Dit vloekt nog minder en heeft niet dat lelijjke blauw.quote:
Buiten de punten. Dat is het enige dat belangrijk is.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:44 schreef Nizno het volgende:
Ham idd +20
F1tv kan niet uitrekenen waar hij nu gaat landen
Dátquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Buiten de punten. Dat is het enige dat belangrijk is.
Dat ging sneller dan vorig seizoenquote:
jawel, want nu profiteert Yuki er van.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:45 schreef pmponer het volgende:
Kijk er gebeurt natuurlijk wel wat met Ham en Kmag, maar ik vindt die straffen (inlossen) zo niks in een sprint race.
Eigenlijk zou je net als bij de motogp een long lap ofzo moeten hebben. Het gaat natuurlijk nergens over dat je met weet ik hoeveel seconden straf nog kan "vechten" voor die positie.
Dacht echt dat het normaal 5 seconden is tijdens de race. Maar dit seizoen zijn wel de straffen aangepast. Zou dan eerder 10 seconden verwachten tenzij je misschien boven een bepaalde marge uit komt.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet of daar gradaties in zitten.
Ja maar dat zou dan toch terecht zijn? Hij was toch sneller? Ik ben meer voor een long lap penalty achtige situatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
jawel, want nu profiteert Yuki er van.
Anders had het incident van Ham niet genoeg impact gehad. Dan was die namelijk al veel verder weggereden van Yuki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |