quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kan beter naar het front gaan. Landverrader.
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
Ik heb nog geen post geplaatst in het ESF FORUM
zonde van de unban
quote:
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier is ook een ander leuk gifje voor.
Sinds kort in de map van @:onlogisch
Ook niet even willekeurig aangeklikt?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
zonde van de unban
Nee het boeit me eigenlijk ook niet zoveel, wellicht dat ik DE FINALE wel ga kijken (onder dwang)quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:52 schreef maxi-mus het volgende:
zonde van de unban
Ook niet even willekeurig aangeklikt?
Kijkt jouw wijf niet gewoon liever naar Darts?quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het boeit me eigenlijk ook niet zoveel, wellicht dat ik DE FINALE wel ga kijken (onder dwang)
Ik vind het enthousiasme van die mensjes in ESF wel leuk, en Joost komt uit hetzelfde boerengat. Maar ik ga ook niet kijken denk ik nee.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het boeit me eigenlijk ook niet zoveel, wellicht dat ik DE FINALE wel ga kijken (onder dwang)
Nee, ook geen voetbal helaas.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijkt jouw wijf niet gewoon liever naar Darts?
Jammer idd want met de Grindr notifications grap in de show gisteravond had je wel iets gekund denk ik aangezien jij die geluidjes wel had herkend.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:50 schreef Caland het volgende:
zonde van de unban
quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer idd want met de Grindr notifications grap in de show gisteravond had je wel iets gekund denk ik aangezien jij die geluidjes wel had herkend.
Wie ben jij nou weerquote:Op woensdag 8 mei 2024 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jammer idd want met de Grindr notifications grap in de show gisteravond had je wel iets gekund denk ik aangezien jij die geluidjes wel had herkend.
Welke ransaap doet er nou broodjes in een magnetron.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:58 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, ik ga lunchen. Mijn nederige excuus aan @:GGMM voor dit achterlijk vroege tijdstip. Maar ik heb broodjes op te warmen in een magnetron die ik tijdig moet confisqueren. (Anders sta ik 10 minuten te wachten)
Doei
Ik stond gister bij het stoplicht nog naast een Porsche Cayenne uit 2019 met UA platen. Met 4 van die patserige bullebakken erin, dan denk ik ook van; joh ga vechten in je eigen land ipv ons straatbeeld te ontsieren.quote:Op woensdag 8 mei 2024 11:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kan beter naar het front gaan. Landverrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |