Karma!quote:
Back to the old daysquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit is goed. Juist die flopstraffen moeten eens afgelopen zijn.
DT voor speeding en niks voor een paar auto;s eraf kegelen bij de start.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het uitdelen van straffen heeft nog wel wat werk nodig, maar de hoogte is prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
neh, ik wil nog steeds die straf van Alonso ongedaan gemaakt
Ik zal even met Helmut Marko overleggenquote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nu al, pretty please. Voor mijn verjaardag? Ah, toe?
Hoeveel Bose koptelefoons zullen er gesneuveld zijn denk je?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef LTVDK het volgende:
Beide VCarb's in de punten, beide Mercedessen niet
Hamilton straf.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Leuke race, jammer dat Hamilton Tsunoda heeft ingehaald.
en zn plek weer kwijt raaktequote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Leuke race, jammer dat Hamilton Tsunoda heeft ingehaald.
HP stond beter op de Williams twintig jaar geleden.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat een afschuwelijk blauw op die Ferrari. Als een oude Kadett met de deur van een ander exemplaar.
Ja ze moeten eens een keertje nieuwe mics kopen, het is elke race matigquote:
Eens, maar ze moeten wel consequent uitgedeeld worden. En niet willekeurig, zoals nu lijkt te gebeuren.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zal even met Helmut Marko overleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |