quote:
Dat of @RensAjacied is gewoon niet zo’n mietje als jijquote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is snel.
Hij weet dat een deel van het ziekteverloop is dat je je even weer goed voelt en daarna totaal kan inkakken?
Zegt degene die het niet eens lukt om een wondje in zijn enkel dicht te houden.quote:Op maandag 6 mei 2024 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat of @:rensajacied is gewoon niet zo’n mietje als jij
Gewoon aangeven dat ze de tyfus kunnen genieten en om 12 uur dat broodtrommeltje openklappen.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:12 schreef Zoon_John het volgende:
Ik zit met een probleem.
Introductiedag op mijn nieuwe baan, maar ze lunch is niet om 12:00.
Wat doe ik nu?
Je bent toch geen 12 meer?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek snel en dacht dat het Linkin Park was. Jammer.
Ik dacht dat jij volwassen wasquote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was jij niet van middelbare leeftijd?quote:Op maandag 6 mei 2024 13:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit goed advies is.quote:Op maandag 6 mei 2024 16:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat ze de tyfus kunnen genieten en om 12 uur dat broodtrommeltje openklappen.
Dat vraag ik me ook wel eens af in deze SC. Hoor je me nooit over.quote:
Ik heb nog spruitjes van gisterenquote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe KBR @:onlogisch
pasta tomatensausquote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spareribs.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Canneloni met spinazie en ricotta.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Asperges met beenham en ei en Hollandse aardbeien toe.quote:Op maandag 6 mei 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mag de volgende keer wel ietsje Aziatisch Elan.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Asperges met beenham en ei en Hollandse aardbeien toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |