présence geeft in het ESF topic maat. Ik kan je bijdrage altijd wel waarderen
Jij mag helemaal niks zeggen. Eerwaarde @Scrummie die een unban voor je regelt, maar vervolgens geef je niet thuis. Walgelijk om te zien hoe jij met vriendschappen omgaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |