Ik ga in november weer naar JapanGODquote:Op maandag 6 mei 2024 18:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mag de volgende keer wel ietsje Aziatisch Elan.
Trekken jullie ook je portemonnee voor Vitesssss?quote:Goed zo! En nu doorpakken. Deze club moet blijven bestaan. Als Ajax supporter mijn bijdrage gedaan.Komop supporters van Nederland, pak je portemonnee.
Over @JanCees gesproken, zag dat Nick Schilder solo wat liedjes gaat uitbrengen maar wel een ander genre.quote:Op maandag 6 mei 2024 11:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is dat toch allemaal met die 'oud-ajacieden' die eerst jaren Ajax supporten, dan geen prijzen meer pakken en dan maar het credo 'support your locals' aanhangen?
Je lijkt @:JanCees wel. Ook fervent Volendam-aanhanger ipv ras Ajacied.
Vieze vuile gore smeerpijp dat je bent.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 07:31 schreef KingRoland het volgende:
Windje in de trein gelaten
En dat was te merken ook aan de reacties te zien haha
Door mensen zoals jij pak ik gewoon lekker de auto.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 07:31 schreef KingRoland het volgende:
Windje in de trein gelaten
En dat was te merken ook aan de reacties te zien haha
Liever een windje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleenquote:Op dinsdag 7 mei 2024 09:17 schreef alpeko het volgende:
[..]
Door mensen zoals jij pak ik gewoon lekker de auto.
Maakte het windje geluid?quote:Op dinsdag 7 mei 2024 10:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liever een windje voor iedereen dan buikpijn voor mij alleen
Weer een dode bij Boeing binnenkort.quote:Weer onderzoek naar Boeing, nu vanwege overgeslagen controles
De Amerikaanse luchtvaartinspectie FAA opent een nieuw onderzoek naar tekortkomingen bij Boeing. Een medewerker van de vliegtuigbouwer heeft gemeld dat vereiste controles op vliegtuigen niet uitgevoerd worden, maar wel worden afgevinkt.
Ik vind het wel heel erg Rene.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:00 schreef GGMM het volgende:
Laten we maar gaan lunchen, dat van die Boeing boeit niemand iets
Eet smakelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |