en zo blijven alle andere zaken weer week extra liggen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:14 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Het is weer tijd voor de politie om eerste hulp te kunnen verlenen bij een calamiteit.
Die pantservoertuigen mogen niet zomaar de binnenstad niet in, (bijna) alles binnen de S100 is verboden voor zwaarder dan 7,5 ton. Voor pantservoertuigen moet eerst een ontheffing worden aangevraagd. Beslissingstermijn....... 5 werkdagen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:11 schreef quo_ het volgende:
Best jammer van de ME en de shovels.
Ik zie liever het leger en pantservoertuigen. In de jaren '80 tegen de krakers en meer recent tegen de boeren kon dat ook.
Heeft 'ie niet. Liegen, draaien, discussie laten ontsporen en als dat allemaal niet helpt wegrennen en de volgende dag opnieuw.quote:Op woensdag 8 mei 2024 16:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Kom eens met goede argumenten dat het genocide is dan?
Doe niet zo hysterisch. De UvA heeft in een eerste persbericht zelf vermeld dat er een lijst met namen is opgesteld.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:13 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mijn god hoe vaak moet dit debiele idee nog voorbij komen. Er is een lijst met projecten openbaar gemaakt. Niks anders. Ik snap niet dat random twitteraars met een domme mening iedere keer maar weer worden aangehaald. In het fucking persbericht dat hij quote staat zelfs een lijst met samenwerkingen. Niet een lijst met Israelische namen van wetenschappers en hun Nederlandse handlangers.
Denk zelf eens na mensen.
De overheid heeft echt gefaald bij de fokkers in deze topicreeks, maar ook schuimbekkend twitter als het gaat om begrijpend leren lezen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:14 schreef quo_ het volgende:
[..]
Veel meer NSB dan in die tweets kan haast niet zou je denken.
Als er in het kabinet nog iemand zit die bvallen heeft meteen onder curatele stellen die uva. Of beter nog gewoon opdoeken.
Ik heb die lijst in het vorige topic gepost. Er staan geen namen van wetenschappers in. Ze zeggen ook niet in dat gele stuk dat ze dat van plan zijn om wel te doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:16 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Doe niet zo hysterisch. De UvA heeft in een eerste persbericht zelf vermeld dat er een lijst met namen is opgesteld.
Dat ze het vervolgens ontkennen is ongeloofwaardig.
[ afbeelding ]
Begrijpend lezen omvat ook het oppikken van zaken en signalen die er niet letterlijk staan.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De overheid heeft echt gefaald bij de fokkers in deze topicreeks, maar ook schuimbekkend twitter als het gaat om begrijpend leren lezen.
https://student.uva.nl/ar(...)elische-organsiatiesquote:Het gaat om de volgende acht samenwerkingen:
Inherit INHibitors , Explosives and pRecursor InvesTigation
European infrastructure for Rydberg Quantum Computing
Real Time End to End 6G Networks
States’ Practice of Human Rights Justification: a study in civil society engagement and human rights through the lens of gender and intersectionality
Mobility justice for all: framing safer, healthier and happier streets
Machine learning for Sciences and Humanities
Comparing voluntary compliance through different doctrines and nations
Establishing a comprehensive understanding and taxonomy of children's digital maturity
Een van de acht onderzoeksprojecten, het INHERIT-project, is gericht op detectie van explosieven om aanslagen te voorkomen. Dit project draagt niet bij aan de militaire acties van Israël: het is erop gericht om aanslagen te voorkomen, niet op het uitoefenen van militair geweld.
Ali-Express Amsterdammersquote:Op woensdag 8 mei 2024 17:21 schreef Paul het volgende:
Ondertussen gaan ze in Utrecht vanavond ook dingen doen
https://www.rtvutrecht.nl(...)nprotest-op-domplein
Er staat letterlijk een "lijst met samenwerking met Israëlische wetenschappers".quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb die lijst in het vorige topic gepost. Er staan geen namen van wetenschappers in. Ze zeggen ook niet in dat gele stuk dat ze dat van plan zijn om wel te doen.
Leer lezen en zoek eens de bron op voor je de mening van een twitteraar overneemt.
Dat gele stuk bevestigt het verhaal van de UvA gewoon. Heeft ook niets met joodse namen van doen.quote:Op woensdag 8 mei 2024 17:09 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
De UvA ontkent dat ze een lijst met joodse namen hebben opgesteld terwijl dat eerst wel in een persbericht stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |