lewis en sir hamiltonquote:
Behalve een bepaalde userquote:
Er was geen faal van Magnussen.quote:
Enige doel was duidelijk om Hamilton te kutten en dat lukte deelsquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2 plekken verloren is een faal.
Dacht dat ie er nog voor zat.
Want?quote:
dan kan hij nu ook wel gewoon proberen om te kijken wat hij kan doen met de achterkant van de mercedesquote:
Special cadeautjes voor je verjaardagquote:
niet zo doen, iedereen zou klagen als er daarmee kans is op extra puntenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
Hoeveel bewijs wil je nog dat deze man overduidelijk geen goat is. Beetje hard racen is al teveel gevraagd. Nee gewoon lekker klagen over de radio, dat is veel makkelijker.
Kan niet wachten tot hij stopt.
Hij loopt zoveel straf op dat hij morgen vanuit Los Angeles moet startenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:31 schreef LTVDK het volgende:
Kmag spaart zoveel penalty's dat die straks nog onder Norris wordt geklasseerd
Nee laat maar lekker doorgaan, valt steeds meer door de mand, genieten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:31 schreef aeque het volgende:
Hoeveel bewijs wil je nog dat deze man overduidelijk geen goat is. Beetje hard racen is al teveel gevraagd. Nee gewoon lekker klagen over de radio, dat is veel makkelijker.
Kan niet wachten tot hij stopt.
Ik heb liever andere cadeautjes. En pas óp mijn verjaardagquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Special cadeautjes voor je verjaardag
Verloor volgens mij ineens een paar tienden.quote:
Ze wachten even af of ie een punt scoort of niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef butz0rs het volgende:
Hoezo heeft ham zijn straf nog niet? Snelheid is te hoog of niet, dat is makkelijker te controleren dan 'gaining an advantage'.
Die krijg je morgen. Je eigen naamtopic in dit subforumquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb liever andere cadeautjes. En pas óp mijn verjaardag
Is de hele tijd al.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verloor volgens mij ineens een paar tienden.
Hoeft niet, maar liefquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die krijg je morgen. Je eigen naamtopic in dit subforum
Zolang Hamilton maar buiten de punten blijft vind ik 't primaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef Perox het volgende:
Magnussen is een beroerde coureur kwa rekening houden met anderen. maar dat is HAM ook. Daarom blij dat Yuki er nu voor rijdt.
Dit dus, gewoon wachten tot de laatste rondenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze wachten even af of ie een punt scoort of niet.
Net pas "under investigation". Daarvoor slechts "noted"..quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:35 schreef trein2000 het volgende:
E zijn de reden om HAM geen straf te hoeven geven nog aan het schrijven?
Die gaat er niet komenquote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yuki wel gewoon een puntje, want Ham zijn straf moet nog erbij verwerkt worden.
P4 met die auto is super prestatiequote:
hij heeft het netjes gedaanquote:
Is toch tof voor hem? De hele tijd een beetje onderaan de lijsten bungelen, een goede kwali hebben en dan ook nog goed finishen.quote:
Ben je niet de enigequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:37 schreef Haags het volgende:
Heb de helft gemist. Dacht dat het vanavond laat pas was.
Ik wil LAW in die wagenquote:
S. Ukkelquote:
Volgend jaar lieverdquote:
quote:
Je moet zijn zure toon in die berichten eens naast boordradios van andere leggen. Dan lijkt het net alsof hem iets zeer ernstigs is aangedaan. Nog even en hij begint weer te mekkeren over discriminatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo doen, iedereen zou klagen als er daarmee kans is op extra punten
Zagen we toch ook in China bij LH.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch tof voor hem? De hele tijd een beetje onderaan de lijsten bungelen, een goede kwali hebben en dan ook nog goed finishen.
Waarom niet dan?
ik hoor zijn toon, maar die toon heeft hij met alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet zijn zure toon in die berichten eens naast boordradios van andere leggen. Dan lijkt het net alsof hem iets zeer ernstigs is aangedaan. Nog even en hij begint weer te mekkeren over discriminatie.
Voor iemand die normaal ergens net buiten de punten eindigt is een P4 gewoon erg goed.quote:
Nee, dit is goed. Juist die flopstraffen moeten eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Zorro het volgende:
Als is dat dan ook weer een achterlijke hoge straf. Die stewards zijn helemaal de weg kwijt
Nu al, pretty please. Voor mijn verjaardag? Ah, toe?quote:
neh, ik wil nog steeds die straf van Alonso ongedaan gemaaktquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Ben fan van die strengere straffen dit seizoen.
Karma!quote:
Back to the old daysquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is goed. Juist die flopstraffen moeten eens afgelopen zijn.
DT voor speeding en niks voor een paar auto;s eraf kegelen bij de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het uitdelen van straffen heeft nog wel wat werk nodig, maar de hoogte is prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh, ik wil nog steeds die straf van Alonso ongedaan gemaakt
Ik zal even met Helmut Marko overleggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu al, pretty please. Voor mijn verjaardag? Ah, toe?
Hoeveel Bose koptelefoons zullen er gesneuveld zijn denk je?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Beide VCarb's in de punten, beide Mercedessen niet
Hamilton straf.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Leuke race, jammer dat Hamilton Tsunoda heeft ingehaald.
en zn plek weer kwijt raaktequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Leuke race, jammer dat Hamilton Tsunoda heeft ingehaald.
HP stond beter op de Williams twintig jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een afschuwelijk blauw op die Ferrari. Als een oude Kadett met de deur van een ander exemplaar.
Ja ze moeten eens een keertje nieuwe mics kopen, het is elke race matigquote:
Eens, maar ze moeten wel consequent uitgedeeld worden. En niet willekeurig, zoals nu lijkt te gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal even met Helmut Marko overleggen
Ahh mooi!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een afschuwelijk blauw op die Ferrari. Als een oude Kadett met de deur van een ander exemplaar.
Die van Renault was mooier.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die overal van Ferrari doet me denken aan de Alonso hoogtij dagen bij Renault
Weet niet of daar gradaties in zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef franske19 het volgende:
Drive through voor Hamilton, hoe hard moet hij dan wel niet gereden hebben in de pitlane.
Hard genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef franske19 het volgende:
Drive through voor Hamilton, hoe hard moet hij dan wel niet gereden hebben in de pitlane.
Och, Hamilton kwam naar voren door er een paar af te kegelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ahh mooi!
Maar eerlijk is eerlijk, Tsunoda kwam eigenlijk alleen voor Hamilton door het verdedigen van Magnussen
Eens. En als de straffen hoger worden gaat dat alleen maar meer klemmen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eens, maar ze moeten wel consequent uitgedeeld worden. En niet willekeurig, zoals nu lijkt te gebeuren.
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
Die Leclerc is echt 20 jaar ouder geworden sinds-ie bij Ferrari rijdt
Met wat geelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Die overall vindt ik wel prima bij de Ferrari coureurs had die auto dan ook volledig in die kleur gedaan.
Vind het ene beetje de MILD SEVEN lijken nuquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Die overall vindt ik wel prima bij de Ferrari coureurs had die auto dan ook volledig in die kleur gedaan.
Vooral de wielen hebben ze lelijk gedaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
We are checking...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
Die Leclerc is echt 20 jaar ouder geworden sinds-ie bij Ferrari rijdt
Dus? Hij zat op het juiste moment op de juiste plek en sloeg toe. Niks aan af te dingen, was een mooie move. Je moet er wel eerst zitten om toe te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ahh mooi!
Maar eerlijk is eerlijk, Tsunoda kwam eigenlijk alleen voor Hamilton door het verdedigen van Magnussen
Hoewel het vloeken in de kerk is, ja, had dan de hele wagen gedaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Dit vloekt nog minder en heeft niet dat lelijjke blauw.quote:
Buiten de punten. Dat is het enige dat belangrijk is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
Ham idd +20
F1tv kan niet uitrekenen waar hij nu gaat landen
Dátquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de punten. Dat is het enige dat belangrijk is.
Dat ging sneller dan vorig seizoenquote:
jawel, want nu profiteert Yuki er van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef pmponer het volgende:
Kijk er gebeurt natuurlijk wel wat met Ham en Kmag, maar ik vindt die straffen (inlossen) zo niks in een sprint race.
Eigenlijk zou je net als bij de motogp een long lap ofzo moeten hebben. Het gaat natuurlijk nergens over dat je met weet ik hoeveel seconden straf nog kan "vechten" voor die positie.
Dacht echt dat het normaal 5 seconden is tijdens de race. Maar dit seizoen zijn wel de straffen aangepast. Zou dan eerder 10 seconden verwachten tenzij je misschien boven een bepaalde marge uit komt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet of daar gradaties in zitten.
Ja maar dat zou dan toch terecht zijn? Hij was toch sneller? Ik ben meer voor een long lap penalty achtige situatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel, want nu profiteert Yuki er van.
Anders had het incident van Ham niet genoeg impact gehad. Dan was die namelijk al veel verder weggereden van Yuki
Los van het geklooi met Magnussen en Hamilton heb je niets gemist. Kutbaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de race amper gezien, was te druk![]()
![]()
je kan op f1tv gewoon de herhaling kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Negatief.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb er bijzonder weinig van gezien maar heeft Hamilton een straf gekregen voor die turn 1 bij de start?
neujquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan toch terecht zijn? Hij was toch sneller? Ik ben meer voor een long lap penalty achtige situatie.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb er bijzonder weinig van gezien maar heeft Hamilton een straf gekregen voor die turn 1 bij de start?
Hamilton heeft een drive through penalty, he? Die lost hij ook niet in terwijl zijn penalty veroorzaakt werd in ronde 3.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef pmponer het volgende:
Kijk er gebeurt natuurlijk wel wat met Ham en Kmag, maar ik vindt die straffen (inlossen) zo niks in een sprint race.
Eigenlijk zou je net als bij de motogp een long lap ofzo moeten hebben. Het gaat natuurlijk nergens over dat je met weet ik hoeveel seconden straf nog kan "vechten" voor die positie.
Eigenlijk vindt ik het buitengewoon onsportief zo.
Die krijgt hij gewoon veel te laat, ik snap ook niet waarom dat dat zo lang duurt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton heeft een drive through penalty, he? Die lost hij ook niet in terwijl zijn penalty veroorzaakt werd in ronde 3.
Eens, dat heeft veel te lang geduurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen heeft eigenlijk al die straffen voor niets gepakt, gezien Hamilton die straf al had voor dat hele gevecht.
Snap niet waarom die straf niet meteen gegeven is.
Neequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Voor P16 al helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, wacht.. SPRINTrace, dus geen punten voor P10 natuurlijk![]()
Beetje traag vandaag
goeie morgenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, wacht.. SPRINTrace, dus geen punten voor P10 natuurlijk![]()
Beetje traag vandaag
Hooguit Norris voor het oversteken van de baan. Daar kreeg Hamilton vorig jaar een reprimande voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hooguit Norris voor het oversteken van de baan. Daar kreeg Hamilton vorig jaar een reprimande voor.
geen excuus nodigquote:
Bron?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.
Met andere woorden, Hamilton naait niet alleen Norris en beide Astons bin de start, maar ook Magnussen, doordat die penalties veel te laat uitgedeeld worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton heeft een drive through penalty, he? Die lost hij ook niet in terwijl zijn penalty veroorzaakt werd in ronde 3.
Ja dat is toch wel erg vreemd en heeft de race behoorlijk beïnvloed. Daar zou ik wel meer van willen weten, waarom dat zo lang heeft moeten duren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen heeft eigenlijk al die straffen voor niets gepakt, gezien Hamilton die straf al had voor dat hele gevecht.
Snap niet waarom die straf niet meteen gegeven is.
nadeel voor Norris is dan er iemand is geweest die al gewaarschuwd is dat dit dus bij hem bekend moet zijn overduidelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.
Correct.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met andere woorden, Hamilton naait niet alleen Norris en beide Astons bin de start, maar ook Magnussen, doordat die penalties veel te laat uitgedeeld worden.
Absoluut. Geen enkel medelijden als Norris hier een flinke penalty voor krijgt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel voor Norris is dan er iemand is geweest die al gewaarschuwd is dat dit dus bij hem bekend moet zijn overduidelijk
Eerst 10 mails uitwisselen met Totoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel erg vreemd en heeft de race behoorlijk beïnvloed. Daar zou ik wel meer van willen weten, waarom dat zo lang heeft moeten duren.
Ik heb nog geen beelden van Norris gezien. Even afwachten voordat ik mijn mening vormquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:55 schreef Perox het volgende:
Interview Ricciardo op F1TV nu ik zie dat het hem wel wat doet. Leuk dat hij nog even zijn gram heeft kunnen halen.
Ik ook niet maar de vraag is niet OF Norris het feit begaan heeft maar wat de consequentie moet zijn als hij het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:54 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik heb nog geen beelden van Norris gezien. Even afwachten voordat ik mijn mening vorm
Hij deed er nogal rare dingen meequote:
Ik snap totaal niet waarom een zwart-wit situatie als overschrijding van de snelheid in de pitlane zo lang duurt bij de stewards, het is geen interpretatie of grijs, hij rijd OF te hard OF niet.quote:
Dacht weer even dat hij Senna was, maar dan zonder de machtige Mercedes.quote:
Mee eens. Blokkerend wieltje aan de binnenkant ook nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het mag ook nog van de wedstrijdleiding. Het is volkomen bizar.
Dat is PRECIES waarom hij het zegt. Hoe doorzichtig. En een belachelijk "excuus" in dezequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij denkt ook. een Senna quote dan mag het wel.
Hij houdt er alleen een vrij ruime definitie van gap op naquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij houdt er alleen een vrij ruime definitie van gap op na
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij deed er nogal rare dingen mee
Hij moet nu wel voorzichtiger gaan zijn want dat zijn, als ik het goed heb, 6 penalty punten voor een sprint race en Magnussen stond al op 5. Volgens mij staat hij dan nu op 11 en bij 12 is het een schorsing.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:53 schreef Rnie het volgende:
Magnussen is een baas.
"Fuck penalty's, I have to do that"![]()
Bearman kan wel even in die Haas rijden als het zover isquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij moet nu wel voorzichtiger gaan zijn want dat zijn, als ik het goed heb, 6 penalty punten voor een sprint race en Magnussed stond al op 5. Volgens mij staat hij dan nu op 11 en bij 12 is het een schorsing.
Idd. Als de Hulk naar audi gaat kan hun backup driver alvast oefenen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bearman kan wel even in die Haas rijden als het zover is
Na Sjors en Karel hebben we dan ook Olivierquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
4.5 Britten is wel veel.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zelfs dan is hij nog geen winnaar!quote:
Twee jaar geleden was dat nog 5s en met de zwaardere straffen dit jaar zou je eerder 10s verwachten dan 20s.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tarado het volgende:
Maar 20S voor speeding in pitlane, is dat normaal of dachten ze die extra 10s verdient Ham vanwege die start wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:12 schreef R-woud93 het volgende:
Kwalificatie pas om 22:00, ik ben echt blij dat het Europese seizoen hierna weer begint.22 uur is veel te laat hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Je kan de race ook op maandag om 8:00 uur op sbs9 kijkenquote:
Nee, dan zit ik in de auto op weg naar kantoor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je kan de race ook op maandag om 8:00 uur op sbs9 kijken
Is het niet een drive-through penalty die nu is omgezet in 20s?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:04 schreef Tarado het volgende:
Maar 20S voor speeding in pitlane, is dat normaal of dachten ze die extra 10s verdient Ham vanwege die start wel?
Hij had 2 keer 10 moeten krijgen ipv 1 keer 20, belachelijke move bij de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Twee jaar geleden was dat nog 5s en met de zwaardere straffen dit jaar zou je eerder 10s verwachten dan 20s.
Dit.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is het niet een drive-through penalty die nu is omgezet in 20s?
Stelletje bejaarden (incl. de plusser dus)quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 mei 2024 19:15 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is het niet een drive-through penalty die nu is omgezet in 20s?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |