Los van het geklooi met Magnussen en Hamilton heb je niets gemist. Kutbaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb de race amper gezien, was te druk![]()
![]()
je kan op f1tv gewoon de herhaling kijkenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Negatief.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb er bijzonder weinig van gezien maar heeft Hamilton een straf gekregen voor die turn 1 bij de start?
neujquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar dat zou dan toch terecht zijn? Hij was toch sneller? Ik ben meer voor een long lap penalty achtige situatie.
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Nee natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb er bijzonder weinig van gezien maar heeft Hamilton een straf gekregen voor die turn 1 bij de start?
Hamilton heeft een drive through penalty, he? Die lost hij ook niet in terwijl zijn penalty veroorzaakt werd in ronde 3.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef pmponer het volgende:
Kijk er gebeurt natuurlijk wel wat met Ham en Kmag, maar ik vindt die straffen (inlossen) zo niks in een sprint race.
Eigenlijk zou je net als bij de motogp een long lap ofzo moeten hebben. Het gaat natuurlijk nergens over dat je met weet ik hoeveel seconden straf nog kan "vechten" voor die positie.
Eigenlijk vindt ik het buitengewoon onsportief zo.
Die krijgt hij gewoon veel te laat, ik snap ook niet waarom dat dat zo lang duurt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton heeft een drive through penalty, he? Die lost hij ook niet in terwijl zijn penalty veroorzaakt werd in ronde 3.
Eens, dat heeft veel te lang geduurd.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen heeft eigenlijk al die straffen voor niets gepakt, gezien Hamilton die straf al had voor dat hele gevecht.
Snap niet waarom die straf niet meteen gegeven is.
Neequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Voor P16 al helemaal niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, wacht.. SPRINTrace, dus geen punten voor P10 natuurlijk![]()
Beetje traag vandaag
goeie morgenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, wacht.. SPRINTrace, dus geen punten voor P10 natuurlijk![]()
Beetje traag vandaag
Hooguit Norris voor het oversteken van de baan. Daar kreeg Hamilton vorig jaar een reprimande voor.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:48 schreef opgebaarde het volgende:
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:50 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hooguit Norris voor het oversteken van de baan. Daar kreeg Hamilton vorig jaar een reprimande voor.
geen excuus nodigquote:
Bron?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarvan iedereen toen zei dat het belachelijk was en een zware penalty had moeten zijn. Terecht overigens want dat was echt belachelijk.
Met andere woorden, Hamilton naait niet alleen Norris en beide Astons bin de start, maar ook Magnussen, doordat die penalties veel te laat uitgedeeld worden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hamilton heeft een drive through penalty, he? Die lost hij ook niet in terwijl zijn penalty veroorzaakt werd in ronde 3.
Ja dat is toch wel erg vreemd en heeft de race behoorlijk beïnvloed. Daar zou ik wel meer van willen weten, waarom dat zo lang heeft moeten duren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Nattekat het volgende:
Magnussen heeft eigenlijk al die straffen voor niets gepakt, gezien Hamilton die straf al had voor dat hele gevecht.
Snap niet waarom die straf niet meteen gegeven is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |