nadeel voor Norris is dan er iemand is geweest die al gewaarschuwd is dat dit dus bij hem bekend moet zijn overduidelijkquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.
Correct.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Met andere woorden, Hamilton naait niet alleen Norris en beide Astons bin de start, maar ook Magnussen, doordat die penalties veel te laat uitgedeeld worden.
Absoluut. Geen enkel medelijden als Norris hier een flinke penalty voor krijgt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
nadeel voor Norris is dan er iemand is geweest die al gewaarschuwd is dat dit dus bij hem bekend moet zijn overduidelijk
Eerst 10 mails uitwisselen met Totoquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:53 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja dat is toch wel erg vreemd en heeft de race behoorlijk beïnvloed. Daar zou ik wel meer van willen weten, waarom dat zo lang heeft moeten duren.
Ik heb nog geen beelden van Norris gezien. Even afwachten voordat ik mijn mening vormquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:55 schreef Perox het volgende:
Interview Ricciardo op F1TV nu ik zie dat het hem wel wat doet. Leuk dat hij nog even zijn gram heeft kunnen halen.
Ik ook niet maar de vraag is niet OF Norris het feit begaan heeft maar wat de consequentie moet zijn als hij het gedaan heeft.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:54 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Ik heb nog geen beelden van Norris gezien. Even afwachten voordat ik mijn mening vorm
Hij deed er nogal rare dingen meequote:
Ik snap totaal niet waarom een zwart-wit situatie als overschrijding van de snelheid in de pitlane zo lang duurt bij de stewards, het is geen interpretatie of grijs, hij rijd OF te hard OF niet.quote:
Dacht weer even dat hij Senna was, maar dan zonder de machtige Mercedes.quote:
Mee eens. Blokkerend wieltje aan de binnenkant ook nog.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En het mag ook nog van de wedstrijdleiding. Het is volkomen bizar.
Dat is PRECIES waarom hij het zegt. Hoe doorzichtig. En een belachelijk "excuus" in dezequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij denkt ook. een Senna quote dan mag het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |