Die gaat er niet komenquote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Yuki wel gewoon een puntje, want Ham zijn straf moet nog erbij verwerkt worden.
P4 met die auto is super prestatiequote:
hij heeft het netjes gedaanquote:
Is toch tof voor hem? De hele tijd een beetje onderaan de lijsten bungelen, een goede kwali hebben en dan ook nog goed finishen.quote:
Ben je niet de enigequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:37 schreef Haags het volgende:
Heb de helft gemist. Dacht dat het vanavond laat pas was.
Ik wil LAW in die wagenquote:
S. Ukkelquote:
Volgend jaar lieverdquote:
quote:
Je moet zijn zure toon in die berichten eens naast boordradios van andere leggen. Dan lijkt het net alsof hem iets zeer ernstigs is aangedaan. Nog even en hij begint weer te mekkeren over discriminatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo doen, iedereen zou klagen als er daarmee kans is op extra punten
Zagen we toch ook in China bij LH.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch tof voor hem? De hele tijd een beetje onderaan de lijsten bungelen, een goede kwali hebben en dan ook nog goed finishen.
Waarom niet dan?
ik hoor zijn toon, maar die toon heeft hij met alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet zijn zure toon in die berichten eens naast boordradios van andere leggen. Dan lijkt het net alsof hem iets zeer ernstigs is aangedaan. Nog even en hij begint weer te mekkeren over discriminatie.
Voor iemand die normaal ergens net buiten de punten eindigt is een P4 gewoon erg goed.quote:
Nee, dit is goed. Juist die flopstraffen moeten eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Zorro het volgende:
Als is dat dan ook weer een achterlijke hoge straf. Die stewards zijn helemaal de weg kwijt
Nu al, pretty please. Voor mijn verjaardag? Ah, toe?quote:
neh, ik wil nog steeds die straf van Alonso ongedaan gemaaktquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Ben fan van die strengere straffen dit seizoen.
Karma!quote:
Back to the old daysquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is goed. Juist die flopstraffen moeten eens afgelopen zijn.
DT voor speeding en niks voor een paar auto;s eraf kegelen bij de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het uitdelen van straffen heeft nog wel wat werk nodig, maar de hoogte is prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh, ik wil nog steeds die straf van Alonso ongedaan gemaakt
Ik zal even met Helmut Marko overleggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu al, pretty please. Voor mijn verjaardag? Ah, toe?
Hoeveel Bose koptelefoons zullen er gesneuveld zijn denk je?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Beide VCarb's in de punten, beide Mercedessen niet
Hamilton straf.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Leuke race, jammer dat Hamilton Tsunoda heeft ingehaald.
en zn plek weer kwijt raaktequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Leuke race, jammer dat Hamilton Tsunoda heeft ingehaald.
HP stond beter op de Williams twintig jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een afschuwelijk blauw op die Ferrari. Als een oude Kadett met de deur van een ander exemplaar.
Ja ze moeten eens een keertje nieuwe mics kopen, het is elke race matigquote:
Eens, maar ze moeten wel consequent uitgedeeld worden. En niet willekeurig, zoals nu lijkt te gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal even met Helmut Marko overleggen
Ahh mooi!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een afschuwelijk blauw op die Ferrari. Als een oude Kadett met de deur van een ander exemplaar.
Die van Renault was mooier.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
Die overal van Ferrari doet me denken aan de Alonso hoogtij dagen bij Renault
Weet niet of daar gradaties in zitten.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef franske19 het volgende:
Drive through voor Hamilton, hoe hard moet hij dan wel niet gereden hebben in de pitlane.
Hard genoegquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef franske19 het volgende:
Drive through voor Hamilton, hoe hard moet hij dan wel niet gereden hebben in de pitlane.
Och, Hamilton kwam naar voren door er een paar af te kegelenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ahh mooi!
Maar eerlijk is eerlijk, Tsunoda kwam eigenlijk alleen voor Hamilton door het verdedigen van Magnussen
Eens. En als de straffen hoger worden gaat dat alleen maar meer klemmen.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Eens, maar ze moeten wel consequent uitgedeeld worden. En niet willekeurig, zoals nu lijkt te gebeuren.
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
Die Leclerc is echt 20 jaar ouder geworden sinds-ie bij Ferrari rijdt
Met wat geelquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Die overall vindt ik wel prima bij de Ferrari coureurs had die auto dan ook volledig in die kleur gedaan.
Vind het ene beetje de MILD SEVEN lijken nuquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
Die overall vindt ik wel prima bij de Ferrari coureurs had die auto dan ook volledig in die kleur gedaan.
Vooral de wielen hebben ze lelijk gedaanquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
We are checking...quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Tijn het volgende:
Die Leclerc is echt 20 jaar ouder geworden sinds-ie bij Ferrari rijdt
Dus? Hij zat op het juiste moment op de juiste plek en sloeg toe. Niks aan af te dingen, was een mooie move. Je moet er wel eerst zitten om toe te kunnen slaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:42 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ahh mooi!
Maar eerlijk is eerlijk, Tsunoda kwam eigenlijk alleen voor Hamilton door het verdedigen van Magnussen
Hoewel het vloeken in de kerk is, ja, had dan de hele wagen gedaan.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:43 schreef Nober het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |