Heeft scrummie voor niks op zijn knieën gezeten, met zijn mondje open. Walgelijke actie van Caland.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks zeggen. Eerwaarde @:Scrummie die een unban voor je regelt, maar vervolgens geef je niet thuis. Walgelijk om te zien hoe jij met vriendschappen omgaat.
Sorry makker en @Scrummie . Ik heb nu eenmaal geen zeggenschap meer over de afstandsbediening.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niks zeggen. Eerwaarde @:Scrummie die een unban voor je regelt, maar vervolgens geef je niet thuis. Walgelijk om te zien hoe jij met vriendschappen omgaat.
Valt mee, binnenkort ga ik mijn master halen.quote:
2e scherm erbij, beetje FOK!ken, lekker man.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry makker en @:scrummie . Ik heb nu eenmaal geen zeggenschap meer over de afstandsbediening.
Sinds Caland een vriendin heeft denkt hij alleen maar in problemen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2e scherm erbij, beetje FOK!ken, lekker man.
Het leven is veel simpeler als je lekker kunt snuiven en je grootste probleem is dat een buitenlands hoertje je airpods heeft gestolen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds Caland een vriendin heeft denkt hij alleen maar in problemen.
Dat is wat een vrouw in je leven, met je doet.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds Caland een vriendin heeft denkt hij alleen maar in problemen.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leven is veel simpeler als je lekker kunt snuiven en je grootste probleem is dat een buitenlands hoertje je airpods heeft gestolen.
Wat doet die komma in die zin?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:07 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Dat is wat een vrouw in je leven, met je doet.
Taalpuristen boosmaken.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:08 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wat doet die komma in die zin?
Nee koken in een rolstoel gaat eigenlijk nog relatief makkelijk, af en toe wel wat oliespetters in je muil maar ach.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:15 schreef GGMM het volgende:
@:caland krijg je je eten nu ook via tafeltje dekje?
Je zit in een rolstoel?quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee koken in een rolstoel gaat eigenlijk nog relatief makkelijk, af en toe wel wat oliespetters in je muil maar ach.
Ja, ik heb alles gelijkvloers en het is ruim genoeg dus dat is verreweg het meest praktische. Zo kan ik lekker snel door het huis crossen.quote:
Ik hou gewoon aan wat de chirurg zegt makker. Forum moderator @onlogisch snapt niet dat ik geen gips meer heb maar met een open wond loop waar qua diepte de kut van zijn moeder bij verbleekt.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:26 schreef Coco het volgende:
@:Caland krijgt alle hoeken van de SC te zien.
En ook nog meegaan met carnaval. Goeie broek draagt die meid.quote:Op woensdag 8 mei 2024 14:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry makker en @:scrummie . Ik heb nu eenmaal geen zeggenschap meer over de afstandsbediening.
Ik vond dat eigenlijk nog best leuk.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook nog meegaan met carnaval. Goeie broek draagt die meid.
Brabants carnavalquote:Op woensdag 8 mei 2024 15:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk nog best leuk.
Of nouja, leuker dan Brabants carnaval. Maar dat is ook niet zo moeilijk
Sinds je zei dat je van Hazes houdt, snap ik de klacht idd ook niet.quote:
Het is vastelaovend, niet carnaval.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook nog meegaan met carnaval. Goeie broek draagt die meid.
Als je geen ABN spreekt, ben ik al afgehaakt.quote:
Sjiek is miech dat.quote:Op woensdag 8 mei 2024 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je geen ABN spreekt, ben ik al afgehaakt.
User @stinkfistje liket alles. Zelfs jouw posts, blijkbaar.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Likes gaan door het dak vandaag
NWS / pro-Palestina betoging UvA #6 From the Amstel to the IJmeerquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:23 schreef Caland het volgende:
AT5 is live maatjes
@:onlogisch @:tarado @:kingroland @:yvonne
AVG (boontjes, aardappelen en een karbonade)quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
AVG maatquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bent een varkentjequote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben het wel met hem eens.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
JanCees heeft er ook een mening over.
Als het maar geen nieuwe fesbreda wordtquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:38 schreef GGMM het volgende:
Ja, JanCees is heel druk met Israël
Hij zal verder niks te doen hebben
Dat is echt een mongool gebleken ja.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar geen nieuwe fesbreda wordt
Het ziet er niet best uitquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Als het maar geen nieuwe fesbreda wordt
Erg mooiquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
JanCees heeft er ook een mening over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |