Volgend jaar lieverdquote:
quote:
Je moet zijn zure toon in die berichten eens naast boordradios van andere leggen. Dan lijkt het net alsof hem iets zeer ernstigs is aangedaan. Nog even en hij begint weer te mekkeren over discriminatie.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet zo doen, iedereen zou klagen als er daarmee kans is op extra punten
Zagen we toch ook in China bij LH.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is toch tof voor hem? De hele tijd een beetje onderaan de lijsten bungelen, een goede kwali hebben en dan ook nog goed finishen.
Waarom niet dan?
ik hoor zijn toon, maar die toon heeft hij met alles.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Je moet zijn zure toon in die berichten eens naast boordradios van andere leggen. Dan lijkt het net alsof hem iets zeer ernstigs is aangedaan. Nog even en hij begint weer te mekkeren over discriminatie.
Voor iemand die normaal ergens net buiten de punten eindigt is een P4 gewoon erg goed.quote:
Nee, dit is goed. Juist die flopstraffen moeten eens afgelopen zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Zorro het volgende:
Als is dat dan ook weer een achterlijke hoge straf. Die stewards zijn helemaal de weg kwijt
Nu al, pretty please. Voor mijn verjaardag? Ah, toe?quote:
neh, ik wil nog steeds die straf van Alonso ongedaan gemaaktquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Ben fan van die strengere straffen dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |